Ғ. Молдашев атындағы орта
жалпы білім беретін мектебі
Ашық
сабақ
Тақырыбы: Тірі организмдердің
тіршілік ортасына
бейімделуі.
Сыныбы: 4
«а»
Пәні:
Дүниетану
Өткізген: Ермекова
Д.Е
2017-2018 оқу
жылы
Күні:
13.12.17
Тақырыбы: Тірі организмдердің
тіршілік ортасына бейімделуі
Мақсаты: а) оқушыларға тірі
организмдердің тіршілік ортасына қалай
бейімделетіндіктері туралы
мағлұмат беру. Қоршаған ортада
өмір сүріп жатқан тірі
организмдерге қамқорлық жасай білуге
үйрету
ә) қоршаған ортаға деген
сүйіспеншліктерін дамыту, ойларын
шыңдау
б)жан-жануарларды қорғауға,
табиғатты аялауға тіршілік ортаға
қамқорлық жасауға
тәрбиелеу.
Түрі: жаңа
сабақ
Әдісі: түсіндіру, топтық
жұмыс, талдау
Көрнекілігі:
презентация
Барысы:
1. Ұйымдастыру
бөлімі
Психологиялық
даярлық
Сәлеметсің бе,алтын
Күн,
Сәлеметсің бе,көк
аспан,
Сәлеметсің бе,туған
жер,
Сәлеметсіз бе,
қонақтар!
Оқушылар көңіл-күйіміз
қалай?
Ауа райына көңіл-күй
стикерлерін ілу. Олай болса осындай жақсы көңіл-күймен сабағымызды
бастаймыз. Стикерлер арқылы топқа бөлу.
1-топ. Табиғаттағы су
айналымы
2-топ. Ауа –Жердің
қорғаны
3-топ. Ауа
райы
2.Өткен тақырыпқа
шолу
«Серпілген
сауал»
1-топ Табиғаттағы су
айналымы
1.Табиғаттағы су қалыпты
жағдайда тұрады ма, қандай өзгерістерге
ұшырайды?
2. Су булары жиналып, ауаға көтерілгенде
аспанда не түзіледі?
3. Бұлттағы су тамшылары бір-бірімен
қосылғанда бұлтта қандай жағдай орын алады?
4. Жерге түскен жауын қайда
кетеді?
2-топ Ауа-Жердің
қорғаны
1. Жер шарын не қоршап
тұрады?
2. Ауаны
сипатта
3. Ауа Жерді қандай зиянды
нәрселерден қорғайды?
4. Ауаның құрамын ата
3-топ Ауа-райы
1. Ауа-райы дегеніміз
не?
2. Ауа-райы болжамын жасаумен кімдер
айналысады?
3. Қандай белгілер арқылы температураны
бақылап отырады?
4. Жауын ұзақ уақыт жаумаса табиғатта қандай
өзгерістер болады?
3.Жаңа
сабақ
Жұмбақтар арқылы және
сөзжұмбақ арқылы тақырып ашу
Асты тас, үсті тас
Ортасында жанды бас. (тасбақа)
Санай алмай шаршадым,
Найзасы бар қанша мың.
Батыр емес бырақта,
Қашып жүрер жырақта. (кірпі)
Өзі
ширақ, өзі қу,
Жүрген жері айқай-шу (түлкі)
Айбат берген жалым бар,
Қайрат берген тәнім бар.
Күркіреймін ақырсам,
Қайсы аңмын,табыңдар. (арыстан)
1
.құмырсқа
2.жолбарыс
3.
дельфин
4.
арыстан
5.жылқы
6.
жираф
7.жылан
8.аққу
9.
маймыл
10.
қыран
Бүгінгі біздің жаңа сабағымыз:
«Тірі организмдердің тіршілік ортасына
бейімделуі»
Жануарлар туралы видеороликтер
көрсету.
Оқулықпен
жұмыс. Берілген мәтінді тізбетеп оқу
арқылы әр жануарға жекелей тоқталып өту.
Сергіту
сәті.
топтық
жұмыс
Жануар
|
Мекен ететін
жері
|
Немен
қоректенеді
|
Қалай
қорғанады
|
|
|
|
Тасбақа
|
|
|
|
түлкі
|
|
|
|
қарсақ
|
|
|
|
Венн диаграммасы
-
Қорытынды. Жұптық
жұмыс.
-
Дұрыс нұсқаны
таңдап, сұрақтарға жауап беріңіз.
-
1. Жануарларға тіршілік
ету ортасында өмір сүруге қажетті нәрселерді
көрсетіңіз.
-
А) ауа-райы және орман
-
Б) температура, судың және қажетті
қоректің болуы
-
В) қорек және температураның жоғары
болуы
-
С) қорек тізбегі, ағаш, судың
болуы
-
2. Жыртқыштарға тән қасиеттерді
көрсетіңіз.
-
А) қырағы көру, иіс сезу, жақсы
есту
-
Б) айналаны көру, жақсы есту
-
В) тәбеттің жақсы болуы, жақсы
көру
-
С) жан-жақты қырағы көру, иіс
сезу
-
3. Жемтіктерге тән қасиеттерді
көрсетіңіз.
-
А) қырағы көру, иіс сезу, жақсы
есту
-
Б) тәбетінің жақсы болуы, жақсы
көру
-
В) жан-жақты қырағы көру, жақсы есту,
бүркену
-
С) сауытының болуы, қырағы көру
-
4. Қысқа қарай түгі қалыңдайтын жануарды
көрсетіңіз.
-
А) шағала
-
Б
) үкі
-
В) үйрек
-
С) ор қоян
-
5. Жыл мезгілі ауысқан кездегі
қарлығаштардың әрекетін көрсетіңіз.
-
А) Жылы климат іздеп, алысқа ұшып
кетеді.
-
Б) Өліп қалады.
-
В) Ұйқыға кетеді.
С) Суыққа тез бейімделеді.
Үйге тапсырма. Жойылып
кеткен жануарлар туралы мағлұмат жинап келу
Бағалау. Аю, тасбақа,
қобылан суреттері арқылы.