Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы: Жүк тасымалдау тарифін есептеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ тақырыбы: Жүк тасымалдау тарифін есептеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Жүк тасымалдау тарифін есептеу - Білімділік: Жүк тасымалдау тарифін есептеуді үйрену. Тарифтерді санап үйрену. - Дамытушылық: Пән бойынша қызығушылықтарын арттыру және ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту, масалдар келтіру арқылы, пән аралық байланыс арқылы қызығушылық тудыру. Теорияда алған білімін дамыту. - Тәрбиелік: Оқылатын пәнге деген қызығушылықты, мамандыққа деген сүйіспеншілікті, ұжымда жұмыс істеу тәуелсіздігін арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2022
337
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Шығыс Қазақстан облыстық әкімшілігініңБілім басқармасының «Көлік колледжі» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
(Білім беру ұйымының аты)


Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін мұғалімге арналған

сабақ жоспары № 4


Жүк тасымалдау тарифін есептеу

(сабақтың тақырыбы)

«Жүк тасымалын ұйымдастырылуы және технологиясы»

КМ-10 «Жүк тасымалы үшін есептеу»

(пәннің/модульдің атауы)


«21» Сәуір 2022 года

      1. Негізгі ақпарат

      Курс, топ: IV курс 21 ЭАк

      Сабақтың түрі: Өндірістік оқу

Сабақтың мақсаты:

- Білімділік: Жүк тасымалдау тарифін есептеуді үйрену. Тарифтерді санап үйрену.

- Дамытушылық: Пән бойынша қызығушылықтарын арттыру және ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту, масалдар келтіру арқылы, пән аралық байланыс арқылы қызығушылық тудыру. Теорияда алған білімін дамыту.

- Тәрбиелік: Оқылатын пәнге деген қызығушылықты, мамандыққа деген сүйіспеншілікті, ұжымда жұмыс істеу тәуелсіздігін арттыру..-3 стр. 1я-1ть скручивание шатунаояние верхней и нижней головки шатуна.

Сабақтың жабдықталуы: мм-проектор,

Пән аралық байланыс: Математика, жүк тасымалдау технологиясы, өндірістік экономикасы

Қолданылатын технология: ИКТ, CLIL технологиясын қолдану

Сабақтың құрылысы:


Сағат

I.

Ұйымдастыру бөлімі:

1 мин

II

Үй жұмысын тексеру

8 мин

III.

Жаңа тақырыпты түсіндіру

25 мин

IV

Өздік жұмысы

20 мин

V

Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтар қою

3 мин

VI

Үйге тапсырма беру

1 мин

VIІ

Сабақтың қорытындысы

2 мин


Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру бөлімі: оқушылармен амандасу және олардың сырт пішініне көңіл аудару, аудиторияның тазалығын тексеріп, оқу-құрал жабдықтарын, көрнекті құралдарды дайындау.








  1. Үй жұмысын тексеру сұрақтары:

  1. Автокөлік мекемесінің міндеттері?

  2. Автокөлік мекемесінің қандай жұмыс атқарады?

  3. Жүк тасымалдаушы және жіберуші қандай міндет атқарады?

  4. Жүк түрлеріне байланысты тасымалдау түрлері?


Полиглот:

Жол

Дорога

Road

Автокөлік

Автомобиль

Car

Жүк

Груз

Load

Құжат

Документ

Document

Логистика

Логистика

Logistics

Ақпарат

Информация

Information

Тариф

Тариф

Tariff










III. Жаңа тақырыпты түсіндіру: Жоспар

  1. Жүк тасымалдау құны қалай есептеледі;

  2. Тарифтердің түрлері:

  3. Тарифті есептеу


  1. Жүк тасымалдау құны қалай есептеледі?

Ең алдымен, жүк тасымалдауды ұйымдастыру және жүзеге асыру "құйылатын" барлық тікелей шығындарды ескеру қажет. Олардың қатарына шығындар кіреді:


Отын: жүк автомобилінің белгілі бір маркасы үшін бекітілген жүрістің 100 километріне арналған желілік шығыс нормаларына сүйене отырып айқындалады; тиелген автомобильдер үшін шығыс нормасы артады және есептеу кезінде жүрістің километражы ғана емес, орындалған көлік жұмысының көлемі де назарға алынады(жүктің салмағы жолдың ұзындығына көбейтілген);

Майлау және өзге де пайдалану материалдары: шығындар сомасы жұмсалған отын мөлшеріне байланысты болады және "автомобиль көлігіндегі Отын және жағармай материалдары шығысының нормаларына"сәйкес есептеледі.;

