Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Тізбек бөлігі үшін Ом заңы" 8-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
материал физика пәнінің мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қырқүйек 2018
4341
20 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Қосымша 1.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.4АКүні: Сынып: 8 | Мектеп: №1 орта мектепМұғалімнің аты-жөні: Көбеева М.Қ.Қатысқандар: 12Қатыспағандар: 0 | |
Сабақтың тақырыбы: | Тізбек бөлігі үшін Ом заңы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану | |
Сабақтың мақсаты: | ||
Ойлау дағдысының деңгейлері: | Білу, түсіну, қолдану | |
Бағалау критерийі | ||
Тілдік мақсаттар | Ом заңының физикалық мағынасы мен тұжырымдамаларын ауызша айта алады. Ом заңының формуласын жаза алады (оқылым, айтылым, жазылым) | |
Пән лексикасы және терминология | Ом заңы, кедергі, кернеу, ток күші. | |
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер | Тізбек бөлігіне арналған Ом заңының тұжырымдамасы ...; ток күші кернеуге _______ пропорционал, кедергіге ________пропорционал. | |
Құндылықтарға баулу | Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алуға топтық және жұптық жұмыс арқылы дарытамын | |
Пәнаралық байланыс | Сызба сызуда сызу пәнімен, Ом заңының формуласын қолданып есептер шығаруда математика пәнімен байланыс орнатамын. Зертханалық жұмыс арқылы зерттеушілік жұмыс жасатамын. | |
Алдыңғы білім | Ток күші, кернеу, электр тізбегі, меншікті кедергі ұғымдарын біледі. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 8 минут | Ұйымдастыру кезеңі.Топтарға бөлу.Себетпен түрлі түсті жапырақтар әкелу. Оқушыларға себеттен жапырақ алуларын сұраймын. Жапырақтың түстеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.1-топ «Ампер» тобы – сары жапырақтар2-топ «Вольт» тобы – жасыл жапырақтар3-топ «Ом» тобы – қоңыр жапырақтарПсихологиялық ахуал қалыптастыру: Оқушыларға «Данышпан мен адам» атты аңызды әңгімелеп беру.«Данышпан мен адам»Ертеде бір данышпан өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен. Ал бір адам оны көре алмапты. Елдің көзінше оның да бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті. Бірде көп адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті қысып ұстап тұрып, данышпаннан «- Айтшы данышпаным, менің қолымдағы қандай көбелек, тірі ме? өлі ме?» - деп сұрайды. Ол өзі ішінен «Егер тірі десе - мыжып жіберемін, ал егер өлі десе - онда қоя беремін.» деп ойлап тұрады. Данышпан болса, сәл ойланып тұрып «бәрі сенің қолыңда» депті.Аңызда айтылғандай баланың (оқушының ) өзін табысты, алғыр сезінуінің бәрі біздің қолымызда екен.Бүгінгі сабақтың да қалай өтуі, нені меңгеретіндерің де өздеріңе байланысты. Оқушыларды сабақ барысында жасалатын іс-әрекеттер және әдіс-тәсілдермен қысқаша таныстыру /анонс/ (I)«Сәйкесін тап» әдісін пайдаланып оқушыларға өткен тақырыптарға байланысты сәйкестендіру тапсырмасы беріледі. Бұл жеке жұмыс. Тапсырманы орындату арқылы оқушылардың өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтаймын. Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: мұғалім →оқушыны, «смайликтер» арқылы | СебетТүрлі-түсті жапырақтар«Ампер», «Вольт», «Ом» сөздері жазылған картондар |
Сабақтың ортасы20 минут | (G) Жаңа материалды біліп, түсінуге жол көрсету мақсатында оқушыларға ашық және жабық сұрақтар қоямын. Мысалы; токтың әрекетін реттеуге бола ма? Ток күші қандай шамаға және қалай тәуелді? Оқушылар әр түрлі жауаптарын ұсынады.Жауаптарының дұрыс не бұрыстығын дәлелдеу және проблеманы шешу дағдысын дамыту мақсатында эксперимент жасайды. Әр топ электр тізбегін жинап, АВ өткізгіші арқылы ток өткізеді. Амперметрмен АВ өткізгішіндегі токты, ал вольтметрмен өткізгіштің ұштарындағы кернеуді өлшейді. Ток көздерін ауыстырып және тәжірибені қайталағанда тізбектегі токтың да, өткізгіштің ұштарындағы кернеудің де өзгергенін көреді. АВ өткізгішінің ұштерындығы кернеу қанша есе артса, өткізгіштегі ток та сонша есе артады деген қорытындыға келеді: I~U. Егер АВ өткізгішін басқа өткізгішпен алмастырып, одан кейін ток көздерін ауыстыра отырып олармен дәл осы тәжірибені жасаса, онда да токтың өткізгіштің ұштарындағы кернеудің шамасына пропорционал екенін көруге болады. A B +- Тәжірибеден алынған ток күшінің кернеуге тәуелділігін көрсететін нәтижелердің математикалық өрнегін былай жазуға болады: .Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: топтық бағалау, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша. Кері байланыс: ауызша «Жарайсыңдар», «Өте жақсы», «Жақсы» т.б. сөздермен. | Оқулық,мәтіндер, физикалық құралдар |
(G) Оқушылардың тізбек бөлігіне арналған Ом заңын түсінген, түсінбегенін анықтап, адан әрі білімдерін жетілдіру мақсатында «Джигсо»әдісін пайдаланып есептер шығартамын. Бұл әдіс оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыруға, сын тұрғысынан ойлау және топпен жұмыс істеу, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі. Сонымен қатар, тілдік мақсат бойынша оқылым, жызылым, айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Тапсырма 1 1-топ 2-топ 3-топ Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау. Әр топтан сайланған эксперттер есеп шығарған оқушыларға баға береді. Сол бойынша ең жақсы атсалысқан оқушыларды «от шашу» әдісімен өзара мадақтайды. Кері байланыс: ауызша «Жарайсыңдар», «Өте жақсы», «Жақсы» т.б. сөздермен. | Қосымша 2. Есептер жазылған үлестірме қағаздар | |
(W) «Құпия сөз» ойыны арқылы оқушыларды әрі сергітіп, әрі сабақ үстіндегі өтілген материалдарды бір қайталап алуына ықпал етемін (ортаға 1 оқушы шығады. Мұғалім сол оқушының басына сөз жазылған картонды ұстайды. Отырған оқушылар сол сөздің сипаттамасын немесе анықтамасын айтады. Ал ортадағы оқушы жасырылған сөзді табу керек). Құпия сөздер: электр тізбегі, ток көзі, вольтметр, амперметр, ЭҚК, заряд, токтың жұмысы т.б. | Қосымша 3. Құпия сөздер жазылған парақшалар | |
Сабақтың соңы12 минут | (G)«Кластер» әдісі бойынша оқушылар сабақта өтілген материалдарды тиянақтайды. Бұл әдістің көмегімен оқушылардың ақпаратты жинау және сын тұрғысынан ойлау дағдысын дамытамын. Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: «Сэндвич» тәсілі бойынша топтар бір-бірін бағалайды. Кері байланыс: ауызша «Жарайсыңдар», «Өте жақсы», «Жақсы» т.б. сөздермен. | Қосымша 4. Плакаттар |
«Рефлексия пирамидасы» арқылы оқушылар бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс береді. Үйге тапсырма: Ом заңының қолданылуы жайлы эссе жазу §38, 18-жаттығу. Бағалау. Дескрипторлар арқылы | Кері байланыс пирамидасы | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
Саралаудың "Тапсырма",«Дереккөздер», «Қарқын», тәсіліменүлкен қолдауға мұқтаж оқушыларды саралаймын. Күрделі тапсырмаларды орындай алатын оқушыларды «диалог және қолдау» көрсету арқылы саралаймын. | Дескриптор«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі«Смайликтер» әдісі«От шашу» әдісі «Рефлексия пирамидасы» Кері байланыс | Денсаулық сақтау технологиялары.Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Қосымша 1.
№ | Атауы | Анықтамасы | |
1 | Электр қозғаушы күш | a) | Кернеуді өлшейтін аспап? |
2 | Ток күші | b) | Ток күшін өлшейтін құрал? |
3 | Электр кернеуі | c) | Еркін электр зарядтарын тасымалдаушылардың реттелген |
4 | Амперметр | d) | Өткізгіштің көлденең қимасы арқылы қандай да бір уақыт аралығында тасымалданатын электр мөлшерінің сол уақыт аралығына қатынасы |
5 | Вольтметр | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |