Материалдар / АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы:« Бауырсақты құтқару »
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы:« Бауырсақты құтқару »

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ « Бауырсақты құтқару » ӨМШТ элементтерін қолдану арқылы ертегі ойдан шығарып құрастыру.ТРИЗ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДА "ЖАҚСЫ -ЖАМАН" ОЙЫНЫНДА БАУЫРСАҚҚА МІНІЗДЕМЕ АЙТУ ,Өй – өрісін кеңейту МАҚСАТЫНДА ертегі ойдан құрастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2022
310
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы «Рудный қаласы білім бөлімінің №14 Бала-бақшасы» МКҚК

Ұйымдастырылған оқу қызметнің конспекті



Тақырыбы:« Бауырсақты құтқару » ӨМШТ әдісі элементтерін қолдану арқылы

Тема: «Спасение колобка» с использованием элементов ТРИЗ





















7 ересек «Қызғалдақ» тобы.

Тәрбиеші:Эшанкулова.Р.Р



Оқу ұйымдастыру қызметінің конспекті.Конспект организованной учебной деятельности Өткізу күні/ Дата:

Ересек тобы/Группа:№7 ересек«Қызғалдақ» тобы Тәрбиеші/ Воспитатель:ЭшанкуловаР.Р Білім саласы(Образовательные области):Қатынас. Уйымдастырылған оқу іс әрекеті (Организованная учебная деятельность): Сөйлеуді дамыту Тақырып (Тема): «Бауырсақты құтқару »

Міндеттер(задачи):
Балалардың ертегіге қызығушылығын арттыру; қысқаша сөйлемдермен сұрақтарға жауап қайтара білуге үйрету ,суретті бақылай білу; Тәрбиелік-Воспитательная: Тәрбиешінің әңгімелері арқылы бір-біріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру Дербестікке, достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Дамытушылық- развивающая: Ертегілерді сахналау барысында кейіпкерлердің мінез - құлқын жеткізе білуге үйрету. Сөздерді анық айтуға дағдыландыру, есте сақтау қабілетін дамыту. Өй – өрісін кеңейту.ертегі ойдан құрастыру. Оқыту-Обучающая: Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл - қозғалысын келтіріп ойнауға үйрету. Шығармашылық әңгіме құруға үйрету.Өзара достық қарым-қатынас орнату диалог жүргізу, геометриялық пішіндермен жұмыс істеуге пысықтау. Көрнекіліктер (Оборудование):Бауырсақ ертегісінің киіпкерлері ,қоян,қасқыр, аю, түлкі, суреттері массажға арналған жолақшалары,геометриялық пішіндер,егеуқұм қағаздар,борлар,салфеткалар,аудиожазба, үй,жабайы жануарлары ұсақ ойыншықтары, музыка саяхаттауға , «Жақсы – жаман»ойынға бауырсақтың суретті,піскен бауырсақ рефлексия ойыны «Күн мен бұлт».

Тілдік компонент (Билингвальный компонент): Қоян-заяц,жұмсақ-мягкий,үлпілдек- пушистый ,ақ- белый.



Шаттық шеңбері: «Амандасу» Сәлем қолдарым Хлоп-хлоп-хлоп Сәлем көздерім миг- миг - миг

Томпақ жақтарым Плюх- плюх-плюх Менің мұрным Бип- бип-бип , Сәлем ерным чмок-чмок-чмок, Сәлем аяқтарым Топ-топ-топ,

Сәлем балалар !Сәлеметсыз бе қонақтар!

Балалардың назарын келген қонақтарға аудару.Бүгінгі сабақ ерекше екенін айтып түсіндіру.

Балалар сендер ертегілерді ұнатасыз ба?

Тосын сәт:Экранда ата мен әже пайда болып балалардан көмектесуын өтынеды «Бауырсақты издеп табуын сурайды» .

-Сәлеметсіз бе балалар! Бауырсақты бизге тауып берыңыздершы?!

Тәрбиеші:-Балалар Не істейміз көмектесеміз бе ата мен әжеге бауырсақты іздеп табуға? Біз енды орманға бауырсақты іздеуге саяхатқа шығамыз көлікпен.

Тәрбиеші :-Онда мен сендерді өзімнің көлігіме отырғызып саяхатқа шығамыз. Келыстык пе? Жарайсыңдар балалар!

