|
«Болашақ» ЖОМ КММ |
Сабақтың тақырыбы: Жер бетіндегі өсімдіктер дүниесінің дамуы. Төменгі сатыдағы өсімдіктер |
||||||||||||||||||
|
Күні: 15.03.2018ж |
Мұғалімнің есімі: Абен Алтынай |
||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Оқушыларды астық төменгі сатыдағы өсімдіктердің ерекшеліктерімен таныстыру |
||||||||||||||||||
|
Барлық оқушылардан күтілетін нәтижелер |
Барлығы: Төменгі сатыдағы өсімдіктер туралы біледі; |
||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Бір жасушалы және көпжасушалы балдырларды біледі; |
|||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Фотосинтез процесін біледі; |
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Жер бетіндегі өсімдіктер дүниесінің дамуы мен танысады |
||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: балдыр, хромотофор, фотосинтез, таллом |
|||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қосарланып ұрықтану, жабайы итмұрын |
|||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:Астық тұқымдастарының негізгі тіршілік формасы |
|||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? Мысал келтіру арқылы |
|||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Power Point бағдарламасын қолдану |
||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
§49 Астық тұқымдасы |
||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (3мин) |
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу Топтарға біріктіру. Балдырлар, фотосинтез, өсімдік суреттері бойынша 3 топқа біріктіру Психологиялық ахуал қалыптастыру: 2 минут «Шаттық шеңбері» Бір қолмен парақ жырту Шарты. Оқушылар бір қолмен екінші қолының көмегінсіз, оң немесе сол қолымен парақты жырту керек. Мақсаты: Оқушыларда жағымды ахуал қалыптастыру.
|
Слайд |
|||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы (8 мин) |
«Блум түймедағы» әдісі Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.
|
Слайд А4 парағы, түрлі-түсті қаламдар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 16 минут 7 минут 3 минут |
Жаңа сабақ «Жасырын сөз» әдісі арқылы бүгінгі жаңа тақырыпты ашу «Фишбоун» немесе «Балық қаңқасы»
1 топ. Фотосинтез ол қандай процесс 2 топ. Ертеде пайда болған бір жасушалы балдырлар 3 топ. Көпжасушалы балдырлар
«Таза тақта» әдісі Оқушылар жаңа тақырып бойынша білгендерін қорытындылайды. Бүгінгі сабақ бойынша сүрақтар стикерлерге жазылып,тақтаға ілінеді, әр топтан оқушылар шығып жауап береді.
«Жетістік жолы» әдісі арқылы жеке бағалау
|
Флипчарт, түрлі – түсті қаламдар,
Слайд
Слайд
стикерлер
бағалау |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы (3мин)
|
Рефлексия «Көңіл күй букеті» Оқушылар гүлдерді вазаға қояды. Ваза суреті плакатқа салынған. Сабақтағы жұмысын бағалай отырып, әр оқушы аты жазылған стикер-гүлді вазаға бекітуі қажет. Қызыл түс – проблема бар, көмек қажет. Сары түс – барлығы түсінікті емес. Жасыл түс – барлығы жақсы. Стикер түстері әртүрлі болуы мүмкін.
Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды. Үйге тапсырма: Термин сөздерді оқып дәптерге жазып келу Глоссарий. |
Стикерлер |
|||||||||||||||||
|
Қосымша мәлімет |
|||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
|
|||||||||||||||||
|
Деңгейлік тапсырмалар беремін. А,В,С
|
Оқушылар бір-бірін смайликтер арқылы бағалады |
Ия, сабақты АКТ мен байланыстырамын. Міндетті түрде денсаулық және қауіпсіздікке қараймын. Құндылықтарға баулимын
|
|||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? |
Әрине, сабақта оқу міндеттері орындалды және қолжетімді болды. Мақсат сабаққа негізделіп құрылады.Бүгін оқушылар жаңа тақырыпты меңгерді. Мен сыныпта оқушылармен бірге шаттық шеңберін құру арқылы жақсы психологиялық ахуал қалыптастыра алдым..Мен 6 сынып болғандықтан барынша тиімді әдіс-тәсәлдерді пайдаландым.Мен берілген 40 минут ішінде үлгердім. |
||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1.Психологиялық ахуал қалыптастыра алдым. 2. Кері байланыс табысты болды Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1..Үй тапсырмасына қолданылған әдіс-тәсілдер. 2.Жаңа сабақтағы қолданылған әдіс-тәсілдер соның ішінде «Блум түймедағы» әдісі табысты болды
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? Негізі ашық сабақтарды көп өте беру керек екен,бала соған дағдыланады. Әдіс-тәсілдерді теориялық түрде оқығаннан көрі,практика жүзінде іске асырған жақсы,оқушыларғада қызық,сабаққа деген құлшыныстары артады.