Автомобиль шиналарын жөндеу және ауыстыру: автомобиль шиналарын пайдалану ережелерімен бекітілген тозу нормалары бойынша шиналар құнына, доңғалақтар санына, автомобиль жүрісіне қарай айқындалады (бұл нормаларды әрбір кәсіпорын жеке белгілей алады);

Жылжымалы құрамды жөндеу және техникалық қызмет көрсету: автомобильдерге техникалық қызмет көрсетуге және ағымдағы жөндеуге арналған материалдар мен қосалқы бөлшектер шығынның нормаларына сәйкес есептеледі;

негізгі құралдардың амортизациясы: амортизациялық топтарға кіретін негізгі құралдардың жіктелуіне сүйене отырып анықталады; көлік құралының амортизацияланатын (нақты) құны мен қызмет ету мерзімін біле отырып, жылдық амортизация сомасын есептеуге болады, одан-бір жұмыс күніндегі амортизация сомасы, содан кейін-бір рейс;

Жалақы: бұған жүргізушілердің, мамандардың және қызметкерлердің, басшылардың, сондай-ақ жөндеу және көмекші жұмысшылардың жалақысы кіреді; тарифтік кестеге, жалақы туралы ережелерге, құрылымға және штат кестесіне сәйкес анықталады.

Бұдан басқа, жүк тасымалдаудың өзіндік құнына салықтар мен төлемдер (мысалы, лизинг бойынша), бюджеттік және бюджеттен тыс қорларға аударымдар, үстеме шығыстар, жүргізушілерге іссапар шығыстары, тұрақтарға ақы төлеу, жол алымдары және т. б. кіреді.


Алынған сомаға қажетті пайданың пайызын қосамыз және нақты жүк тасымалының құнын аламыз. Рас, іс жүзінде бұл шығын әдетте екіге көбейтіледі:


  1. Тарифтердің бірнеше түрі бар:

  1. Километр арқылы;

  2. Тонна-километр арқылы;

  3. Тонна арқылы;

  4. Бір рейс арқылы (жүру);

  5. Бір сағат жұмыс арқылы;

  6. Автокөлік арқылы -күн (ауысым).

Жүк тасымалдау құнын есептеу кезінде қандай тариф таңдалатынына көрсетілетін көлік қызметтерінің ерекшелігі әсер етеді.


  1. Тарифті есептей

Мысалы:

  1. Жанармай шығыны; 100км шығындалатын отын шығынын есептеу:

  • Камаз автокөлігінің негізгі желілік отын шығынының нормасы Hs 47,0 л /100км

  • Көлік жұмысына дизельдік отын шығынының нормасы Hw 1,3л / 100т/км

  • Қысқы уақытта жұмысқа үстемеақы К0 -5%

  • 1000- м биіктікке дейін тау жағдайында жұмыс істеуге К1 -5%

  • 1501-2000 м биіктікте тау жағдайында жұмыс істеуге К2 -10%

  • 2001 -3000 м биіктікте тау жағдайында жұмыс істеуге К3 15%,

  • 3000 м - ден жоғары биіктікте К4-20%

  • Жарақталған тіркеменің салмағы Gnp – 3,5тонна

Hsan = Hs+ Hw* Gnp= 47+1.3*3.5=51.55л/100км

1литр дизель жанармайының құны 230тнг

51,55*230=11856,5

  1. Қозғалтқыштарға арналған май шығыны:

Норма бойынша есептелген 100 литр жанармай шығыны үшін литрмен белгіленеді, КамАЗ- автомобилі үшін бұл норма 2,4 литр.

100=2,4 2,4/100=0,024 51,55*0,024=1,2

Қозғалтқыш майдың құны 600тнг 1л

1л=1000г 600/1000=0,6 0,6*200=120 120+600=720тнг

  1. Трансмиссиялық майлар және өзге де пайдалану материалдары:

Трансмиссиялық майды тұтыну нормалары КамАЗ автокөлігіне -0,4л /100л жанармай үшін белгіленген

100 = 2,4 0,4/100=0,004 0,004*51,55=0,2г

Трансмиссиялық майдың құны 920тнг 1л

920/1000=0,92 0,92*200=184тнг

  1. Автомобиль шиналарын жөндеу және ауыстыру:

КамАЗ- автомобилінде шиналар мен қосалқы дөңгелектерді қоса алғанда, шиналардың әрқайсысы 40 мың км жүгіруден кейін есептен шығарылуы тиіс.

160000тнг=40000км 160000/40000=4 4*100=400тнг

Жүк тасығыш камаздарда орташа есеппен санағанда 16 доңғалақ болады

16*400=2400тнг

  1. Бір жұмыс күніндегі амортизация сомасын есептеу үшін:


Амортизацияны есептеу үшін пайдалы қызмет мерзімі сол амортизациялық топтың негізінде анықталады.

