Үй тапсырмасын пысықтау
:
«Керуен
жолы » әдісін пайдаланып, оқушылар
үй тапсырмасына байланысты сұрақтарға жауап
береді.
1-түйе..Жібек матасы неден
алынды? (жібек құртынан)
2-түйе.Түрік сөзінің мағынасы
не?(берік,күшті)
3-түйе.
Ұлы Жібек
жолы қай жерден бастау алып, қай жерге дейін барған?(шығыста
Қытайдан батыста Рим)
4 -түйе.
Жібек
жолын неге керуен жолы
деген?
5-түйе
Не үшін
Ұлы Жібек жолы өз бағыттарын өзгертіп отырды?(қарақшылардан қорғану
үшін)
6-түйе Ұлы Жібек жолының
арақашықтығы қанша км құрайды? (12 мың
км)
7-түйе.
«Ұлы»
сөзінің мағынасын қалай түсінесің?(жолдың кең байтақ
шығыстан,батысқа қарай созылып
байланыстыруынан.)
8-түйе.Тарихи жолдың атауы неге
Жібек жолы атанған?
9-түйе. Ұлы Жібек жолы атауы
қай ғасырда пайда болды? (19
ғ)
10-түйе. Ұлы Дала ұғымы
түсіндіріңіз.( Алтайдан Дунайға дейінгі бүкіл аумақты
қамтиды)
«Сөздік гол»
әдісі. оқушылар жаңа сөздерді өздері
болжап, мағынасын ашады. Сөздіктегі анықтамамен салыстырады,
тексереді.
Жібек-шелк
Сауда-торговля
Өркениет-цивилизация
Сауда
жүйесі-торговая
система
Көне
қалалар-древние
города
Соқпақ-тропа
Тарихи
жол-исторический
путь
Атауы-название
Кіріспе
сөз: модуль бойынша тақырып мазмұнын
түсіндіру.
Сөздіктің мағынасын ашып
тақырыпты болжау.
2-тапсырма.Оқылым.Мәтінді оқып негізгі
ойды анықтау
Шарты:Оқушылар мәтінді бөліп алып оқып,сұрақ
дайындайды,дайындалған сұрақтарды алмастырып жауап
береді Топтық жұмыс. «АВС» әдісі арқылы оқушылар үш
топқа бөлінеді.
«А» тобы сұрақ
қояды
«В» тобы сұраққа жауап
береді
«С» тобы екі топтың сұрақ жауаптарын
бақылап,дұрыс бұрысын
айтады.
Дескриптор:
-диалогке қатысушылар өзара
түсініседі; 1
-бір-бірінің ойларын толықтыра
біледі; 1
-мәтін мазмұнын түсінеді.
1
ҚБ. «Бас
бармақ» әдісі арқылы әр топ бірін-бірі
бағалайды
Жеке жұмыс: 3-тапсырма
Жазылым.
Қолдауды қажет ететін
оқушылар: Сөйлем ішіндегі етістікті
тауып,жіктеу.
Қолдауды орташа қажет ететін
оқушылар:Мәтіндегі сөйлемдерден етістікті
тауып,ауыспалы келер шақта сөйлем құрап
жазу.
Қолдауды қажет етпейтін
оқушылар:Өздерің тұратын аймақтағы көрнекті жерлер
туралы етістікті пайдаланып мәтін құрап
жазу.
Дескриптор:
-етістікті таба алады;
1
-үш жақта жіктеп жаза алады;
1
Дескриптор:
-мәтіндегі етістікті таба алады;
1
-ауыспала келер шақта сөйлем құра алады;
1
Дескриптор:
-етістік шақтарын біледі;
1
-етістік шақтарын қатыстырып мәтін құра алады;
1
|