Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ тақырыбы: Ойынды дыбыспен сүйемелдеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Компьютерлік ойынды құру |
Мектеп: Бозой жалпы орта білім беретін мектебі |
||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Құрманғалиева Тойған Зиноллақызы |
||
Сынып: 7 класс |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Ойынды дыбыспен сүйемелдеу |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.1.1- ойын ортасында программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру |
||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар үшін:
Scratch программалау ортасында түрлі дыбыспен сүйемелдеп скриптілерді құрастырады Кейбір оқушылар: Программалау ортасының әрбір блок командаларының қызметтерін практикада орындайды |
||
Бағалау критерийі |
- Ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Scratch) нысандар мен оқиға анимациялар ұғымы қалыптасады - Scratch программалау ортасында түрлі дыбыспен сүйемелдеп скриптілер құрастырады |
||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Скрипт, сценарий, анимация. Дыбыстық әсер-Звуковой эффект-Sound effect Дыбыстау-Озвучивание-Voiceover |
||
Құндылықтарға баулу |
|
||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, музыка, геометрия |
||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Сценарийді жүзеге асыруды түсінеді. |
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 5 минут Білу және түсіну кезеңі 2 минут Бейнекөрсетілім 2 минут Мұғалім түсіндірмесі |
С алемдесу, ұйымдастыру. “Эстафета” арқылы психологиялық ахуал орнату және топқа бөліну Оқушыларға алдын-ала дайындалған табан іздерімен жүру талап етіледі. Табан іздерімен жүріп келген соң өткен сабақты қорытындылау мақсатында интербелсенді тақта арқылы сұрақтар қойылады. Сұраққа жауап бергеннен кейін әр түспен бейнеленген сурет қиындылары беріледі. Сол арқылы топқа бөліну жүреді. Сұрақтар /12 сұрақ өткен сабақты қорытындылау презентациясында көрсетіледі/ I топ - Қозғалыс командасы II топ - Дыбыс командасы
«Кинометафора» әдісі. Оқушыларға сабақ тақырыбына сәйкес бейнекөрсетілім көрсетіледі. Бейнекөрсетілімнен кейін мұғалімнің қысқаша түсіндіруі болады. Бейнекөрсетілім бойынша түйіндеу сұрақтары? Компьютерлік ойынның дыбыстық сүйемеледеуі қандай қызмет атқарады? Дыбыстық әсер дегеніміз не? Дыбыстау дегеніміз не?
|
Сурет қиындылары Табан іздерінің суреті Интербелсенді тақта презентация Презентация Слайд -1-2 |
||||||
Сабақтың ортасы Қолдану кезеңі 3 минут Бөлшектерді құрастыру 3 минут Баяндауға Талдау кезеңі 5 минут Жинақтау кезеңі 5 минут Компьютерлік ойынды жасауға 5 минут таныстыруға
Сабақтың соңы 1 мин Үйге тапсырма 1 минут |
«Бөлшектерін қосыңыз» әдісі. Топпен жұмыс істей отыра, берілген анимациялық ойындардың бөлшектерін сурет арқылы толықтыру керек. Мақсат: Берілген тақырып бойынша оқушылар алған білімдерін көрсете білу керек.
Қалыптастырушы бағалау «Бутерброд» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.
Топтық тапсырма. Шығармашылық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы. Өздеріңіздің ойларыңыздан анимациялық ойындардың сценариін құрастырыңыздар. Анимациялық ойындарда міндетті түрде кейіпкерлер, дыбыстық сүйемелдеу әрекеттері болу керек. 1-топ: Астанаға саяхат ойыны 2-топ: Информатикалық викторина ойыны
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.
2 тапсырма. Практикалық жұмыс. Компьютерде орындайық. Әр жұп өздерінің анимациялық лабиринтін құрады. Құрып болған соң, интербелсенді тақта арқылы таныстырады.
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушыларды көңіл күйді білдіретін смайликтермен бағалаймын.
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді. «От шашу». Оқушылар егер сабақты толық түсінген болса қолды жоғары көтереді, ал түсінбеген сәттері болса кеуде тұсына ұстайды, егер де сабақты түсінбеген болса қолдарын төменге түсіреді.
Үй тапсырмасы.
|
Информатика 6-сынып оқулығы «Арман ПВ» Г.И.Салғараева, Г.Б.Илиясова, А.С.Маханова Сурет үлгілері
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |