Материалдар / Ашық сабақ "Тігін бұйымдарының классификациясы" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Тігін бұйымдарының классификациясы" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек. Қысқа мерзімді жоспар жазуға мұғалімдерге тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2018
3610
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім 2А.Сәндік-қолданбалы шығармашылықМектеп: Ә.Бейсеуов атындағы орта мектеп МДШО
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Асхат С
Сынып: 5 гҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыТігін бұйымдарының классификациясы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.6.3 Тігін бұйымдарының классификациясын, киімді топтап ажырата білу

Сабақ мақсаттары
  • Киім түрлеріне шолу жасау;
  • Киім түрлерін түржиынына қарай, пайдалануына қарай ажырата білу;


  • Жетістік критерийлері

  • Киімдерді түріне қарап топқа бөліп, жіктей алады;
  • Киім түрлерін пайдалануына қарай, белдікті,иықты киім түріне бөліп ажырата алады;


  • Тілдік мақсаттар

    Лекало конструкциясы, эскиз
    Құндылықтарды дарыту



    - ынтымақтастықпен жұмыс жасай отырып, бір-бірлерінің ойын сыйластықпен тыңдай біледі;- шығармашылық жұмыс жасай отырып патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылықтары артады.
    Пәнаралық байланыстарБұл сабақтағы тақырып негізінен бейнелеу, музыка, қазақ әдебиеті, математика пәнімен тығыз байланысты.

    АКТ қолдану дағдылары Сәйкестендіру тест
    Бастапқы білім

    Тоқыма материалдарды өңдеуге арналған құрал-жабдықтар мен құрылғылар Тапсырмалар орындау арқылы алдыңғы алған білімдері мен дағдыларын белсендіру.

    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Жоспарланған іс әрекет Ресурстар
    Сабақтың басы





    (10 минут)











    Ұйымдастыру кезеңіОқушылармен сәлемдесу Мұғалім:-Әрбір адам ….Оқушылар:-Досым, сыныптасымМұғалім:-Әрбір ісің ….Оқушылар:-Тірлік, тірек, адамдықМұғалім:-Әрбір сабақ….Оқушылар:-Үйрену, оқу, іздену.Мұғалім:-Ендеше, балалар бүгінгі сабағымызды қызықты етіп өткізу, бір нәрсе үйрену үшін бәріміз бірігіп сабаққа қатысайық. Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң оқушыларға суреттер тарату. Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлу.Өткен тақырыптарды қайталау. ТестДескриптор: Өткен тақырыптарды естеріне түсіреді.





    «Оқушы ұшқырлығы» Бұл «Төрт құпия» деп аталады. Ұяшықтарды таңдап сұраққа жауап беру керек. География Сонау ежелгі дәуірдегі тасқа қашалған өрнектерді зерттеп, оның сырлары жайлы тамаша дүниелер жазған тұңғыш этнограф кім? Жауабы: Шоқан Уалиханов. Математика Геометрия пәінде түрлендірудің қай түрі ою -өрнекте қолданылады ? Жауабы: симметрия МузыкаҚазір оюды би көрінісінен көріп жүрміз. Бұл қай ою? Жауабы: Құс қанаты Әдебиет Шебер көп бұл заманда кілең керім, Болмайтын ажыратып түр өңдерін. Сүрінбей өте алар ма ғасырлардан, Әжемнің оюындай жыр - өрнегім.Өлеңнің аты, авторы кім? Жауабы: Фариза Оңғарсынова.
































    Сурет-тер
    Сабақтың ортасы (26 минут)







































    Түсіну, білу

















    Оқушыларға суреттер көрсетіледі.



    Суреттер көрсетіліп болған соң оқушыларға төмендегіше сұрақтар қойылады. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында сұрақтар қойылады. Бұл бастапқы кері байланыс болады. «Ой қозғау» стратегиясыСұрақтар:
  • Суреттерден не көрдіңдер?
  • Киімдердің қандай түрлерін білесіңдер?
  • Киімнің адам ағзасына қандай пайдасы бар деп ойлайсыңдар?
  • Дескриптор: Киімдер түрлерін біледі, ажыратады. Дұрыс, балалар, өте жақсы, сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Тігін бұйымдарының жіктемесі «Адам көркі – шүберек» – деп айтады атам қазақ, бұл сөздің мағынасы – кез келген адамды бірінші көргенде , ол кісінің киім киісіне, сырт келбетіне қарап сипатама берілетіні бәрімізге анық.Оқулықпен жұмыс Топтарға әр түрлі киімдер суреті таратылады.Суреттермен жұмыс, яғни кітаптағы схемаға қарай отырып, суреттерді талдап, топқа жіктеу. Істеріңе сәттілік тілеймін. «Талаппен бастап,Талғаммен аяқта!»

    Оқушылар киімдер жіктемесі схемасына қарай отырып, киімдерді топқа жіктейді. Жұмысты қорғау. Дескриптор: Киімдерді пайдалануына қарай, түржиынына қарай, жынысы және жас ерекшелігіне қарай ажырата алады. Сәйкестендіру тестКиімдердің қай топқа жататынын анықтап, сәйкестендіру



    Дескриптор: Киімдерді топқа бөліп, жіктей алады

    Сергіту сәті (1 мин) «Жалғасын тап» ойыны.(мақал - мәтелдер)1. Бүгінгі істі ……….. қалдырма.(ертеңге)2. Жеті рет өлше,…….. кес. (бір рет)3. Өнерлі болу зейнет,Өнерсіз болу…………(бейнет)4. Еңбек етсең ерінбей,……………. тіленбей. (тояды қарының)5. Еңбегің сайлы болса,ішің …………. болар. (тоқ)6. Қыз еркем, ……….. көркем. (кестесімен)7.Киім пішсең,кең піш ...............................(тарылтуың оңай) Сарамандық жұмысКиім үлгілері таратылады. Сол үлгіге ою-өрнек қиып жапсыру



    Слайд, суреттер





























































    киім үлгілері
    Сабақтың соңы (3 минут)Жинақтау Ой қорту«Қаламсап ортада» әдісі
  • Киім қандай қызмет атқарады?
  • Киімді қандай белгілері мен қасиеттеріне қарай жіктеуге болады?
  • Иықты киімдер мен белдікті киімдер айырмашылығы?
  • Қорытынды: Мұғалім сабақты қорытындылайды.Оқушылармен кері байланыс
  • Бүгін не білдім..
  • Қызықты болды..
  • Қиын болды..
  • Мен тапсырманы орындадым.




  • Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Тапсырманы орындау барысында қолдау көрсету. кері байланыс орнату Жарайсың!» деп ынталандыруТехника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал-жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау.

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.















    ЖалпыбағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралыда, оқу туралыда ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?













    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!