Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Температура. Температураны өлшеу тәсілдері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Физика P H Y S I C S
Тема урока : § 2. Температура. Методы измерения температуры
Topic lesson :
Преподаватель : Мустафаева Жанат Teacher : Mustafayeva Zhanat
Казахский |
Русский |
English |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: §2.Температура. Температураны өлшеу тәсілдері |
Тема урока: § 2. Температура. Методы измерения температуры |
Topic lesson: §2. Temperature. Methods for measuring temperature |
||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: Температура. Температураны өлшеу тәсілдері жайлы мағлұмат беру; Температура. Температураны өлшеу тәсілдері жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету; Өзгенің пікірін тыңдай білуге баулу. |
Цель урока: Температура. Информация о методах измерения температуры; Температура. Узнать, как использовать температуру в повседневной жизни; Научить прислушиваться к мнению других. |
Objective: Temperature. Information on methods for measuring temperature; Temperature. Learn how to use the temperature in our life; Teach you to listen to the opinions of others. |
||||||||||||||||||
Оқушылар айта алады …
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері: Негізгі физикалық шама – температура жылу құбылыстарымен тікелей байланысты. Біз салқын және жылы немесе ыстық денелерді анықтай аламыз, өйткені дене әр түрлі қызу қасиетіне ие бола алады. Бүл қасиетті температура деп атайды. Жылу алмасу- екі дене жанасқанда, жылу берілу жолымен энергияның қаттырақ қыздырылған денеден азырақ қыздырылған денеге өтуі. Дене температурасы жоғарылаған сайын, дененің бірқатар параметрлері (көлем, температура, қысым) өзгеріске ұшырайды.Дене температурасын термометрмен өлшейді. Термометр- температурасы өлшенетін денемен жылулық байланыста болатын дене. |
Учащиеся могут …
Набор полезных фраз для общения/письма:
Основная физическая величина - температура напрямую связана с тепловыми явлениями. Мы можем обнаружить холодные и горячие или горячие тела, поскольку тело может иметь различные целебные свойства. Это называется священной температурой. Теплообмен - переход от энергии к нагретому телу к нагретому телу через теплообмен. По мере повышения температуры тела изменяется ряд параметров тела (объем, температура, давление). Температура измеряется термометром. Термометр - это тело, которое нагревается в контакте с измеряемым телом. |
Students can ... • critically evaluate their work (speaking skills) • Measure body temperature; • Knows the scale of the thermometer. A set of useful phrases for communication / writing: The main physical quantity - temperature is directly related to thermal phenomena. We can detect cold and hot or hot bodies, because the body can have different healing properties. This is called sacred temperature. Heat transfer is the transition from energy to a heated body to a heated body through heat exchange. As the body temperature rises, a number of body parameters change (volume, temperature, pressure). The temperature is measured by a thermometer. A thermometer is a body that heats up in contact with the body being measured. |
||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
Ход урока: |
During the classes: |
||||||||||||||||||
Ұйымдастыру (2 мин)
Үй тапсырмасын сұрау (5 мин) 1. Жылулық қозғалыстың маңызы қаншалықты? 2. Жылулық қозғалыс пен Броундық қозғалыспен салыстыр? 3. Диффузия құбылысының мәні неде?
Талқылау үшін сұрақтар беріледі (5 мин) 1. Температура нені сипаттайды? 2. Дене температурасын өлшеуде термометрдің маңызы қаншалықты? 3. Судың қатаюы мен еруінде термометрдің қандай қатысы бар?
Топтық жұмыс «Джигсо» (10 мин) Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топ жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
Жұптық жұмыс «Пилот — Штурман» (5мин) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Жұптар формуланы қолдана отырып есептер шығарады. Жұптың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді бағалау Сергіту сәті (3мин) (іс-қимыл жаттығуларын орындау) Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (10 мин)
|
Организация (2 мин)
Домашний запрос (5 мин) 1. Каково значение теплового движения? 2. Сравните тепловое движение и броуновское движение? 3. В чем суть явления диффузии? Вопросы для обсуждения (5 мин) 1. Что характеризует температура? 2. Каково значение термометра при измерении температуры тела? 3. Каково отношение термометра к затвердеванию и растворению воды? Групповая работа «Джигсо» (10 мин) Прочитайте текст, вместе с группой и обсудить работу каждой группы в соответствии с контрольным списком. 2 звезды за проделанную работу, 1 рекомендацию. Паровая работа «Пилот-Шурман» (5 мин) (Навигатор - управляющий, пилот-исполнитель) Задачи с применением формулы выпускает пары. Слушайте мнение пары идентификации, для того, чтобы оценить все идеи. Физминутка (3 мин) (выполнение упражнений) Индивидуальная работа (10 мин) 1. Что такое температура? 2. Напишите формулу, которая превращает шкалу Кeльвина в шкалу Цельсия? 3. Температура солнца нагревается до 6000 K. Поверните эту температуру до шкалы Цельсия? 4. Сравните шкалу Кeльвина и шкалу Цельсия? 5. Кратко объясните картину? 6. Насколько важна температура для жизни человека? |
Organization (2 minutes)
Home task (5 minutes) 1. What is the meaning of thermal motion? 2. Compare the thermal motion and Brownian motion? 3. What is the essence of the diffusion phenomenon? Questions for discussion (5 minutes) 1. What characterizes the temperature? 2. What is the value of the thermometer when measuring body temperature? 3. What is the ratio of the thermometer to solidification and dissolution of water? Group work "Jigsaw" (10 minutes) Read the text, together with the group and discuss the work of each group in accordance with the checklist. 2 stars for the work done, 1 recommendation. The pair "Pilot-Shturman" (5 minutes) (Navigator - manager, pilot-executor) Tasks with the application of the formula produces pairs. Listen to the opinion of the identification pair, in order to evaluate all the ideas. Refreshment time (3 minutes) Individual work (10 minutes) 1. What is the temperature? 2. Write a formula that turns the Calvin scale into a Celsius scale? 3. The temperature of the sun is heated to 6000 K. Turn this temperature to the Celsius scale? 4. Compare the Calvin scale and the Celsius scale? 5. Briefly explain the picture? 6. How important is the temperature for our life? |
||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Конец урока |
End of the lesson |
||||||||||||||||||
Сабақты қорытындылау және рефлексия. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 мин) |
Подведение итогов урока и Рефлексия Обратная связь (что я узнал, что было сложно, вопрос) (3 мин) |
Summing up the Lesson and Reflection Feedback (what I found out was difficult, question) (3 minutes)
|
||||||||||||||||||
Кейінгі тапсырмалар: Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
Последующие задачи: Написание небольшого эссе о явлениях, которые вы наблюдаете в своей повседневной жизни. |
Home work: Writing a short essay about the events that you observe in their daily lives. |
||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
Дополнительная информация |
Additional Information |
||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||
Жалпы бағалау |
Общая оценка |
Overall rating |
||||||||||||||||||
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
Какие два аспекта урока прошли хорошо (подумайте как о преподавании, так и об обучении)? 1: 2: Какие две вещи могли бы улучшить урок (подумайте как о преподавании, так и об обучении)? 1: 2: Что я узнал(а) за время урока о классе или отдельных учениках такого, что поможет мне подготовиться к следующему уроку?
|
What two aspects of the lesson went well (think of both teaching and learning)? 1: 2: What two things could improve the lesson (think of both teaching and learning)? 1: 2: What did I learn during the lesson about a class or individual students that will help me prepare for the next lesson? |