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: : Қосжарнақтылар класы Күрделігүлділер тұқымдасы |
Мектеп: Болашак жом |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні:Абен.А Күні: 22.23.02.2018ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 6«Б,Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Білімділігі: Оқушыларды күрделігүлділер тұқымдастарының ерекшеліктерімен таныстыру. Дамытушылығы: Оқушылардың интеллектуалдық қабілетін, білімі мен білік дағдысын дамыту Тәрбиелілігі: Оқушыларға раушангүлділер тұқымдасының табиғат пен адам өміріндегі маңызын мысалдармен түсіндіріп, табиғатты аялауға , оқушылардың табиғи ғылыми көзқарастарын қалыптастыра тәрбиелеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Күрделігүлдер ,жидек, гүлшоғыр, күлте, тостағанша, аталық, аналық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе суреттер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, жаратылыстану, ботаника |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Жабықтұқымды өсімдіктер. Бұршақ тұқымдастары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу Топтарға біріктіру. Гүл, жеміс, көкөніс суреттері бойынша топқа біріктіру Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Шаттық шеңбері» тренинг «Көңілденіп,күлеміз, Бақытты боп жүреміз. Биология пәнінен Оқып бәрін білеміз»
Үй тапсырмасы: "Семантикалық карта"әдісі Оқушылар Семантикалық картаны (+) таңбасын қою арқылы толтырады. Биологиялық диктант Жабықтұқымдыларды кейде.............өсімдіктер деп те атайды. Жабықтұқымды өсімдіктер мен ашықтұқымды өсімдіктер Жоғарғы сатыдыдағы ............... өсімдіктерге жатады. Жабықтұқымды өсімдіктер даражарнақты және ...................... . болып бөлінеді. Даражарнақтыларға ................................................. жатады. Қосжарнақтыларға.............................................. жатады. Орамжапырақгүлділер. Бұларды кейде.....................деп те атайды. Ғаламшарымызда орамжапырақгүлділер тұқымдасына жататын ..................... ға жуық түрлер бар. Қосжынысты гүлі шаршы болып орналасқандықтан , орамжапырақгүлді өсімдіктер ........................................ деп аталған. Бұлардың жемісі.......................... немесе ..................... Орамжапырақгүлділер тұқымдасы гүлінің формуласы-...................................Алқа тұқымдастарының гүлінің формуласы................................ Бұршақ тұқымдастарының гүлінің формулсы. Алқа тұқымдастарына жатады................................ Бұршақ тұқымдасының мәдени түрлері............................. |
1-топ: Раушан 2-топ:Жеміс-жидек 3-топ: Көкөніс «Шаттық шеңбері» тренинг, "Семантикалық карта"әдісі
«Биологиялық диктант әдісі Смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 5 минут 5 минут |
«Жаңа білімге көпір салу» Қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушыларға влиц сұрақтары қойылады
Тұжырымдамалық карта. І топ Бұршақ өсімдіктерінің тіршілік формасы ІІ топ. Алқа тұқымдастарына қандай өсімдіктер жатады ІІІ топ. Раушангүлділер мен алқа тұқымдастарының мәдени, жабайы, дәрілік, әсемдік түрлері
Бұршақтар
|
Влиц сұрақтары Тұлға аралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады. «Тұжырымдамалық карта» әдісі. А4 формат қағазы фломастер түрлі-түсті қаламдар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
« жеміс-жидек формуласы» ♂ Орамжапырақ формуласы: Ж♀ Т2+2 К4 А2+4 Ж(2) ♂
Итмұрын гүлінің формуласы:
Ж * ♀ Т (5) К5 А ♂ Алқа тұқымдастарының формуласы: * ♀ Т(5) К(5) А5 Ж(2)
Сәйкестендіру тесті Раушангүлділер-Р Алқалар-А А. Жидек жемісті 1. Баклажан В. Шырынды жемісті 2. алма С. Сүйекті шырынды 3. Шие Д.Жаңғақшалы құрғақ 4. Итмұрын Е. Бұршаққын 5. Орамжапырақ F. Бұршаққынша 6. Шалғам
|
Ақ парақ маркерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Садақ тарту ойыны |
Оқушылар сергіту сәті арқылы сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту Бағалау Кері байланыс 3 минут |
-үздік --жақсы - орташа
«Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы . |
Мұғалім оқушылардыбағалауы
Стикерлер «Алма ағашы» стратегиясы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша Көмеккөрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың Үйренгенін тексеруді Қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті Қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағыахуал Қандай болды? Мен жоспарлаған Саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген Уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес Келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Ия, шынайы.Мақсат сабаққа негізделіп құрылады. Бүгін оқушылар жаңа тақырыпты меңгерді. Мен сыныпта оқушылармен бірге шаттық шеңберін құру арқылы жақсы психологиялық ахуал қалыптастыра алдым. Мен 6 сынып болғандықтан барынша тиімді әдіс-тәсілдерді пайдаландым. Жоқ мен берілген 40 мин ішінде үлгермедім, бірақ жағдаяттан шыға білдім. Менде бір әдісім мен сергіту сәтіне уақыт жетпей қалды. Ендігіде есімде болады, мен өз жоспарыма өзгертулер енгіземін себебі 6 сынып болғандықтан оқушылардың жазғанына кішкене уақыт кетеді екен соны есепке алу керек. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Психологиялық ахуал қалыптастыра алдым 2:Кері байланыс табысты болды Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Үй тапсырмсына қолданған әдіс-тәсілім, жаңа сабақтағы қолданған әдіс-тәсілдерімде сабақты жақсарта алды 2: Сабақты қызықты өткізу, жақсарту мақсатында оқушыларға карточкалар(өте жақсы, жақсы, орташа) таратып отырдым жақсы қатысып отырған топтарға беріп отырдым,сабақ соңында өз карточкаларын санап жеңімпаз топ анықталды Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім?Мен жас маман ретінде айтар болсам, негізі ашық сабақтарды көп өте беру керек екен өйткені әдіс-тәсілдерді теориялық түрде оқығаннан көрі, практика жүзінде іске асырған жақсы екен ,оқушыларғада қызық сабаққа деген құлшыныстары артады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Төменгі сатыдағы өсімдіктер
Ашық сабақ. Төменгі сатыдағы өсімдіктер
|
«Болашақ» ЖОМ КММ |
Сабақтың тақырыбы: Жер бетіндегі өсімдіктер дүниесінің дамуы. Төменгі сатыдағы өсімдіктер |
||||||||||||||||||
|
Күні: 15.03.2018ж |
Мұғалімнің есімі: Абен Алтынай |
||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Оқушыларды астық төменгі сатыдағы өсімдіктердің ерекшеліктерімен таныстыру |
||||||||||||||||||
|
Барлық оқушылардан күтілетін нәтижелер |
Барлығы: Төменгі сатыдағы өсімдіктер туралы біледі; |
||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Бір жасушалы және көпжасушалы балдырларды біледі; |
|||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Фотосинтез процесін біледі; |
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Жер бетіндегі өсімдіктер дүниесінің дамуы мен танысады |
||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: балдыр, хромотофор, фотосинтез, таллом |
|||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қосарланып ұрықтану, жабайы итмұрын |
|||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:Астық тұқымдастарының негізгі тіршілік формасы |
|||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? Мысал келтіру арқылы |
|||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Power Point бағдарламасын қолдану |
||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
§49 Астық тұқымдасы |
||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (3мин) |
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу Топтарға біріктіру. Балдырлар, фотосинтез, өсімдік суреттері бойынша 3 топқа біріктіру Психологиялық ахуал қалыптастыру: 2 минут «Шаттық шеңбері» Бір қолмен парақ жырту Шарты. Оқушылар бір қолмен екінші қолының көмегінсіз, оң немесе сол қолымен парақты жырту керек. Мақсаты: Оқушыларда жағымды ахуал қалыптастыру.
|
Слайд |
|||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы (8 мин) |
«Блум түймедағы» әдісі Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.
|
Слайд А4 парағы, түрлі-түсті қаламдар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 16 минут 7 минут 3 минут |
Жаңа сабақ «Жасырын сөз» әдісі арқылы бүгінгі жаңа тақырыпты ашу «Фишбоун» немесе «Балық қаңқасы»
1 топ. Фотосинтез ол қандай процесс 2 топ. Ертеде пайда болған бір жасушалы балдырлар 3 топ. Көпжасушалы балдырлар
«Таза тақта» әдісі Оқушылар жаңа тақырып бойынша білгендерін қорытындылайды. Бүгінгі сабақ бойынша сүрақтар стикерлерге жазылып,тақтаға ілінеді, әр топтан оқушылар шығып жауап береді.
