Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы "Табиғи және мұнайға серік газдар" 11- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ тақырыбы "Табиғи және мұнайға серік газдар" 11- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
3278
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



О. Бапышев атындағы ЖОМ КММ









АШЫҚ САБАҚ


Тақырыбы: «Табиғи және мұнайға серік газдар.»



Химия пәнінің мұғалімі: Таджибаева Гульшат

11 «В» сынып




О.Бапышев ЖОМ КММ

Сабақ тақырыбы: Табиғи және мұнайға серік газдар.

Күні:27.11.2017ж

Мұғалімнің есімі: Г. Таджибаева

Сынып: 11 в

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқуға негізделген сабақ мақсаты

Көмірсутектердің табиғи көздері .Газ және мұнайдың Қазақстандағы көздері.Қазақстандағы мұнай , газ өнеркәсібінің дамуы.

Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар : Газ және мұнайдың кен орындарын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Газ және мұнайдың қасиетін түсінеді.


Кейбір оқушылар: Табиғи және мұнайға серік газдарды ,мұнайды салыстырады


Тілдік мақсат

Оқушылар: Мұнай және газ құрамын өңдеу әдістерін талдай алады


Негізгі сөздер мен тіркестер: Табиғи газ, мұнайға серік газдар, құрғақ газ, метан

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:Неліктен қанаққан көмірсутектер деп аталады?

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді .

Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды.

Алдыңғы оқу

Табиғи және мұнайға серік газдар туралы алған білімдерін тиянақтайды

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар



1Ұйымдастыру кезеңі

а)Сәлемдесу;

б)Сергіту сәті /”Бақытты күн “

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы

Жұптар арқылы бірігеді.


суреттер

Үй тапсырмасы 5 мин)

«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты сұрау.

Доп, кесте

Негізгі бөлім (25 мин)

« Миға шабуыл» әдісі бойынша мәтін бойынша жұмыс атқарылады.

1. Қаныққан көмірсутектер молекуласындағы көміртек атомдары арасындағы байланыс бұрышы мен арақашықтығы

а) 1200; 0,154 нм в) 1800; 0,134 нм с) 109 280; 0,154 нм д) 109 280 ; 0,140 нм

2. Қаныққан көмірсутектер молекуласындағы көміртек атомдарының гибридтену түрі

а) sp2 в) sp3 с) sp а) s2p2

3. Алкандардың жалпы формуласы

а) СпН2п в) СпН2п-2 с) СпН2п+2 д) СпН2п-6

4. Метан молекуласының геометриялық пішіні

а) куб тәрізді в) жазық с) тетрэдр тәрізді д) сызық

5. Алкендердің жалпы формуласы

а) СпН2п в) СпН2п-2 с) СпН2п+2 д) СпН2п+1

6. Молекуласында көміртегінің 5 атомы болатын алкеннің салыстырмалы молекулалық массасы

а) 68 в) 70 с) 82 а) 84

7. Ацетилен жататын көмірсутектер

а) алкандар в) алкиндер

с) алкендер д) циклоалкандар

О

8. НС = СН +Н2О HgSO4----- СН3—С – Н реакциясын ашқан 5ғалым

а) Н. Зелинский в) М. Кучеров

с) В. Марковников д) Ш. Вюрц

9. Толуолды толық нитрлегенде түзілетін қосылыс

а)нитробензол в)1,3-динитробензо

с)1,3,5-тринитробензол д)1-метил-2,4,6- тринитробензол

10. 1 моль бензол алу үшін қанша моль ацетилен қажет

а) 3 моль в) 2 моль с) 1,5 моль а) 0,3 моль


Бүгінгі сабағымыз « Көмірсутектердің табиғи көздері .Газ және мұнайдың Қазақстандағы көздері.Қазақстандағы мұнай ,газ өнеркәсібінің дамуы.

«Постер» әдісі бойынша қорғау


Жаңа білімді меңгерту

«Мағынаны тану» стратегиясы

Мұнайға сипаттама беру

1. Мұнайдың құрамы

2. Физикалық

қасиеттері

3. Қазақстандағы мұнай

өнеркәсібі

4. Қазақстандағы мұнай қоры, оны пайдалану


Газға сиаптамма беру

1.Газдың құрамы

2.Газ өнеркәсібі, Қазақстанда

газ шығатын аудагдар

3.Табиғи газды қолдану

4.Қазақстандағы көмір өнеркәсібі

5.Қазақстандаға мұнай, газ және көмір

кешендері, олардың пайдасы мен зияны

6.Мұнай, газ және көмірді тасмалдау, экспортқа шығару


Мәтін,пластил

Лин,шырпы

Соңы (10мин)

Оқушылардың білімін бекіту

«Ой қозғау » стратегиясы Есеп шығару

А деңгейі


CH4 ----- C2H2 ------- C6H6 ----- CO2


В деңгейі


Оқулықтағы 7-есеп. 100 л табиғи газдан (қ. ж.) ацетилен алынды. Табиғи газдағы метанның көлемдік үлесі 96%. Алынған ацетиленнің көлемі қандай?


С деңгейі


Оқулықтағы 10-есеп. Массасы 1 кг көмірді (құрамындағы көміртек мөлшері 92%) жаққанда түзілген көміртек (ІV) оксидін әк суы арқылы өткізді. Түзілген тұнбаның массасы және зат мөлшері қандай?


Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс БББ кестесі.

Білемін

Білмеймін

Білгім келеді





Үйге тапсырмасы: Табиғи және мұнайға серік газдар.

Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек»


Ббб кестесі

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс











Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен?








Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.



2.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ?

1.



2.




Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?






























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!