Сабақтың тақырыбы: | Азот және оның қосылыстары, аммиак, аммоний тұздары |
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: | Азот және оның қосылыстарымен таныстырып, аммиак, аммоний тұздарын білу, үйрену. |
Оқып үйренудің нәтижелері: | Азот және оның қосылыстарын біледі;Аммиакты, аммоний тұздарын біліп, тани алады;Сұрақ-жауап арқылы тақырыптың мәнін баяндайды;Өз ойларын еркін білдіреді. |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: | Кәмпиттер көмегімен топқа бөлу, сұрақ – жауап, слайд көрсету, миға шабуыл, топтық жұмыс, жұптық жұмыс |
1.Сабақ барысы:
|
2.Мұғалімнің іс-әрекеті | 3.Оқушының іс-әрекеті | 4.Уақыт | 5.Дерек көздері |
1.Ұйымдастыру кезеңі.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
|
Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады |
1мин |
Оқулық.Периодтық кесте.
|
2.Сабаққа эпиграф сөз. | Химия – қиын білім оқымасаң,Қызығып,ойға ештеңе тоқымасаң.Жас өрен, тұнып тұрған химия ғойІшкен ас, киген киім бақыласаң... |
|
|
3.Топқа бөлуТүрлі-түсті картон қағаздан жасалған торттың ішіндегі кәмпиттердің көмегімен топқа бөлу.
|
Оқушылар торттың ішіндегі әр түрлі кәмпиттерді таңдау арқылы топтасады. Азот тобы: ақ кәмпиттер. аммиак тобы: көк кәмпиттер. |
1мин |
Әр түрлі кәмпиттер |
4.Бағалау критериясының параметрін айту:Азоттың периодтық жүйеде орналасуын білу.Электрондық конфигурациясын жазу.Азот қосылыстарын білу. |
Оқушылар берілген параметрлерге назар аударады.
|
|
Бағалау парақшасы |
Топтық ережесімен танысу.5.Сабақ құрылымы
| Топтық ережені орындау. (Алтын ереже) |
|
|
6.Өткен сабақты пысықтау.
7.Миға шабуыл: «Сұрақ сенен жауап менен» әдісі.Сұрақ-жауап. |
Оқушыларға тапсырмасымен конверт таратылады. Ішінде есептері мен сұрақтары болады. |
7мин |
Сұрақтар жинақтамасы
|
8.Жаңа тақырыптың мағынасын ашу.
Интербелсенді тақтадан слайд көрсету(азот және оның қосылыстары, аммиак, аммоний тұздары). |
Интербелсенді тақтадан слайд көреді, талқылайды. |
2мин |
Интербелсенді тақта. |
«Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы:1.Азот 2.Аммиак
|
Топпен жұмыс істеу барысында азот, аммиак және аммоний тұздары мағынасын ашады. Яғни оның периодтық жүйеде орналасуын, азоттың қосылыстарын, аммоний тұздарын біліп, қасиеттерін білу тиіс.Әр топ мүшелері алғашқыда өз бетінше, сосын жұптасып, кейіннен топтасып бірлесе отыра берілген материалды игереді, қорғайды. Азот тобына азот жайлы жалпы мәлімет беруін, ал аммиак тобына амиак жайлы мәлімет беруін айттым. Олар оны үш тілде атын атады. |
15мин |
Плакаттар. Маркерлер. |
Сергіту сәті:Тұздарды бояу. | Әр топқа бір қорап тұз, түрлі түсті бор және цилиндр беріледі. Олар осы тұзды түрлі-түске бояп, цилиндрге құяды. | 3мин | Цилиндр, түрлі-түсті бор, ақ қағаз. |
Алған білімдерін қолдану. «Есеп шығару»
| Әр топқа қағазға жазылған тапсырма беріледі. Олар нитрат және аммоний иондарын анықтауға арналған сапалық реакцияларға сәйкес реакция теңдеулерін тақтаға жазады.1)азот тобы:нитрат ионына сапалық реакция.2)аммиак тобы:аммоний ионына сапалық реакция | 15мин | Үлестірме қағаздар |
Кері байланыс Сабақта қандай сұрақтар қамтылды және не үйрендік? |
Оқушылар не үйренгенін,нені үйренгісі келетінін стикерлерге жазады. Оларды тақтада ілініп тұрған ағашқа іледі. |
2мин |
Стикерлер. Ағаш суреті салынған плакат. |
Бағалау.Бағалау дескрипторы бойынша бағалау. |
Бағалау критерилері арқылы бір-бірін бағалайды. Бағалау шәкілі бойынша ұпай сандарын көрсетеді. |
1 мин | 4-11 ұпай «3»12-19 ұпай «4»20-25 ұпай «5» |