Тындалым алдындағы
тапсырма
1-тапсырма «Броундық
қозғалыс» әдісі
Жұмыс түрі:
ТЖ
Сынып ішіне сабақ тақырыбына қатысты суреттер
орналастырылады, оқушылар бүкіл сынып ішіне қозғала жүріп, берілген
суреттердегі астарлы ойды тауып, кестеге түсіреді. Суретке тақырып
қояды.
Суреттерге
тақырып
|
Ондағы астарлы
ой
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Суреттердің мазмұнын
түсінеді
-
Суреттердегі астарлы ойды
анықтайды.
-
Астарлы ойды өз сөздерімен
түсіндіреді.
ҚБ
Дескрипторға сүйеніп «Екі
жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы топтар арасында өзара бағалау
жүреді.
Тыңдалым
кезеңі:
2-тапсырма Мәтінді тыңдаңыз, мәтіндегі
астарлы ойды анықтаңыз. Ол ойды жай сөйлемдермен
баяндаңыз.
«Түртіп алу»
әдісі
Жұмыс түрі: Ж.,
ЖЖ.
Қаланың қарбаласы түсінікті...
Көліктер кептелісі. Осы секілді түрлі жағдайлармен жүріп, сіз кенет
театрдағы қойылымның басталу уақытынан аздап кешігіп қалдыңыз.
Апылғұпыл киіміңізді өткізіп, көрермендер залына кіріп келесіз.
Сахна жап-жарық, әртістер өз образында. Қысқасын айтқанда,
сахнадағы өмір қыз-қыз қайнап кетіпті. Алдыңыздан театр қызметшісі
шығып, бір орынды нұсқады: «Ана бір бос орынға отырыңыз!». Билетке
қарап сызылатын уақыт та жоқ, жағдай да жоқ. Арғы жақтағы бос
орынға отырмақ боп, көрермендер арасынан өтіп барасыз. Сол кезде не
естідіңіз? Естімегеніңіз қалмады ғой, иә?! Оларды түсінуге болады,
сахна ауасымен тыныстап, сондағы тіршілікке еніп отыр. Кінә
сізден!..
Дескриптор:
ҚБ
Дескрипторға сүйеніп, жұптар
өзара «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.
3-тапсырма «Анықта,
талқыла» әдісі
Жұмыс түрі: ЖЖ.,
ТЖ.
Мәтінді мұқият тыңдаңыз,
мәтіндегі жай сөйлемдерді айтылуына қарай ажыратыңыз. Егер хабарлы
сөйлем болса, қолыңыздағы «нүкте» белгісін, сұраулы сөйлем болса
«сұрақ» белгісін, лепті сөйлем болса «леп» белгісін, бұйрықты
сөйлемді «үтір» белгісін көтеріңіз.
Дескриптор:
ҚБ «Театрдағы қол шапалақ»
әдісі
Нәтеже немесе жауап бойынша
саралау
4-тапсырма «Эстафета»
ойыны «Театр мәдениетін қалай
сақтауға болады?» тақырыбына сай айтылу
мақсатына қарай жай сөйлем құрастыру. (мұғалім белгілерді көтереді,
оқушылар кезекпен сол белгіге тән көрсетілген тақырыпқа сөйлем
құрастырады)
Дескриптор:
-
Жылдам
жазады;
-
Белгілерді дұрыс
түсінеді;
-
Белгіге сай сөйлем құрай
алады;
-
Грамматикалық, пунктуациялық
нормаларды сақтайды.
ҚБ
Топ өзін-өзі «Бағдаршам» әдісі
арқылы бағалайды.
|