І. Қызығушылықты ояту.
Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты суреттер
көрсетіледі.
Мақсаты: Жаңа тақырыптың
мазмұның ашу үшін суреттерді пайдалану арқылы оқушылардың ойын
жинақтау
Нәтижесі: Өз ойларын
жеткізе біледі
2. Вирустардың ашылу
тарихы, құрылысы. Бактериофагтар. Теориялық материалдарын
зерделеу.
Мақсаты: Оқушылар
вирустардың ашылу тарихы,тіршілік формасы,құрлысы туралы жеке, жұп,
топ болып талқылайды,талдайды.
Нәтижесі: вирустардың ашылу
тарихы,тіршілік формасы,құрлысы туралы
біледі.
Нұсқаулық: "ДЖИГСО"
стратеиясын қолдана отырып, тақырыпты бөлімге бөліп оқуға тапсырма
беріледі. Оқыған бөлімдерін жұп болып, бір- біріне түсіндіреді,топ
ішінде талдайды.
Бағалау:
Қалыптастырушы бағалау.
топтар бір бірін мадақтау арқылы
бағалайды.
Жиынтық бағалау.бағалау
парақшасына критерий бойынша бағалайды
ІІ.Мағынаны
тану.
-
3. Мұғалім «Төрт сөйлем
тәсілін»
-
түсіндіреді.
-
Нұсқаулық «Төрт сөйлем
тәсілін»:
1.Пікір. Мәтін бойынша туындаған
өзіндік пікірін бір сөйлеммен келтіру.
2.Дәлел. Келтірілген
өзіндік пікірді бір сөйлеммен дәлелдеп
шығуы
3.Мысал. Енді өзіндік
пікірді тағы да негіздеп кету үшін бір сөйлеммен мысал келтіру
қажет.
4.Қорытынды. Өзіндік
пікірді тағы да бір рет пысықтап, қорытынды шешімді бір сөйлеммен
келтіру керек.
-
Мақсат: Әр топ осы әдісті
пайдалана отырып өз білімдерін
жинақтайды
Бағалау:
Қалыптастырушы бағалау.
топтар бір бірін смайлик арқылы
бағалайды.
Жиынтық бағалау.бағалау
парақшасына критерий бойынша бағалайды
4. «Конверт» әдісін қолдану
арқылы жаңа ұғымдарды бекіту.
Мақсаты:Топ мүшелері термин
сөздерді ажырата біледі.
-
Нұсқаулық: мұғалім жаңа
терминдер жазылған конверттерді топтарға
таратады.
-
Нәтижесі: Топ мүшелері
терминдерді оқып, мағынасын ажыратады.
Бағалау:
Қалыптастырушы бағалау.
топтар бір бірін мадақтау арқылы
бағалайды.
Жиынтық бағалау.бағалау
парақшасына критерий бойынша бағалайды
-
5.
«Синквейн»әдісі.
Мақсаты:Конверттегі термин
сөздерге синквейн әдісі бойынша бестармақ өлең
құрастыру.
Нұсқаулық:
1.1 Зат
есім
2.2 Сын
есім
3.3
Етістік
4.4 сөзден тұратын сөз
тіркесі
5.Бірінші тармақтағы сөзбен
мағыналас 1 сөз
Нәтижесі:
Өлең құрастыра
алады
Бағалау:
Қалыптастырушы бағалау.
топтар бір бірін смайлик арқылы
бағалайды.
Жиынтық бағалау.бағалау
парақшасына критерий бойынша бағалайды
Табыс критерийі арқылы
сабақты бағалау:
-
Вирустардың ашылу
тарихын біледі
-
Вирустардың құрлысын,
ерекшеліктерін түсінік
қалыптасады
-
Бактериофактардың
құрлыс ерекшеліктерін талдайды.
-
Вирустармен,
бактериофактар туралы қортынды жасай
алады.
-
|