Сабақ: Сауат ашу | Мектеп: №103 жалпы орта мектебі |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Сегізбай Эльмира |
Сынып: 1 Б | Қатысқандар саны: 27 Қатыспағандар саны: - |
Сабақтың тақырыбы | Тасымал. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік |
|
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Топқа бөлу. |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| Өткен сабақты пысықтау. Оқушылар өткен сабақтар бойынша сұрақ –жауап әдісін жүргізеді. 7 тапсырма жазылған қима қағаздарды алып сұрақтарға жауап беріледі.1-оқушы:Буын дегеніміз не?2-оқушы:Сөз буынға бөлінеді.3-оқушы:Сөзде қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады.Мысалдар келтіріледі.Үйге берілген 5-жаттығуды талқылау.Сөйлемдерді көшіріп жазып, көкөністер мен жемістерден жасалатын тағамдарды атап олардың пайдасы туралы білгендерін айту. Сұрақтарға жауап бергеннен соң қима қағаздардан «тасымал» сөзі құралады.Балалар, өздерің көріп отырғандай бүгінгі жаңа сабағымыз Балалар жауап береді: «Тасымал» деп аталады.Мұғалім: Жазу жолына сыймаған сөз буынға бөлініп тасымалданады.Сөздердің тасымалданбаған бөлігінен соң, сызықша (дефис) қойылады. Мысалы:жүгері – жү-гері,жүге-рі.Тыңдалым. 1-жаттығу Өлеңді тыңда. «Қайдан келдің, бауырсақ!»1-топ. Тізбектеп оқу.
Қайдан келдің бауырсақ? Дастарханда шашылып, Жатты аппақ бауырсақ. Бауырсаққа қызығып, Қарап тұрып көзін сап: -Қайдан келдің, Бауырсақ?- Деп сұрады қуыршақ. -Дүкеннен келдім нан сатқан, - Деді оған Бауырсақ. -Дүкенге келдің қай жақтан? - Наубайдан келдім нан жапқан. -Наубайға келдің қай жақтан? - Диірменнен келдім ұн тартқан. - Диірменге келдің қай жақтан? - Даладан келдім –жан-жақтан. Жер анам менің көсілген, Диқандар мені өсірген. Арғы тегім – ақ бидай, Тәттімін, жеп көр, бақшимай! Жесең , өзің байқарсың, Рахмет айтарсың. Айырылмас дос болайық, Адамға достық лайық!2-топ. Рольге бөліп оқу.
Ұлсана қуыршақтың роліндеАруна бауырсақтың роліндеӘділет автордың ролінде
3-топ. Сахналау.Ханшайым – авторАянат - бауырсақЖібек - қуыршақ2-жаттығуСөздерді тасымалдап жаз. Бидай, дастархан,диқандар.Үлгі : Ба-уыр-сақ, бауыр-сақ.Тақтамен, дәптермен жұмыс.1-топ бидай, 2-топ дастархан, 3-топ диқандар сөзін тасымалдап тақтаға жазады.Әр топ бір- бірін бағалайды.3-жаттығуМына сөздерді тасымалдауға болады ма?Ай , күн, тай, бұлт, жент.Әр топ өз жауаптарын айтады. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Дәптермен жұмыс. |
Сергіту сәті1 минут | Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы16 минут
Қызықты тапсырма8 минут
| 4-жаттығуҮлгіге қарап, жарнама жазып көріңдер.
Әр топ плакатқа өз жарнамаларын жасайды және жарнамалайды. |
Оқулық, дәптерлер
Плакаттар, маркерлер |
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді стикерге жазып, ағаштағы жапырақтарға жапсыру арқылы бағалау.
|
Стикер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Ең жақсы өткен нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1.Өлеңді рөлге бөліп оқыды.2.Сөздерді буынға бөліп, тасымалдай біледі.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Топпен жұмыс2.Тапсырманы түрлендіріп өту.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: Тапсырамаларды түрлендіру:2: Сұрақтарға жауап беруге қиналған оқушыларға көмектесу үшін жеңілдетілген тапсырмаларды беру.Үйге тапсырма.11 сабақ.5-жаттығу.
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |