Материалдар / Ашық сабақ "Тіршіліктің қарапайым құрылымдық формасы ретінде вирустардың құрылысындағы ерекшеліктер."
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Тіршіліктің қарапайым құрылымдық формасы ретінде вирустардың құрылысындағы ерекшеліктер."

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тіршіліктің қарапайым құрылымдық формасы ретінде вирустардың құрылысындағы ерекшеліктер".Ашық сабақ 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
704
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

САБАҚ: Тіршіліктің қарапайым құрылымдық формасы ретінде вирустардың құрылысындағы ерекшеліктер.

Мектеп: «Алтыншоқы орта мектеп - бақшасы»КММ

Күні:

Мұғалімнің есімі: Калиева Б.А.

СЫНЫП: 6 класс

Қатысқандар саны:

23

Қатыспағандар саны:

0

Сабақ негізделген оқу

Мақсаты (мақсаттары)

Тіршіліктің қарапайым құрылымдық формасы туралы түсініктеме беру, вирустардың құрылыс ерекшеліктерін зерделей отырып, бактерияфактарға жіктелетінін талдату және білімдерін жинақтау.

Сабақ мақсаттары:



Барлық оқушылар:

Тіршіліктің қарапайым құрылымдық формасы туралы түсініктеме береді. Вирустардың ашылу тарихын.баұ

Оқушылардың басым бөлігі:

Вирустар құрылысын сипаттайды, құрылыс ерекшеліктерін атап көрсетеді.

Кейбір оқушылар:

Вирустардың құрылыс ерекшеліктерін зерделей отырып, бактерияфактарға жіктелетінін талдайды және жинақтайды, бағалайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Вирустарды бірнеше сөзбен сипаттайды.

Үш тілде терминдерді айта алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Вирус, бактериофаг, И.Ивановский, вирусология. Термин сөздердің мағынасын түсініп, дұрыс ажырата алады.

Жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Вирустардың ашылу тарихы. Вирустардың құрлысы.Бактериофактар.

Тақырыпқа қажетті термин сөздерді, анықтамаларды жазу.

Алдыңғы оқу: Негізгі халық шаруашылық дақылдары - бидай мен картоптың пайда болу тарихы.

Жоспарланған

Уақыт 45 мин.

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар:

Басталуы 10 мин






Үй тапсырмасын тексеру.7мин



Ұйымдастыру кезеңі.

1.Оқушыларды түгендеу. 1 мин.

2. Әр – түрлі фигуралар арқылы оқушыларды топқа бөлу.2 мин.

3.Топ мүшелеріне табыс критерилер жазылған бағалау парағы беріледі.

4.Үй тапсырмасын тексеру.7 мин.

«Сиқырлы таяқша» әдісін қолдана отырып үй тапсырмасын сұрақ – жауап арқылы тексеру.


Әр – түрлі фигуралар,

таяқша, бағалау парақшасы

1.Психологиялық ахуал. 3мин.


Негізгі бөлімі 30 мин.


І.Қызығушылықты ояту. 3 мин.





1."ДЖИГСО" стратеиясын

10 мин




















ІІ.Мағынаны тану.

«Төрт сөйлем тәсілін»

10 мин.





















4. «Конверт» әдісін 4 мин.











  1. 5. «Синквейн» әдісі. 3 мин















І. Қызығушылықты ояту. Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты суреттер көрсетіледі.

Мақсаты: Жаңа тақырыптың мазмұның ашу үшін суреттерді пайдалану арқылы оқушылардың ойын жинақтау

Нәтижесі: Өз ойларын жеткізе біледі


2. Вирустардың ашылу тарихы, құрылысы. Бактериофагтар. Теориялық материалдарын зерделеу.

Мақсаты: Оқушылар вирустардың ашылу тарихы,тіршілік формасы,құрлысы туралы жеке, жұп, топ болып талқылайды,талдайды.

Нәтижесі: вирустардың ашылу тарихы,тіршілік формасы,құрлысы туралы біледі.


Нұсқаулық: "ДЖИГСО" стратеиясын қолдана отырып, тақырыпты бөлімге бөліп оқуға тапсырма беріледі. Оқыған бөлімдерін жұп болып, бір- біріне түсіндіреді,топ ішінде талдайды.


Бағалау:

Қалыптастырушы бағалау. топтар бір бірін мадақтау арқылы бағалайды.

Жиынтық бағалау.бағалау парақшасына критерий бойынша бағалайды


ІІ.Мағынаны тану.

