Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ тақырыбы "Табиғи және мұнайға серік газдар" 11- сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
3222
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
О. Бапышев атындағы ЖОМ КММ
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: «Табиғи және мұнайға серік газдар.»
Химия пәнінің мұғалімі: Таджибаева Гульшат 11 «В» сынып
О.Бапышев ЖОМ КММ | Сабақ тақырыбы: Табиғи және мұнайға серік газдар. | |
Күні:27.11.2017ж | Мұғалімнің есімі: Г. Таджибаева | |
Сынып: 11 в | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Оқуға негізделген сабақ мақсаты | Көмірсутектердің табиғи көздері .Газ және мұнайдың Қазақстандағы көздері.Қазақстандағы мұнай , газ өнеркәсібінің дамуы. | |
Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар : Газ және мұнайдың кен орындарын біледі. | |
Оқушылардың басым бөлігі: Газ және мұнайдың қасиетін түсінеді. | ||
Кейбір оқушылар: Табиғи және мұнайға серік газдарды ,мұнайды салыстырады | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: Мұнай және газ құрамын өңдеу әдістерін талдай алады | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Табиғи газ, мұнайға серік газдар, құрғақ газ, метан | ||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||
Талқылауға арналған тармақтар:Неліктен қанаққан көмірсутектер деп аталады? | ||
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді . | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды. | ||
Алдыңғы оқу | Табиғи және мұнайға серік газдар туралы алған білімдерін тиянақтайды | |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
1Ұйымдастыру кезеңіа)Сәлемдесу;б)Сергіту сәті /”Бақытты күн “Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуыЖұптар арқылы бірігеді. | суреттер | |
Үй тапсырмасы 5 мин) | «Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты сұрау. | Доп, кесте |
Негізгі бөлім (25 мин) | « Миға шабуыл» әдісі бойынша мәтін бойынша жұмыс атқарылады. 1. Қаныққан көмірсутектер молекуласындағы көміртек атомдары арасындағы байланыс бұрышы мен арақашықтығы а) 1200; 0,154 нм в) 1800; 0,134 нм с) 109 280; 0,154 нм д) 109 280 ; 0,140 нм 2. Қаныққан көмірсутектер молекуласындағы көміртек атомдарының гибридтену түрі а) sp2 в) sp3 с) sp а) s2p2 3. Алкандардың жалпы формуласы а) СпН2п в) СпН2п-2 с) СпН2п+2 д) СпН2п-6 4. Метан молекуласының геометриялық пішіні а) куб тәрізді в) жазық с) тетрэдр тәрізді д) сызық5. Алкендердің жалпы формуласы а) СпН2п в) СпН2п-2 с) СпН2п+2 д) СпН2п+1 6. Молекуласында көміртегінің 5 атомы болатын алкеннің салыстырмалы молекулалық массасы а) 68 в) 70 с) 82 а) 847. Ацетилен жататын көмірсутектер а) алкандар в) алкиндер с) алкендер д) циклоалкандар О8. НС = СН +Н2О HgSO4----- СН3—С – Н реакциясын ашқан 5ғалым а) Н. Зелинский в) М. Кучеров с) В. Марковников д) Ш. Вюрц9. Толуолды толық нитрлегенде түзілетін қосылыс а)нитробензол в)1,3-динитробензо с)1,3,5-тринитробензол д)1-метил-2,4,6- тринитробензол10. 1 моль бензол алу үшін қанша моль ацетилен қажет а) 3 моль в) 2 моль с) 1,5 моль а) 0,3 моль Бүгінгі сабағымыз « Көмірсутектердің табиғи көздері .Газ және мұнайдың Қазақстандағы көздері.Қазақстандағы мұнай ,газ өнеркәсібінің дамуы. «Постер» әдісі бойынша қорғау Жаңа білімді меңгерту«Мағынаны тану» стратегиясыМұнайға сипаттама беру1. Мұнайдың құрамы2. Физикалық қасиеттері3. Қазақстандағы мұнай өнеркәсібі4. Қазақстандағы мұнай қоры, оны пайдалану Газға сиаптамма беру1.Газдың құрамы2.Газ өнеркәсібі, Қазақстанда газ шығатын аудагдар3.Табиғи газды қолдану4.Қазақстандағы көмір өнеркәсібі5.Қазақстандаға мұнай, газ және көмір кешендері, олардың пайдасы мен зияны6.Мұнай, газ және көмірді тасмалдау, экспортқа шығару | Мәтін,пластилЛин,шырпы |
Соңы (10мин) | Оқушылардың білімін бекіту«Ой қозғау » стратегиясы Есеп шығару А деңгейі CH4 ----- C2H2 ------- C6H6 ----- CO2 В деңгейі Оқулықтағы 7-есеп. 100 л табиғи газдан (қ. ж.) ацетилен алынды. Табиғи газдағы метанның көлемдік үлесі 96%. Алынған ацетиленнің көлемі қандай? С деңгейі Оқулықтағы 10-есеп. Массасы 1 кг көмірді (құрамындағы көміртек мөлшері 92%) жаққанда түзілген көміртек (ІV) оксидін әк суы арқылы өткізді. Түзілген тұнбаның массасы және зат мөлшері қандай? Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс БББ кестесі. Үйге тапсырмасы: Табиғи және мұнайға серік газдар. Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» | Ббб кестесі |
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және қорғау ережелеріАКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)