Автокөлік түрлері

Амортизациялық топ

Пайдалы пайдалану мерзімі

Ең жоғары массасы 3,5 т аспайтын жүк көлігі

Үшінші

3 жылдан астам, қоса алғанда 5 жылға дейін

Ең жоғары салмағы 3,5 т жоғары жүк көлігі

Бесінші

7 жылдан астам, қоса алғанда 10 жылға дейін

Самосвалдар және кейбір басқа да жүк көліктері ең жоғары массасына қарамастан

Төртінші

5 жылдан астам, қоса алғанда 7 жылға дейін



Тамыз айында компания Камаз жүк көлігін 20 000 000 теңге ге сатып алып, сол айда оны пайдалануға берді. Ол көлік құралының пайдалы қызмет мерзімін 120 айға белгіледі. Амортизацияны есептеу 1 қыркүйектен басталды.

Амортизация коэффициенті: 1 / 100 x 100%= 1 пайыз.

Ай сайынғы амортизация сомасы 16 666 500 х 1% = 166 665 тнг.

Күн сайынғы амортизация сомасы 166 665 / 30 =5555,5

Аммортизациялық есеп бойынша сомма 3 көбейтіледі

Ол жылжымалы құрамды жөндеу және техникалық қызмет көрсету, аммортизациялық шығын есептеледі

5555,5*3=16666,5

  1. Жүргізушунің еңбек ақасын жүк тасымалдау тарифіне байланысты төленеді..


Мысалы:

Мекемеде 10 жұмысшы жұмыс атқарса, орташа есеппен алғанда жалақы соммасы 150000тнг

150000*10=1500000

Бір айда 168сағат орта есеппен жұмыс істейді

1500000/168=8928,5тнг


Барлығы:

11856,5+720+184+2400+16666,5+8928,5тнг=40755,5

Алынған сомаға нақты жүк тасымалының құнын аламыз. іс жүзінде бұл шығын әдетте екіге көбейтіледі:

40755,5*2=81511тнг





IV. Өзік жұмыс:

  1. 400км шығындалатын отын шығынын есептеу:

  2. 700км шығындалатын отын шығынын есептеу:

  3. 100л жанармай шығы, қозғалтқыштарға арналған май шығынын есептеу:

  4. 150л жанармай шығы, трансмиссияға арналған май шығынын есептеу:

  5. 3,5 тоннаға дейін жүк автокөлігінің соммасы 7 000 000 тнг аммортизацияны есептеу

  6. Камаз Самосвал жүк автокөлігінің соммасы 10 000 000 тнг аммортизацияны есептеу

  7. Газель жүк автокөлігінің 1 шинасының соммасы 30 000 тнг аммортизацияны есептеу

  8. 3,5 тоннадан асатын жүк автокөлігінің соммасы 14 500 000 тнг аммортизацияны есептеу

  9. Камаз самосвал жүк автокөлігінің 1 шинасының соммасы 150 000 тнг аммортизацияны есептеу

  10. 350км шығындалатын отын шығынын есептеу:


V. Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтар қою:

  1. 100 километрге жанармай шығыны қалай есептеледі?

  2. Қозғалтқыштарға арналған май шығыны қалай есептеледі?

  3. Жүргізушінің еңбекақысы қалай есептеледі?

  4. Автомобиль шиналарының шығының есептеу?

  5. Бір жұмыс күніндегі амортизация сомасын есептеу?


VI. Үй тапсырмасы

конспект. Есеп жазу

VII. Сабақты қорытындылау (Рефлексия)

Білім алушылардың сұрақтарға жауап беруі

Бағалау

Қолданылған әдебиет.

  1. (А) – М.С. Ходош «Грузовые автомобильные перевозки» 1986

  2. (В) – И.И. Батищев «Организация и механизация ПРР на АТ» 1988

  3. (С) – Б.Л. Тростянецкий Задачник 1988

Қосымша

  1. Автомобиль көлігінің жарғысы

  2. Жүк тасымалдау ережелері

Прейскурант № 13-01-05



Дайындаған мұғалім _______________Алченбаев Ертай Хабдулович











Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Шығыс Қазақстан облыстық әкімшілігініңБілім басқармасының «Көлік колледжі» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны

АШЫҚ САБАҚҚА ШАҚЫРУ – КАРТОЧКАСЫ



2022 жылдың Сәуір айының 21 күні

сағат 10:00 ашық сабақ өткізіледі.

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!