  1. 3. Мұғалім «Төрт сөйлем тәсілін»

  2. түсіндіреді.

  3. Нұсқаулық «Төрт сөйлем тәсілін»:

1.Пікір. Мәтін бойынша туындаған өзіндік пікірін бір сөйлеммен келтіру.

2.Дәлел. Келтірілген өзіндік пікірді бір сөйлеммен дәлелдеп шығуы

3.Мысал. Енді өзіндік пікірді тағы да негіздеп кету үшін бір сөйлеммен мысал келтіру қажет.

4.Қорытынды. Өзіндік пікірді тағы да бір рет пысықтап, қорытынды шешімді бір сөйлеммен келтіру керек.

Мақсат: Әр топ осы әдісті пайдалана отырып өз білімдерін жинақтайды


Бағалау:

Қалыптастырушы бағалау. топтар бір бірін смайлик арқылы бағалайды.

Жиынтық бағалау.бағалау парақшасына критерий бойынша бағалайды


4. «Конверт» әдісін қолдану арқылы жаңа ұғымдарды бекіту.

Мақсаты:Топ мүшелері термин сөздерді ажырата біледі.

  1. Нұсқаулық: мұғалім жаңа терминдер жазылған конверттерді топтарға таратады.

  2. Нәтижесі: Топ мүшелері терминдерді оқып, мағынасын ажыратады.


Бағалау:

Қалыптастырушы бағалау. топтар бір бірін мадақтау арқылы бағалайды.

Жиынтық бағалау.бағалау парақшасына критерий бойынша бағалайды


  1. 5. «Синквейн»әдісі.

Мақсаты:Конверттегі термин сөздерге синквейн әдісі бойынша бестармақ өлең құрастыру.

Нұсқаулық:

1.1 Зат есім

2.2 Сын есім

3.3 Етістік

4.4 сөзден тұратын сөз тіркесі

5.Бірінші тармақтағы сөзбен мағыналас 1 сөз

Нәтижесі:

Өлең құрастыра алады


Бағалау:

Қалыптастырушы бағалау. топтар бір бірін смайлик арқылы бағалайды.

Жиынтық бағалау.бағалау парақшасына критерий бойынша бағалайды


Табыс критерийі арқылы сабақты бағалау:

  • Вирустардың ашылу тарихын біледі

  • Вирустардың құрлысын, ерекшеліктерін түсінік қалыптасады

  • Бактериофактардың құрлыс ерекшеліктерін талдайды.

  • Вирустармен, бактериофактар туралы қортынды жасай алады.

Интерактивті тақта, слайдтар, плакат, маркерлер, үлестірмелі материалдар, тақырыпқа қатысты суреттер, А4 парағы, желім қағаздар, парақшалар







Конверт,кесте


2 мин. Сергіту сәті: Көңілді күн

Аяқталуы

5 мин

Бағалау. 2 мин.

Қалыптастырушы бағалау.Әр топ бір біріне екі жұлдыз, бір тілек айтады.

Жиынтық бағалау.топ мүшелері бағалау парақшасы арқылы жиынтық баға береді.

Кері байланыс/ 3 мин.

«ҚАҚ» кестесі

Оқушылар «ҚАҚ» кестесін толтырады

қосу

алу

қызықты





Үйге тапсырма. Тіршіліктің қарапайым құрылымдық формасы ретінде вирустардың құрылысындағы ерекшеліктер. Қосымша мағлұмат іздеп келу


Мадақтау, смайлик.

«ҚАҚ» кестесі



Бағалау парақшасы

Қосымша ақпарат

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?

Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс Құндылықтардағы байланыс


  • Деңгейлік тапсырма.

  • Бурынғы білімдерін қайталауға мүмкіндік беремін


  • Мадақтау

  • Смайлик

  • Жеке – жеке

тапсырмаларға баллдық жүйе бойынша баға беріп, сабақ соңында жиынтық баға қою

  • Тарих

  • Өзін –өзі тану

  • Информатика

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Менін сабақта пайдаланған оқу мақсаты шынайы. Оқушылар

вирустардың ашылу тарихы, тіршілік формасы, құрлысы туралы біледі. Сыныптын ахуалы жағымды болды.Жоспарланған тапсырмалары тиімді болды деп ойлаймын. Сабақта қалыптастырушы және жиынтық бағалауды қолдандым.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?

1: Топтық жұмыс

2: Кері байланыс

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?

1: Жаңа әдіс - тәсілдер

2: АКТ қолдану

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеме оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!