Материалдар / Ашық сабақ "Тәуке хан тұсындағы қазақ хандығы " 8 сынып

Ашық сабақ "Тәуке хан тұсындағы қазақ хандығы " 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тәуке хан тұсындағы қазақ хандығы" 8 сыныпта ашық сабақ өттім. Блум тақсономиясы «Иә-жоқ», Ассоциация - кластер,«Миға шабуыл» әдісін пайдаландым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
727
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Дауренбаева Асел УмербековнаТарих пәні мұғаліміАлматы облысы Іле ауданы Қоянқұс ауылы «№47орта мектеп» МКМ

Сабақтың тақырыбы: Тәуке хан тұсындағы қазақ хандығы Сабақтың мақсаты: 1. Тәуке ханның, хандық құрған кезіндегі елдің ішкі - сыртқы жағдайы, Тәукенің ел үшін жасаған еңбегін, қазақтың құқықтық жүйесін қалыптастыруға қосқан үлесін әңгімелеу. «Жеті жарғының» мазмұны мен сипаты ерекшелігін айта отырып, қазіргі Ата Заңымыздың бастауы болғанымен хабардар ету. 2. Оқушының тез қабылдауына жол ашу, ой-қиялына ерік бере отырып, өз пікірін айтуға, ұжымдық өмір әрекеті дағдысын дамыту. 3. Өз еліне деген патриоттық сезімін ояту, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Жарыс сабақ Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, суреттер, карта, тірек - сызбалар т.б. Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, сұрақ-жауапСабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: (тыныштық сәт) ІV Жаңа сабаққа даярлық кезеңі 1. Қызығушылықты ояту (сөзжұмбақ шешу) 2. Топқа бөлу (түрлі-түсті қағаз бойынша 3-топқа бөлу) 1-кезең. Блум тақсономиясы «Иә-жоқ». Шарты: әр топқа кезекпен 3 сұрақтан қойылады. Кел баршамыз жиналып, Ия ма жоқ па ойналық Мен бастайын ойынды Түрлі сұрақ қоюды Сұрақ қойған кезімде Сен «ия» де не «жоқ» де Қалмау үшін жаңылып, Сұрағымның мәннін ұқ!І-топ. 1. Хандық таққа Тәуке хан отырғанда, елдің ішкі-сыртқы жағдайы өте жақсы болды.(жоқ) 2. Тәуке ханның «Жеті жарғысы» қазақ елінің бірігуіне жағдай жасады. (иә) 3. Тәуке хан жоңғарларға қарсы күреске көршілес жатқан қырғыздар мен қарақалпақтарды да тартты. (иә) ІІ-топ. 1. Тәуке хан хандықтың ішкі жағдайына ерекше назар аударып, мемлекеттің күш-қуатын арттыруды мақсат етті. (иә) 2. Тәуке хан жас кезінде билікке араласпаған. (жоқ) 3. Тәуке хан жер иелену, меншік қатынастарына қатты мән беріп, заңмен бекіткен. (иә) ІІІ-топ 1.Тәуке көреген саясаткер, ақылды дипломат, құдіреті күшті хан болды. (иә) 2. Үш жүздің басын қосқан хан – Тәуке хан. (иә)3. «Жеті жарғы» рулар мен тайпалар арасындағы алауыздықтар мен үш жүздің арасындағы қайшылықтарды бәсеңдете алмады. (жоқ) 2-кезеңАссоциация - кластер: (барлық топ сұраққа жауап жазу)Қазақ хандығы кім? -қашан?- қайда?- кімге? кімнен? 3-кезең «Білім әлеміне саяхат»І-топ. 1. Тәуке хан дала ақсүйектерінің өкілі........................ көмегімен өзінің үстемдігін нығайтуға тырысты.2. Тәуке хан бірқатар шаралар қабылдады. Ол билер кеңесінің өтетін...................... мен белгіленді.3. Билер кеңесі...........................,............................ және........................... өткізілген.4. Билердің даналығы мен кемеңгерлігі хандықты ауыр сындардан аман.................... бағытталды.ІІ-топ. 1. 1687 – 1688 жж. Тәуке.............................. жайлы Бұхара ханы Субханкулимен келіссөздер жүргізілді.2. Тәуке хан орыс – қазақ қатынастарын жақсарту барысында 1686 – 1693 жж......................... жіберді.3. 1698 жылдан бастап.......................... мен қазақ әміршілері арасындағы қарулы қақтығыстың жаңа кезеңі басталды.4. Тәуке ханның тұсында Қазақ хандығы.................................... мемлекет болды.ІІІ-топ. 1. Қазақ – қалмақ қырсықтары толассыз.......................,......................,........................ жылдар аралығында жүрді.2. «Жеті жарғыға»...........................,........................, азаматтық құқық нормалары,......................,....................... туралы ережелер енгізілген.3. « Жеті жарғы» бойынша жоғарғы судья........................ болған.4. Өлім жазасы екі түрлі болған:................. және...................... өлтірілген.4-кезең «Миға шабуыл» әдісі. ( «Жеті жарғыда» қарастырылған мәселелерге түсінік беру)І-топ. Жер дауыІІ-топ. Құн дауы.ІІІ-топ Жесір дауыVІ Жаңа сабақты меңгергенін тексеру Эссе жазауVІІ Бекіту«Білемін – Білгім келеді – Білдім» (БББ)
Б – Біз не білеміз? Б – Біз не білгіміз келеді? Б – Біз не білдік?