«Жетістік жолы» әдісі арқылы жеке бағалау
|
Флипчарт, түрлі – түсті қаламдар,
Слайд
Слайд
стикерлер
бағалау |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы (3мин)
|
Рефлексия «Көңіл күй букеті» Оқушылар гүлдерді вазаға қояды. Ваза суреті плакатқа салынған. Сабақтағы жұмысын бағалай отырып, әр оқушы аты жазылған стикер-гүлді вазаға бекітуі қажет. Қызыл түс – проблема бар, көмек қажет. Сары түс – барлығы түсінікті емес. Жасыл түс – барлығы жақсы. Стикер түстері әртүрлі болуы мүмкін.
Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды. Үйге тапсырма: Термин сөздерді оқып дәптерге жазып келу Глоссарий. |
Стикерлер |
|||||||||||||||||
|
Қосымша мәлімет |
|||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
|
|||||||||||||||||
|
Деңгейлік тапсырмалар беремін. А,В,С
|
Оқушылар бір-бірін смайликтер арқылы бағалады |
Ия, сабақты АКТ мен байланыстырамын. Міндетті түрде денсаулық және қауіпсіздікке қараймын. Құндылықтарға баулимын
|
|||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? |
Әрине, сабақта оқу міндеттері орындалды және қолжетімді болды. Мақсат сабаққа негізделіп құрылады.Бүгін оқушылар жаңа тақырыпты меңгерді. Мен сыныпта оқушылармен бірге шаттық шеңберін құру арқылы жақсы психологиялық ахуал қалыптастыра алдым..Мен 6 сынып болғандықтан барынша тиімді әдіс-тәсәлдерді пайдаландым.Мен берілген 40 минут ішінде үлгердім. |
||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1.Психологиялық ахуал қалыптастыра алдым. 2. Кері байланыс табысты болды Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1..Үй тапсырмасына қолданылған әдіс-тәсілдер. 2.Жаңа сабақтағы қолданылған әдіс-тәсілдер соның ішінде «Блум түймедағы» әдісі табысты болды
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? Негізі ашық сабақтарды көп өте беру керек екен,бала соған дағдыланады. Әдіс-тәсілдерді теориялық түрде оқығаннан көрі,практика жүзінде іске асырған жақсы,оқушыларғада қызық,сабаққа деген құлшыныстары артады.
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: : Қосжарнақтылар класы Күрделігүлділер тұқымдасы |
Мектеп: Болашак жом |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні:Абен.А Күні: 22.23.02.2018ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 6«Б,Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Білімділігі: Оқушыларды күрделігүлділер тұқымдастарының ерекшеліктерімен таныстыру. Дамытушылығы: Оқушылардың интеллектуалдық қабілетін, білімі мен білік дағдысын дамыту Тәрбиелілігі: Оқушыларға раушангүлділер тұқымдасының табиғат пен адам өміріндегі маңызын мысалдармен түсіндіріп, табиғатты аялауға , оқушылардың табиғи ғылыми көзқарастарын қалыптастыра тәрбиелеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Күрделігүлдер ,жидек, гүлшоғыр, күлте, тостағанша, аталық, аналық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе суреттер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, жаратылыстану, ботаника |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Жабықтұқымды өсімдіктер. Бұршақ тұқымдастары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу Топтарға біріктіру. Гүл, жеміс, көкөніс суреттері бойынша топқа біріктіру Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Шаттық шеңбері» тренинг «Көңілденіп,күлеміз, Бақытты боп жүреміз. Биология пәнінен Оқып бәрін білеміз»
Үй тапсырмасы: "Семантикалық карта"әдісі Оқушылар Семантикалық картаны (+) таңбасын қою арқылы толтырады. Биологиялық диктант Жабықтұқымдыларды кейде.............өсімдіктер деп те атайды. Жабықтұқымды өсімдіктер мен ашықтұқымды өсімдіктер Жоғарғы сатыдыдағы ............... өсімдіктерге жатады. Жабықтұқымды өсімдіктер даражарнақты және ...................... . болып бөлінеді. Даражарнақтыларға ................................................. жатады. Қосжарнақтыларға.............................................. жатады. Орамжапырақгүлділер. Бұларды кейде.....................деп те атайды. Ғаламшарымызда орамжапырақгүлділер тұқымдасына жататын ..................... ға жуық түрлер бар. Қосжынысты гүлі шаршы болып орналасқандықтан , орамжапырақгүлді өсімдіктер ........................................ деп аталған. Бұлардың жемісі.......................... немесе ..................... Орамжапырақгүлділер тұқымдасы гүлінің формуласы-...................................Алқа тұқымдастарының гүлінің формуласы................................ Бұршақ тұқымдастарының гүлінің формулсы. Алқа тұқымдастарына жатады................................ Бұршақ тұқымдасының мәдени түрлері............................. |