Ойын «Көлік»От алдырамыз моторды: р –р –р –р!: Дөңгелектері шырылдайды: ш – ш – ш!

Тағы моторды от алдырып жүрдік: р- р –р. Айналамызда көліктер гүрилдеп келеді: у – у – у!

Міне біз алаңқайды өтіп барамыз қаншама жәндіктер мұнда бар масалар: з – з – з,

Қоңыздар: ж – ж –ж,Шегіртке: ц – ц – ц!

Ертегіге тоқтадық

Бауырсақ кімді бірінші кездестіреді? - қоянды кездестірді

Қоян бізге тапсырманы орындасаңыздар сонда шығамын диді.

Қояның тапсырмасы: «Қоянды құрастыр» (геометриялық пішіндер арқылы қоянды құрастырады)

- сен ненің суретін құрастырдың?-Қ ұлақтары қандай пішінен құрастырдың?

-Басы қандай пішін екен?(қоян келеді)

Қоян:- Сәлеметсыңдер ме балалар. Мен туралы тақпақ білесіңдер ме?


«Қоян»

Ақ қоян –ау,ақ қоян ( отырып құлақтарын көрсетеді)

Ұркек қоян сақ қоян

Орныңнан тұршы , ( жанжақа қарайды)

Беті қолыңды жушы. ( бет, қалын жуады)

Айнаға қарашы (Алақанына қарайды)

Шашыңды тарашы, (шаш тарайды)

Тәрбиеші :-Айтыңдаршы қоян қандай?-Қоян ақ түсті,жұмсақ,ұлпілдек ,сүйкімді. Орыс тілінде

Қоян-заяц,жұмсақ-мягкий,үлпілдек- пушистый ,ақ- белый.

Тәрбиеші :-Қоян сен бауырсақты көрмедің бе?

Қоян- Бауырсақ орманға қашып кетті. Сендермен ойын ойнаған өтте қызықты болды.Рахмет балалар!Бірақ мен орманға достарыма баруым керек сауболыңыз!

Тәрбиеші:- Саяхатымызды ары қарай жалғастырамыз.( музыка ырғағымен шеңберде жүреді).

Жүріп,жүріп сұр қасқырды кездестірдік. (Перденің артынан қасқыр ойыншығын шығарады).

Қасқыр:-Сәлеметсыңдер ме балалар! Қайда бара жатсыңдар? ( Біз бауырсақты іздеп жүрміз) –Қасқыр сен көрмедің бе?-Менімен ойын ойнасаңыздар айтамын бауырсақ қайда кеткенін .

Ойын: «Жақсы – жаман»- Бауырсақтың мінездемесін атауды ұсыну

Бауырсақ - әдемі ( карточка суреті)

Бауырсақ - көңілді ,

Бауырсақ - сап-сары күнге ұқсайды

Бауырсақ - алдамшы ,алдап қашып кетты

Бауырсақ - тыңдамады

Бауырсақты -түлкі жеп қояды

Қасқыр:- Меніңде қызықты ойыным бар ойнағыларың келе ме?Осы жануарлар қайда түратынын ажыраталмай жатрмын көмектесіңіздер шы?


Дид.ойын «Жануарларды топтастыр»- «Үй және жабайы жануарлар» ды ажыратып атап,қайда мекендейтінін ,неге олай екенін түсіндіру ажыратып үйде адамдармен түратын,және жабайы орманда,далада жасайтын жануарларды өз шеңберлеріне топтастыру.

Қасқыр:-Рахмет балалар өтте көңілді ойындар ойнадық бирақ мен көрген жоқпын бауырсақ қайда кеткенін.Сауболыңыз мен кеттім!.


Тәрбиеші: Саяхатымызды ары қарай жалғастырамыз.( музыка ырғағымен шеңберде жүреді).Жүріп,жүріп қорбаңбай аюды кездестірдік.

Аю-Сәлеметсыңдер ме балалар менімен ойын ойнайсыңдар ма?!

Сергіту сәтті: «Қорбаңбай аю»

Аю: -Балалар маған қонаққа келгендеріне өтте құаныштымын ,рахмет,бірақ мен бауырсақты қайда кеткенін билмеймын, ойын ойнап шәршадым сауболыңдар!

Тәрбиеші: Саяхатымызды ары қарай жалғастырамыз.( музыка ырғағымен бауырсақпен шеңберде жүреді).Жүріп,жүріп қу түлкіні кездестірдік.

Тәрбиеші:- Сәлеметсізбе түлкі біз бауырсақты іздеп келдык?Сен оны көрдің бе?

Түлкі:Сәлеметсіздер ме балалар!Жоқ бауырмсақты мен көрген жоқпын ,шаршаған шығарсыз, келіңіз отырып ойын ойнайық. Саусақты ойын «Бауырсақ» -ертегсіні айтып саусақты жаттығу жасап тілін дамыту Бауырсақ терезеде отырғысы келмей - (Саусақтарымен домалатып айландырып көрсетеді).

Бауырсақ домалап кетіпті – (алақандарымен домалатып көрсету).

Секіріп –секіріп қашып кетіпті ( саусақтарымен секіртып көрсету).

Ол орманға жетіпті – (Саусақтарымен жүру).

Орманда қоянды кездестіріпті – ( екі саусағын алақанына жүргізіп көрсету).

Тісі өткір қасқырды көріпті – (қасқырдың тісін алақандармен көрсету).

Қорбаңбай аюды – (Тізесін жұдырықпен соғып көрсету).

Ал түлкі бауырсақты алды да жеп қойды – (Алақандарын қосады).

-Бауырсақ жоққой оны қалай түлкі жеп қояды?

Жоқ, қу түлкі біз бауырсақты жегізіп қоймаймыз саған – (саусақтарымен ұрсып көрсетеді).

Түлкі:-Мен айттымгой бауырсақ маған кездескен жоқ. Ой, ой бауырсақтарың маған керегі де жоқ ,мен кетім!Сауболыңыздар!


Шеберханаға саяхат: -Балалар отырып біз бауырсақтың суретін салып көрейік мұмкін ол табылар. Балалар енді шеберханаға барып бауырсақтың суретін жаңа тәсілмен егеуқұм қағазға бормен салып көриік (көрсету). Тәрбиеші:- Балалар бауырсақтың бейнесін салдық енды оны жанжандыру үшін жаңа ертегі ойлап құрастыру қажет.Ертегі неше бөліктен тұрады? Дұрыс ұш бөліктен (басы,ортасы және аяғы)Ал қазір ертегіні жаңадан өздерің ойлап құрастыру керексіз.Ертегінің аты «Бауырсақты құтқару»(суреттер бойынша) Ертегі қалай басталады? .

Бала:-Ерте,ерте ертеде ешкі жүні бөртеде.Баяғы бір заманда атамен, әже болыпты.Ата әжеге бауырсақ пісіріп берші депті... -Бұл ертегінің басталуы.

Балалар біз Бауырсақа қалай көмектесеміз?

Бауырсақ түлкіні көріп, бұталардың арасына секіріп қашып кетеді.Оның артынан түлкі келеді. Онда лас батпақ бар екен. Бауырсақ сол батпаққа түсіп .Түлкі оны иіскеп, фу немене сонша сасып тұр деп түшкіреді де, мұрнын құйрығымен жауып: «Иә, мен сененде дәмді нәрсе іздегенім жөн болар деп қашып кетеді. –бұл ертегінің ортасы.

Тәрбиеші:- Балалар айтыңызші: -Ертегілер қандай сөздермен аяқталады? Бақытты болып, мұрат - мақсатына жетеді.( музыкамен жүреді)

Қорытындылау : (музыка ырғағымен келеді)-Бауырсақ экранда пайда болады рахмет балалар мені түлкіге жегізбедіңдер мен сендерге ата мен әжемнің бауырсақтары мен шәй ишесыңдер деп ала келдім.Ал , мен енді ата әжемнен қашпаймын, енді тыңдаймын , ертегіге баратын уақыт болды деп Сауболыңыз !деп кетеді.

Жарайсыз балалар тапсырмаларды жақсы орындадыңыздар ! Саяхатымыз ұнады ма? Жолымызда кімдерді кездестірдік? Қандай тапсырмалар болды?

Ойын «Күн мен бұлт»- сабақ ұнаған болса күнге жақын тұрасыз, сабақ қиын болып ұнамаған болса бұлттың жанына жақын тұрасыз, деп ұсынылады. Не ұнады сезге? Не ұнамады?



 





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!