VІІІ Үйге тапсырма: § 42-43оқу, сөзжұмбақ құрау.











































10.03.2013ж.Қатысқандар -28 Күн тәртібінде: 1. Аудандық семинардың қорытындысы: 1.1. А.Байғараеваның «Сан есім» 6 - сыныбында өткізілген ашық тәрбие сағатын қорытындылау. 1.2. А.А. Билибаеваның «Етістік» 6а – сыныбында қазақ тілі пәнінен өткізген ашық сабағын талқылау 1.3. А.У. Дауренбаеваның «» сыныбында өткізілген ашық тәрбие сағатын қорытындылау. 1.4. А.А. Нұрмұ «»сыныбында өткізілген ашық тәрбие сағатын қорытындылау. 1.5. Д. Куантханова «Менің атым Қожа» сыныбында өткізілген ашық тәрбие сағатын қорытындылау. 1-мәселе бойынша түпнұсқа берілді. Бұл мәселе бойынша аудандық әдістемелік кабинет әдіскері Р.И. Байгозова сөйледі: «Бүгінгі заман талабына сай, біз әр бір оқушыға білімді өз бетімен меңгеруіне жағдай жасауымыз қажет, осы қажеттілігін бүгін №1 орта мектепте семинар барысында байқап отырмыз. Бүгінгі ұсынылған ашық сабақтар мен сынып сағаттары, осы талаптарға сай, жоғары дәрежеде өтті. Оқу базасы жақсы жабдықталған, балалардың білім алуына барлық жағдайлары жасалған.» Аудандық әдістемелік кабинетінің білім беру әдіскері Н.Т сөйледі: «Бүгінгі аудандық семинар ұстаздардың көп шығармашылық ізденушілігінің, жоғары ұйымдастыруының арқасында өтті. Оқушылардың ашық сабақтарында өздерін ұстауы, зейіні, ынтасы жоғары. Белсенділік басты назарды аудартады. Осы мектептің әкімшілігі мен ұстаздар қауымына рақметімді айтамын» №5 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі К.М. Молдабекова сөйледі: «№1 орта мектепте ұйымдастырылып отырған семинарды жоғары деп бағалаймын. Ұзтаздардың терең ізденгендері байқалады. Осы мектептің әкімшілігі мен қстаздар қауымына рақметімді айтамын» Мектеп директоры Г.С. Кульбаева сөйледі: «Еліміздегі дүбірлі өзгерістер, қайта жаңғырулар білім беру жүйесіне де айтулы реформалар мен жаңа мақсаттар әкелді. Білім стандартының жасалуы төл оқулықтарымызды қолдану, инновациялық технологиядан іздену, білім мазмұнын байыту, әлемдік білім кеңістігіне ену мақсатындағы жұмыстар сол өзгерістің куәсі. Білім жеке тұлғаға қарай бағыттау, оларды өзін-өзі тану үшін еңбектену мұғалімдер қауымына үлкен мақсаттар жүктеп отыр. Сабақта мұғалім мен оқушылар алдына қойылған мақсатқа жетті. Сабақта білім мазмұнының қалыптасу деңгейін анықтауға тоқталар болсақ. Оқу материалының оқушыға түсініктілігі, ғылымилығы, оқушылардағы білім қабылдаудағы білік дағдыларының тұрақтылығы, шапшаңдығы әсер етті. Білімді қорытындылау сабағы оқушының ойлау, есте сақтау, зейін, өз ойын, пікір айтуға, пәнге деген қызығушылықтарын арттыруда белсенді рөл атқарды. Сабақ құрылымы оқушылардың оқу дайындығының деңгейі мен олардың ерекшеліктеріне сай құрылды. Оқушы қызметі сабақтың білімділік, дамытушылық, тәрбиелік мақсаттарын ескере отырып ұйымдастырылды. Оқушылардың сабақтағы белсенділіктері өте жоғары болды.оқушылар тегіс жұмыс жасады. Орташа оқитын оқушылар өз мүмкіндіктерінің деңгейіне сай тапсырмалар орындады. Сабақтың барысы бойынша оқушылардың пәнге деген қызығушылығы сақталып отырды. Оқушылардың оқу әрекеті үздіксіз, ерекшеленбей бір-бірімен жалғасып, оқу қызметінің мақсаты түсіндіріліп отырды.»

































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