1-топ: Раушан 2-топ:Жеміс-жидек 3-топ: Көкөніс «Шаттық шеңбері» тренинг, "Семантикалық карта"әдісі
«Биологиялық диктант әдісі Смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 5 минут 5 минут |
«Жаңа білімге көпір салу» Қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушыларға влиц сұрақтары қойылады
Тұжырымдамалық карта. І топ Бұршақ өсімдіктерінің тіршілік формасы ІІ топ. Алқа тұқымдастарына қандай өсімдіктер жатады ІІІ топ. Раушангүлділер мен алқа тұқымдастарының мәдени, жабайы, дәрілік, әсемдік түрлері
Бұршақтар
|
Влиц сұрақтары Тұлға аралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады. «Тұжырымдамалық карта» әдісі. А4 формат қағазы фломастер түрлі-түсті қаламдар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
« жеміс-жидек формуласы» ♂ Орамжапырақ формуласы: Ж♀ Т2+2 К4 А2+4 Ж(2) ♂
Итмұрын гүлінің формуласы:
Ж * ♀ Т (5) К5 А ♂ Алқа тұқымдастарының формуласы: * ♀ Т(5) К(5) А5 Ж(2)
Сәйкестендіру тесті Раушангүлділер-Р Алқалар-А А. Жидек жемісті 1. Баклажан В. Шырынды жемісті 2. алма С. Сүйекті шырынды 3. Шие Д.Жаңғақшалы құрғақ 4. Итмұрын Е. Бұршаққын 5. Орамжапырақ F. Бұршаққынша 6. Шалғам
|
Ақ парақ маркерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Садақ тарту ойыны |
Оқушылар сергіту сәті арқылы сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту Бағалау Кері байланыс 3 минут |
-үздік --жақсы - орташа
«Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы . |
Мұғалім оқушылардыбағалауы
Стикерлер «Алма ағашы» стратегиясы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша Көмеккөрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың Үйренгенін тексеруді Қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті Қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағыахуал Қандай болды? Мен жоспарлаған Саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген Уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес Келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Ия, шынайы.Мақсат сабаққа негізделіп құрылады. Бүгін оқушылар жаңа тақырыпты меңгерді. Мен сыныпта оқушылармен бірге шаттық шеңберін құру арқылы жақсы психологиялық ахуал қалыптастыра алдым. Мен 6 сынып болғандықтан барынша тиімді әдіс-тәсілдерді пайдаландым. Жоқ мен берілген 40 мин ішінде үлгермедім, бірақ жағдаяттан шыға білдім. Менде бір әдісім мен сергіту сәтіне уақыт жетпей қалды. Ендігіде есімде болады, мен өз жоспарыма өзгертулер енгіземін себебі 6 сынып болғандықтан оқушылардың жазғанына кішкене уақыт кетеді екен соны есепке алу керек. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Психологиялық ахуал қалыптастыра алдым 2:Кері байланыс табысты болды Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Үй тапсырмсына қолданған әдіс-тәсілім, жаңа сабақтағы қолданған әдіс-тәсілдерімде сабақты жақсарта алды 2: Сабақты қызықты өткізу, жақсарту мақсатында оқушыларға карточкалар(өте жақсы, жақсы, орташа) таратып отырдым жақсы қатысып отырған топтарға беріп отырдым,сабақ соңында өз карточкаларын санап жеңімпаз топ анықталды Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім?Мен жас маман ретінде айтар болсам, негізі ашық сабақтарды көп өте беру керек екен өйткені әдіс-тәсілдерді теориялық түрде оқығаннан көрі, практика жүзінде іске асырған жақсы екен ,оқушыларғада қызық сабаққа деген құлшыныстары артады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

























