Алматы облысы, Іле ауданы,
Жетіген ауылы
«Балдырған» бөбекажай
балабақшасының тәрбиешісі:
Жылысбаева Лайла
Кошкинбаевна
Кіші «Құлыншақ»
тобы
Күні: 24.11.2017ж
Тобы: Кіші «Құлыншақ»
тобы.
Өтпелі
тақырып: «Менің
отбасым».
Білім беру
саласы: «Коммуникация»,
«Шығармашылық».
Бөлімі: Көркем әдебиет,
мүсіндеу.
Тақырыбы: «Бауырсақ» орыс халық
ертегісі.
Мақсаты: 1.Балалардың ертегіге деген
қызығушылықтарын арттыру, сөйлеу тілін дамытуға
үйрету.
2.Ермексазды үзіп алу және
жағу әдістерін пайдалануды қалыптастыру.
3.Ұқыптылық пен тазалыққа
тәрбиелеу.
Биллилингвальды
компонент: Бауырсақ-колобок, ата-дедушка,
әже-бабушка.
Сөздік
жұмыс: Бауырсақ,
домалақ.
Сәлемдесу.
-Сәлеметсіздерме?
Здравствуйте.
-Амандасады
Шаттық
шеңбері
Достығымыз берік
боп,
Бекітейік
қолменен.
Қуанышты
шеңберге,
Тұрған жақсы
доспенен.
-Балалар шаттық шеңберін
іс-қимылмен орындайды.
Кіріспе
әңгіме
-Балалар, бүгін бізге қай
ертегінің бас кейіпкерлері қонаққа келді, төмен қараңдаршы. (үстел
үстіне бауырсақты домалату)
-Бұл ертегіні бәрімізде
білеміз, есімізге түсіріп көрейікші.
-Қане балалар онда менің
артымнан қайталап көрейікші.
-Бауырсақ
ертегісі
Билилингвальды
компонент:
-Бауырсақ-колобок.
Ата-дедушка, әже-бабушка.
Балалар тәрбиешімен
қайталайды.
Сөздік
жұмыс:
-Бауырсақ,
домалақ.
-Балалар
қайталайды.
Тәрбиеші:
-Енді балалар ертегіні
есімізге түсіріп көрейікші. Ертеде бір шал мен кемпір болыпты. Шалы
кемпіріне бауырсақ пісіруін сұрайды. Кемпір бауырсақ пісіріп,
суысын деп терезенің алдына қояды. Жата-жата жалыққан бауырсақ
терезеден секіріп домалай жөнеледі. Жолда қоянға, қасқырға, аюға
кездеседі, түлкі бауырсақты жеп қояды. Міне балалар бауырсақ
сәтсіздікке ұшырайды.
-Түлкі қандай? -Жаман,
қу.
-Бауырсақты жеп қойғаны
аянышты ма? -Ия.
-Ал енді бүгін «Бауырсақ»
ертегісінің жаңа нұсқасында бауырсақ сәтсіздікке ұшырамайды,
керісінше жақсылыққа кенеледі. Олай болса «Бауырсақ» ертегісін
тамашалайық.
Тәрбиеші:
-Ертеде бір шал мен кемпір
болыпты. -Балалар мұхият тыңдайды.
Шал: Кемпір –ау, маған бауырсақ
пісіріп берсеңші.
Кемпір: Неден пісірейін, ұн
жоққой?
Шал: Әй кемпір қойманың түбін
қырнап көрсең бауырсаққа ұн табылып қалар.
Тәрбиеші: Кемпір солай істейді, қойма
түбін қырнап-қырнап екі уыс ұн табады, оған қаймақ қосып қамыр илеп
бауырсақты майға пісіріп, терезе алдына суытып қояды. Жата-жата
жалыққан бауырсақ терезе алдынан домалап түседі де, одан әрі жолмен
зырлай жөнеледі. Бауырсақ жолда зымырап бара жатса алдынан қоян
шығады:
Қоян:
-Бауырсақ, бауырсақ мен сені
жеп қоямын!
Бауырсақ:
-Жоқ, сен мені жемеші мен
саған өлең айтып беремін.
-Мен бауырсақ,
бауырсақ,
Атамнанда
қаштым.
Әжемненде
қаштым,
Ал сене қашу
,
Қиын емес
маған.
Тәрбиеші:
-Осылай бауырсақ домалай
жөнеледі. Бауырсақ домалап келе жатса алдынан қасқыр
шығады.
Қасқыр:
- Бауырсақ, бауырсақ мен сені
жеп қоямын!
Бауырсақ:
-Жоқ, сен мені жемеші мен
саған өлең айтып беремін.
-Мен бауырсақ,
бауырсақ,
Атамнанда
қаштым.
Әжемненде
қаштым,
Қояннан да
қаштым,
Қасқыр сенен де оңай
құтыламын- деп домалай жөнеледі.
Тәрбиеші: Бауырсақ домалап келе жатса
алдынан аю шығады.
Аю:Әй бауырсақ! Мен сені жеп
қоямын.
Бауырсақ:
-Жоқ, сен мені жемеші мен
саған өлең айтып беремін.
-Мен бауырсақ,
бауырсақ,
Мен атамнан да
қаштым.
Мен әжемнен де
қаштым,
Қояннан да
қаштым,
Қасқырдан да
қаштым,
Аю сенен де қашамын-деп
домалай жөнеледі.
Тәрбиеші:
-Бауырсақ домалап келе жатып
түлкіге жолығады.
Түлкі:
-Амансыңба,
бауырсақ?
Көргендерге ұнайды, жүзің
қызыл шырайлы.
Тәрбиеші:
-Бауырсақ мақтағанға мәз
болып, өлеңін айта бастайды. Түлкі болса қыбырын білдірмей жақындай
береді.
Түлкі:
-Оңай құтыла алмайсың, менің
тапсырмаларымды орында, жұмбақтарымды шешіп көріңдер сол кезде сені
жемеймін.
1.Тапсырма.
Қимылды
ойын: «Аңдардың қимылын
жаса».
Мақсаты: Ертегі кейіпкерлерін ажыратып
тануға үйрету. Табиғатты аялауға
тәрбиелеу.
Түлкі: Жарайды бауырсақ мен сені
жемеймін, сенің достарың көп екен сау болыңдар
балалар! -Сау
бол!
Тәрбиеші:
-Балалар түлкінің тапсырмасын
орындадық. Енді балалар біздің бауырсағымыз орманда адасып қалыпты
оны ата мен әжеге қайтарайық. Ол үшін біз оларға бауырсақ жасап
берейікші.
-Ал қане балалар
бауырсағымызды жасап болсақ саусақтарымызды сергітіп
алайық.
Сергіту
жаттығуы
Бас бармағым –
атам,
Балан үйрек –
әжем.
Ортан терек –
әкем,
Шылдыр шүмек –
анам,
Кәшкентай бөбек –
мен!
-Балалар әр сөзді қайталап,
оны қимыл-қозғалыспен көрсетеді.
-Балалар сендердің алдарыңда
қағазға салынған жол бар, сол жолда бауырсақ бейнеленген. Сол
бауырсақты ермексазды қолдана отырып, ермексазды үзіп алу және
қағазға жағу арқылы бауырсақты бейнелейміз. Ал енді балалар
жеңімізді түрейік.
-Ермексазды ауызға салуға
болама? -Жоқ
болмайды.
-Ал енді балалар ата мен әжеге
жасаған бауырсағымызды көрсетіп сыйлайық. Ата мен әже балаларға
риза болып рахмет айтып сыйлығын береді.
-Балаларға рахмет айтып ата
мен әже қоштасады.
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: Жағымды, жағымсыз қасиеттерді
айыра біледі.
Игереді: Аңдарды ажыратуды
үйренеді.
Қолданады: ермексазды жағу әдісі арқылы
қолдана алады.