Материалдар / Ашық сабақ "Тарихи және мәдени ескерткіштер"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Тарихи және мәдени ескерткіштер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарихи және мәдени ескерткіштер – тарихи немесе көркемдік қазына саналатын, адамдардың материалдық және рухани творчествосының объектілері екенін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2021
1935
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:______________

Оқу ісінің меңгерушісі

И.А.Такишева


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Ақтөбе педагогикалық колледжі

Күні: 23.11.2021 ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Бисенғалиева А.Н

Группа: 104 МД, 105 БМ

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Тарихи және мәдени ескерткіштер

Оқу мақсаты

  • дала өркениетінің белгілі тарихи және мәдени ескерткіштерін зерттеу

  • типологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, тарихи және мәдени ескерткіштерді классификациялау

Сабақ мақсаты

Тарих және мәдениет ескерткіштерін білу, бағалау, қорғау

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну: Оқушылар тарихи және мәдени ескерткіштерді сипаттай алады.

Анализ: Оқушылар тарихи және мәдени ескерткіштерді типологиялық ерекшеліктері бойынша ажырата алады

Бағалау: Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени ескерткіштердің адамзат үшін маңызына баға бере алады.

Құндылықтарды

дарыту


  • патриотизм

  • көшбасшылық

  • төзімділік

  • бостандық


Пәнаралық байланыстар

Әдебиет, география пәндерімен байланысты.

АКТ қолдану

дағдылары

Интернет ақпарат материалдарын пайдалану, сабақта слайд-презентацияны қолдану.

Алдыңғы білім

Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы қолөнері

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Студент іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


  1. минут





Сәлемдесу. Жағымды атмосфера қалыптастыру. Студенттерді түгендеу.


Өтілген тақырыпты пысықтау.

Студенттердің назарын сабаққа аудару үшін өтілген білімді қайталап, пысықтайды.

Үй тапсырмасын тексеру «Сұрақтар шеңбері» әдісі

  1. Киіз үй құрылымындағы құр деген не? Уықтың үстінен тартылатын жалпақ тоқыма

  2. 6 қанаттан құралған шағын үйлер кімдерге арналған? Малшыларға

  3. Қайың ағашынан жасалып, тұзды суға қайнатып және түйе терісімен қапталатын бұйым қалай аталады? Ер

  4. Барқыт немесе қамқадан тігілген жаздық бас кйім қалай аталады? Тақия

  5. Нысанаға күміс қойып садақпен ататын ойын? Жамбы ату

  6. Жүннен жасалатын киімдер:Жадағай шапан; Шекпен; Түйе жүн кеудеше

  7. Жеңсіз жеңіл кйім Камзол

  8. Ағаштан, темірден кейде күмістен жасалатын қазақтың көне музыкалык аспабы? Шаңқобыз

  9. Қазақтың зергерлік бұйымдарына не жатады? Тұмарша жүзік, сырға, алқа, қапсырма, білезік

  10. екі шекті аттың ұзын қылы керілген ысқышы бар аспап. Қобыз

  11. Самқал деп нені айтады? Қысқа ұңғылы мылтық

  12. Мықты батырлар ғана ұстайтын ауыр қылыш қалай аталады? Алдыаспан

  13. Қазақ халқының саз аспаптарының ішінде сілкініп ойналатын аспапты атаңыз? Асатаяқ

  14. Киіз үйдің құрылымында үзік дегеніміз не? Уықтарды жабатын киіз

  15. Құнды аң терісінен астарлап тігілген тон? Ішік

Оқушылар мұғаліммен амандасады










Сұрақ

тарға жауап береді


Бірін-бірі бағалау








Презентация

Сабақтың ортасы


10 минут
















15 минут























































Сабақтың

соңы

Рефлексия

5 минут


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Жаңа тақырыпты түсіндіру

«Тарихи және мәдени ескерткіштер»


«Куб» әдісі Кубтың әр қырына тақырып бойынша сұрақтар беріледі. Оқушылар кубтың бір қырындағы сұрақтарға жауап береді.


  1. Археологиялық ескерткіштерді ата? Ботай қонысы, Есік, Берел, Шілікті қорғандары, Беғазы-Дәндібай ескерткіші

  2. Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени ескерткіштер қандай түрлерге бөлінеді?

  3. Сан ғасырлық тарихы бар басқа да қандай ескерткіштерді білесіздер?

  4. Қазақстанда «тарих және мәдени мұра ескерткіштерін қорғау мен пайдалану туралы» заң қабылданды.

  5. X ғасырға жататын Бабаджа хатун кесенесі қай қалада салынған? Тараз

  6. Айша бибі мазары қай ғасырға жатады? XI-XIIғғ

  7. Отырар қаласы қашан қалпына келтірілді? XIV ғ

  8. XIII ғ. I жартысында Қаракеңгір өзені бойында қыпшақ стилінде салынған ескерткішті атңыз? Жошы хан

  9. Оңтүстік Қазақстандағы ең ірі сауда – қолөнер орталығы болған қала Отырар

  10. XIV – XV ғасырлардағы сәулет өнеріндегі ерекше туынды? Қожа Ахмет Йассауи кесенесі


Бағалау дескрипторлары:

1)«Бұл мәліметтен қандай тың мағлұмат алдыңыздар?________________________________________

2) Ескерткішке қандай баға берілген? ____________________________________________________

3) Сан ғасырлық тарихы бар басқа да қандай ескерткіштерді білесіздер?» ________________________


Тарих және мәдениет ескерткіштері мынадай түрлерге бөлінеді:


     1) қала құрылысы және сәулет ескерткіштері;
     2) археология ескерткіштері;
     3) ансамбльдер.


Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 2 шілдедегі тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және пайдалану туралы заң қабыланды.









Оқушылар дың ойы жинақтала-ды, жаңа тақырыпқа назар аудартыла-ды







Мұғалімнің баға-лауы


Презентация







Кері байланыс:















Үй тапсырмасы: Тарихи және мәдени ескерткіштер

Стикер

ге өз ойларын жазып, «плюс-минус-қызықты»парақшасына апарып жапсырады



Стикер


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


1:

2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


1:

2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген студенттердің жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!