Материалдар / Ашық сабақ "Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пәнінің мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
4533
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Сабақ:

Мектеп: Қызылжар НЖББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Байнешова Ж.О.

Сынып: 5

Қатысқандар саны: 4

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың

тақырыбы:

Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?

Сабақ негізделген оқу мақсаты


Оқушылар сабақ соңына қарай не үйренгенін қалайсыз?

5.4.2.2. Металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру.

Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады:

  1. Темірден жасалған еңбек құралдарын атайды,

  2. Темір өндіру әдісін сипаттайды.

  3. Темір өндірудің адам өміріндегі өзгерісін анықтайды

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Темірден жасалған еңбек құралдарының тастан және қоладан жасалған еңбек құралдарынан артықшылығын көрсетеді.

Кейбір оқушылар істей алады:

Дерек көздері арқылы тас дәуірі мен темір дәуірі арасындағы сабақтастықты көрсетеді.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну

Бағалау критерийлері

Темір дәуірі туралы біледі

Темір өндіру әдісін сипаттайды

Пәнаралық байланыс

Тарих, технология пәні

Құндылықтармен байланыс

Ұйымшылдық, ынтымақтастық, өзгенің пікірін құрметтеу, сын тұрғысынан ойлау, білім алуға дайын болу

Тілдік мақсат

Оқушылар істей алады:

Тақырып мазмұнын айта алады, темір дәуірін тас, қола дәуірімен салыстыра алады, ерекшеліктерін атай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

Темір, тайпалық одақ, пеш-көрік

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Кен өндіру ісімен танысып, жазба жұмысын орындайды.

«Тірек - сызба» кестесін толтыру

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? (айтылым бойынша)

1. Темір өндіру адам өміріне қандай өзгерістер әкелді?

2. Темірден жасалған еңбек құралдарының қандай ерекшеліктері болды?

3. Көшпелі мал шаруашылығына көшуге не себеп болды деп ойлайсыңдар?

Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар:

Тақырып мәтінін оқу арқылы терминдерді есте сақтау. Негізгі терминдерді дәптерге жазу.

Алдыңғы білім

Қазақстан территориясында металлургияның пайда болуы.

Жоспар

Жоспарланғн уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар

Басы











5мин









І. Ұйымдастыру кезеңі.

2 түрлі смайликтер арқылы жұптарға болу.

1-жұп- Темір

2-жұп- Дәуір

ІІ. Сабақтың тақырыбын ашу.

«Ой қозғау»

«Жұппен жұмыс»

Тапсырма: Суреттерді салыстырыңдар.

  1. Суретте не бейнеленген?

  2. Суреттердің қандай ұқсастықтары бар?

  3. Суреттердің қандай айырмашылықтары бар?

Оқушыларға – қалай ойлайсыңдар, сендер анықтаған айырмашылықтар қай дәуірде орын алған? Деген сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.

Бағалау: Дайын жауап үлгісі бойынша

Оқушылар өздерінің жауаптарын дұрыс жауаптармен салыстырып «Бағдаршам» арқылы бағалайды.


Түрлі-түсті смайликтр






АКТ

1-слайд

А4 парақтары




Ортасы













































3мин











10

мин







5мин























3мин






15

мин

«Жұппен жұмыс»

1- тапсырма: Неліктен б.з.б. ҮІІІ ғасыр мен б.з. ҮІ ғасыр аралығы темір дәуірі деп аталады?

Оқушылардың болжам жауаптары тыңдалған соң «Темір дәуіріне саяхат» атты мәтіннен нақты жауапты тауып, дәптерге жазу тапсырылады. Жұптардағы оқушылардың жауаптары тыңдалады, олардың жауаптарын толықтыру үшін келесі жұпқа өз ойларын айтуға мүмкіндік беріледі.

Бағалау: «Өзін-өзі бағалау» «Бағдаршам» әдісі


1-тапсырма. Адамдар темірді қалай өндіргенін анықтаңдар.

Оқушылар тапсырманы мәтінді оқу арқылы топпен орындайды.

Дескриптор:

- Пеш-көріктің пайда болуын түсінеді

- Пеш-көріктің құрылысын атайды

- Кен өндіру әдісін біледі


2- тапсырма: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?

Темірден жасалған еңбек құралдарының шаруашылық салаларына тигізген ықпалын тірек-сызбамен дәлелдеп түсіндіреді.


Скругленный прямоугольник 7 Прямая со стрелкой 8 Мал шаруашылығында...


Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 6 Егін шаруашылығында...


Қол өнерде...

Интерпретация

Жұмыс нәтижелерін, оқушылар шығармашылық түрде көрсетулері тиіс.

  • Сурет салу

  • Фотоколлаж құрастыру

  • Постер жасау

Әр жұп өзінің зерттеулерін қорғайды, бір-біріне сұрақ қояды.

жұтар бірін-бірі 2 жұлдыз, бір тілек арқылы бағалайды.

Кері байланыс:

Топтық жұмыс саған ұнады ма?

Қандай қиындықтар кездесті?

Өзің үшін қандай жаңалық алдың?


3-тапсырма: «Сұрақтарға жауап беріңдер»

Оқушылар слайдта берілген сұрақтарға топпен жауап береді.

Бағалау: Дайын жауап үлгісі бойынша

Топтар өздерінің жауаптарын дұрыс жауаптармен салыстырып өзін-өзі бағалайды.

«Жеке жұмыс»

1-тапсырма. «Саралау тапсырмасы»

1. Берілген суреттер бойынша үш сұрақ құрастыру.

Дескриптор:

-Сұрақты нақты құрастырады

-Терминдерді дұрыс қолданады


2. «Ұстаханадағы бір күн» деген тақырыпта 30-40 сөзден тұратын шағын әңгіме құрау.

Дескриптор:

-Әңгімені жүйелі құрайды

-Терминдерді дұрыс пайдаланады

-Әңгімені қорытындылайды


3. «Тарихи ақпарат» деген газетке темірді игерудің маңыздылығы туралы мақала жазу.

Дескриптор:

-Мақалаға тақырып қояды

-Темірдің маңыздылығын біледі

-Мақаланы дәлелді жазады



Оқулық,

дәптер










Оқулық

Постер, маркелер





АКТ

2-слайд

оқулық

постер, маркерлер























АКТ

3-слайд







Оқулық

А4 парақтары

Соңы

3мин











1мин


Рефлексия

Оқушыларға рефлексияны шақыратын мынандай сұрақтар қоямын:

- Сабақ барысындағы көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

- Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

- Сабақта қандай қиындықтар туындады?

- Сабақ аяғындағы көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен

Бағдаршам әдісі арқылы өзін-өзі бағалау:


ҮІ. Үйге тапсырма:

  1. 48-49 бет оқу

  2. Еліміздегі қазіргі темір өндіру туралы мәліметтер жинақтау








Қызыл, жасыл, сары түсті карточ-ар


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс.

Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, бір-біріне көмек көрсету жүзеге асырылады.

Әр тапсырма сайын оқушыларға кері байланыс арқылы қолдау көрсетіп отырамын. Тапсырманы орындауға қиналатын оқушыға жетелеуші сұрақтарды қою арқылы түсінуге бағыттаймын.

Қабілеті жоғары оқушыларға шығармашылық, іздену тапсырмаларын, теориялық талдауды күрделендіріп беремін.

Оқушылардың үйренгенін тексеруде ашық сұрақтар, деңгейлік тапсырмалар, критерий, дескриптор, кері байланыс әдістерін қолданамын.




Оқушыларға алдын-ала кабинеттегі қауіпсіздік ережелері туралы айтып өтемін.

Сабақ барысында АКТ арқылы слайдтар, кестелер көрсетіледі.

Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!