Бекітемін:______________
Оқу ісінің меңгерушісі
И.А.Такишева
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
|
Ақтөбе педагогикалық колледжі |
||||
|
Күні: 23.11.2021 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Бисенғалиева А.Н |
||||
|
Группа: 104 МД, 105 БМ |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тарихи және мәдени ескерткіштер |
||||
|
Оқу мақсаты |
|
||||
|
Сабақ мақсаты |
Тарих және мәдениет ескерткіштерін білу, бағалау, қорғау |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Білу және түсіну: Оқушылар тарихи және мәдени ескерткіштерді сипаттай алады. Анализ: Оқушылар тарихи және мәдени ескерткіштерді типологиялық ерекшеліктері бойынша ажырата алады Бағалау: Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени ескерткіштердің адамзат үшін маңызына баға бере алады. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет, география пәндерімен байланысты. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет ақпарат материалдарын пайдалану, сабақта слайд-презентацияны қолдану. |
||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы қолөнері |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Студент іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу. Жағымды атмосфера қалыптастыру. Студенттерді түгендеу. Өтілген тақырыпты пысықтау. Студенттердің назарын сабаққа аудару үшін өтілген білімді қайталап, пысықтайды. Үй тапсырмасын тексеру «Сұрақтар шеңбері» әдісі
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады Сұрақ тарға жауап береді |
Бірін-бірі бағалау
|
Презентация |
|
|
Сабақтың ортасы 10 минут 15 минут
Сабақтың соңы Рефлексия 5 минут |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Жаңа тақырыпты түсіндіру «Тарихи және мәдени ескерткіштер» «Куб» әдісі Кубтың әр қырына тақырып бойынша сұрақтар беріледі. Оқушылар кубтың бір қырындағы сұрақтарға жауап береді.
Бағалау дескрипторлары: 1)«Бұл мәліметтен қандай тың мағлұмат алдыңыздар?________________________________________ 2) Ескерткішке қандай баға берілген? ____________________________________________________ 3) Сан ғасырлық тарихы бар басқа да қандай ескерткіштерді білесіздер?» ________________________
Тарих және мәдениет ескерткіштері мынадай түрлерге бөлінеді:
Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 2 шілдедегі тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және пайдалану туралы заң қабыланды.
|
Оқушылар дың ойы жинақтала-ды, жаңа тақырыпқа назар аудартыла-ды |
Мұғалімнің баға-лауы |
Презентация |
|
|
Кері байланыс:
Үй тапсырмасы: Тарихи және мәдени ескерткіштер |
Стикер ге өз ойларын жазып, «плюс-минус-қызықты»парақшасына апарып жапсырады |
|
Стикер |
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген студенттердің жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Тарихи және мәдени ескерткіштер"
Ашық сабақ "Тарихи және мәдени ескерткіштер"
Бекітемін:______________
Оқу ісінің меңгерушісі
И.А.Такишева
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
|
Ақтөбе педагогикалық колледжі |
||||
|
Күні: 23.11.2021 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Бисенғалиева А.Н |
||||
|
Группа: 104 МД, 105 БМ |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тарихи және мәдени ескерткіштер |
||||
|
Оқу мақсаты |
|
||||
|
Сабақ мақсаты |
Тарих және мәдениет ескерткіштерін білу, бағалау, қорғау |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Білу және түсіну: Оқушылар тарихи және мәдени ескерткіштерді сипаттай алады. Анализ: Оқушылар тарихи және мәдени ескерткіштерді типологиялық ерекшеліктері бойынша ажырата алады Бағалау: Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени ескерткіштердің адамзат үшін маңызына баға бере алады. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет, география пәндерімен байланысты. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет ақпарат материалдарын пайдалану, сабақта слайд-презентацияны қолдану. |
||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы қолөнері |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Студент іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу. Жағымды атмосфера қалыптастыру. Студенттерді түгендеу. Өтілген тақырыпты пысықтау. Студенттердің назарын сабаққа аудару үшін өтілген білімді қайталап, пысықтайды. Үй тапсырмасын тексеру «Сұрақтар шеңбері» әдісі
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады Сұрақ тарға жауап береді |
Бірін-бірі бағалау
|
Презентация |
|
|
Сабақтың ортасы 10 минут 15 минут
Сабақтың соңы Рефлексия 5 минут |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Жаңа тақырыпты түсіндіру «Тарихи және мәдени ескерткіштер» «Куб» әдісі Кубтың әр қырына тақырып бойынша сұрақтар беріледі. Оқушылар кубтың бір қырындағы сұрақтарға жауап береді.
Бағалау дескрипторлары: 1)«Бұл мәліметтен қандай тың мағлұмат алдыңыздар?________________________________________ 2) Ескерткішке қандай баға берілген? ____________________________________________________ 3) Сан ғасырлық тарихы бар басқа да қандай ескерткіштерді білесіздер?» ________________________
Тарих және мәдениет ескерткіштері мынадай түрлерге бөлінеді:
Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 2 шілдедегі тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және пайдалану туралы заң қабыланды.
|
Оқушылар дың ойы жинақтала-ды, жаңа тақырыпқа назар аудартыла-ды |
Мұғалімнің баға-лауы |
Презентация |
|
|
Кері байланыс:
Үй тапсырмасы: Тарихи және мәдени ескерткіштер |
Стикер ге өз ойларын жазып, «плюс-минус-қызықты»парақшасына апарып жапсырады |
|
Стикер |
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген студенттердің жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз














