Сабақтың
тақырыбы:
Таза бұлақ
|
Мектеп: «Георгиевка орта мектебі»
КММ
|
Күні:
|
Мұғалім:Каирбекова
Н
|
Сыныбы: 3«ә»
|
Қатысқан оқушылар
саны: 22
Қатыспаған оқушылар саны:
|
Сабаққа негізделген оқу
мақсаттары:
|
«Таза
бұлақ» мәтінін
терең түсіндіру. Бұлақ туралы толық мағұлмат
беру.
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар:
Мәтінді түсініп оқу, түсінігін жеткізе
білу.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
Алған білімдерін өмірде тиімді қолдану
|
Кейбір
оқушылар:
Алған білімдерін тиімді қолдану және талдау жасай
алу.
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Оқушылар: Сөздіктерді қатесіз жазу, шағын әңгіме жазу
(жазылым) Мәтінді түсініп, түсінік айту (айтылым) Мәтінді мұқият
тыңдай алу (тыңдалым). Мәтін ішінен мақал-мәтелдерді, тәрбиелік
мәні бар сөздерді тауып оқу (оқылым)
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
Мақал-мәтелдер, қанатты сөздер, тұрақты сөз
тіркестері
|
Сыныптағы диаолог/жазылым үшін пайдалы
тілдік бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
Үш жолаушының сөздерінің айырмашылығы.
|
Сіз неліктен екенін айта аласыз ба
?
Үш жолаушының сөздерін қалай ажырата
аласыз?
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
Тапсырмаларды сауатты, қатесіз жазуға мән
беру
|
Болжау:
|
Таза
бұлақ деген не? Сұраққа әр оқушы өз ойын стикерге бір
сөйлеммен жазып қояды.
|
Жоспар:
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқыту
ресурстары
|
Жоспарланған
уақыт
3
минут
5 минут
|
I. Ұйымдастыру. «Шаттық
шеңбер» Түсті стикерлер арқылы үш топқа
біріктіру.
|
Презентация,стикер
|
II. Үй тапсырмасын сұрау.
(түсінік айту)
1«Миға
шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын
пысықтау. 1.Жылы желді басқаша қалай атауға болады?
2.Шөптегі шық пен самал жел бір мезгілде болады ма ?
3.Желдің тағы қандай түрлерін
білесің ?
4. Жел бағытын анықтайтын құрал ?
5. Жеріміздегі желді жоңғар қақпасы турыалы не
білесің?
6.Біздің өлкемізде жиі жел соғып тұратын жерді
ата?
|
Слаид 1
Смайликтер
беру
|
5
минут
|
Бейнеролик көру
Шығыс Қазақстан облысы,Жарма ауданы ,Ортабұлақ ауылы
маңындағы қасиетті,шипалы суы бар «Әулиеқыз» бұлағының көрінісі.Осы
бұлақтың жанында Ер Жәнібек батырдың ескерткіші тұр.Жоңғарлармен
соғысқанда қазақ халқының өмірі үшін маңызы туралы
айтылды.
Алдын ала осы бұлақтан
әкелінген ыдыстарға құйып қойған судың дәмін
тату
Осы су туралы өз ойын стикерге
бір сөйлеммен жазады.
|
2. Регионалдік компонент
«Рухани жаңғыру туған жеріміздің табиғатынан басталады»
бейнеролик
Бір рет қолданатын
ыдыстар, су
|
Ортасы:
25
минут
|
III. Жаңа
сабақ 2.«Сұрақ жауап» әдісін қолдану
арқылы баланың логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Сұрақ қою арқылы тақырыпты ашу.
1) Қазақстанның өзендерді ата ?
2) Қазақстанның көлдерін ата ?
3) Қандай теңіздерді білесің?
4) Еліміздегі ең үлкен өзен ?
5) Сусыз адам қанша өмір сүреді п?
6) Әлемде тұшы су мөлшері қанша?
7)Тұшы су қайда көбірек
кездеседі?
8)Су туралы мақал
айт
3.«Таза бұлақ» мәтінімен
танысу
«Рольге бөлу» әдісі арқылы оқылым, тыңдалым дағдыларын
қалыптастыру 4. Диаологты рөлге бөліп
сахналау. 5. .Топтастыру жасау.
1. Ы. Алтынсарин кім ?
2. Ы. Алтынсариннің еңбектері ?
3. Үш жолаушының ойы ? 6. Шағармашылық тапсырмалар
беру.(эссе жазу «Мен жолаушы болсам не айтар едім?») Алдында жазған
сөйлемдерді жалғастырып
жазады.
|
Слаид 2
Аудиожазбадан«Таза бұлақ» мәтінін
тыңдау
Әр топ әңгімені сахналайды
Бірін бірі бағалайды
Слаид3
Ы.Алтынсарин
топтастыру
|
Сабақтың
соңы:
5 минут
|
7. Критерийлер арқылы бағалау қорытындысын
жасау.
(топтық бағалау, оқушыны жеке
бағалау)
|
Бағдаршамдар
Смайликтер
|
Үйге
тапсырма:2минут
|
Мәнерлеп оқу
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Қазақстанның әйгілі бұлақтары,шипалы сулары туралы дерек
ізде
|
|
Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Мәнерлеп оқуға,сөздік қорын дамытуға көңіл
бөлемін.
Қосымша деректер іздеу
арқылы қабілеті жоғары оқушыларды
дамытамын.
|
Пәнаралық
байланыс
Дүниетану,жаратылыстану,музыка
|
Рефлекция
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы
ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды
ма?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағығы сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
Сабақ
мақсаттары шынайы болды. Оқушылар сабақтан көп мағлұмат
алды.
Жоспар жүйелі және тиімді
болды.
|
Сабақта әр оқушы өз ойын
білдірді.
Өзін және сыныптастарын
бағалап нені жетілдіру керектігін
білді.
|
Оқушылар бұлақтың маңызы
зор екенін білді.
|