Материалдар / Ашық сабақ. Төменгі сатыдағы өсімдіктер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Төменгі сатыдағы өсімдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақта пайдаланылған әдіс-тәсілдердің көмегі тиер мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2018
1379
18 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Болашақ» ЖОМ КММСабақтың тақырыбы: Жер бетіндегі өсімдіктер дүниесінің дамуы. Төменгі сатыдағы өсімдіктер
Күні: 15.03.2018жМұғалімнің есімі: Абен Алтынай
Сынып: 6 «Ә»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқуға негізделген сабақ мақсаты Оқушыларды астық төменгі сатыдағы өсімдіктердің ерекшеліктерімен таныстыру
Барлық оқушылардан күтілетін нәтижелерБарлығы: Төменгі сатыдағы өсімдіктер туралы біледі;


Оқушылардың басым бөлігі: Бір жасушалы және көпжасушалы балдырларды біледі;


Кейбір оқушылар: Фотосинтез процесін біледі;
Тілдік мақсатОқушылар: Жер бетіндегі өсімдіктер дүниесінің дамуы мен танысады


Негізгі сөздер мен тіркестер: балдыр, хромотофор, фотосинтез, таллом


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қосарланып ұрықтану, жабайы итмұрын


Талқылауға арналған тармақтар:Астық тұқымдастарының негізгі тіршілік формасы


Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? Мысал келтіру арқылы
АКТ қолдану дағдыларыPower Point бағдарламасын қолдану
Алдыңғы оқу §49 Астық тұқымдасы
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар

Сабақтың басы

(3мин)
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеуТоптарға біріктіру.Балдырлар, фотосинтез, өсімдік суреттері бойынша 3 топқа біріктіруПсихологиялық ахуал қалыптастыру: 2 минут«Шаттық шеңбері» Бір қолмен парақ жыртуШарты. Оқушылар бір қолмен екінші қолының көмегінсіз, оң немесе сол қолымен парақты жырту керек.Мақсаты: Оқушыларда жағымды ахуал қалыптастыру. Слайд
Үй тапсырмасы (8 мин)«Блум түймедағы» әдісі Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.























СлайдА4 парағы, түрлі-түсті қаламдар


Сабақтың ортасы16 минут



































7 минут













3 минут
Жаңа сабақ«Жасырын сөз» әдісі арқылы бүгінгі жаңа тақырыпты ашу«Фишбоун» немесе «Балық қаңқасы»1 топ. Фотосинтез ол қандай процесс2 топ. Ертеде пайда болған бір жасушалы балдырлар3 топ. Көпжасушалы балдырлар

«Таза тақта» әдісі Оқушылар жаңа тақырып бойынша білгендерін қорытындылайды. Бүгінгі сабақ бойынша сүрақтар стикерлерге жазылып,тақтаға ілінеді, әр топтан оқушылар шығып жауап береді.





«Жетістік жолы» әдісі арқылы жеке бағалау
  • Білмеймін
  • Білемін
  • Түсінемін, орындаймын
  • Басқаларға көмектесемін














  • Флипчарт, түрлі – түсті қаламдар,







    Слайд

















    Слайд







    стикерлер















    бағалау
    Сабақтың соңы (3мин)



















    Рефлексия «Көңіл күй букеті» Оқушылар гүлдерді вазаға қояды. Ваза суреті плакатқа салынған. Сабақтағы жұмысын бағалай отырып, әр оқушы аты жазылған стикер-гүлді вазаға бекітуі қажет. Қызыл түс – проблема бар, көмек қажет. Сары түс – барлығы түсінікті емес. Жасыл түс – барлығы жақсы. Стикер түстері әртүрлі болуы мүмкін.Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.Үйге тапсырма: Термин сөздерді оқып дәптерге жазып келу Глоссарий.Стикерлер
    Қосымша мәлімет


    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?







    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

















    Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)













    Деңгейлік тапсырмалар беремін. А,В,С



    Оқушылар бір-бірін смайликтер арқылы бағаладыИя, сабақты АКТ мен байланыстырамын. Міндетті түрде денсаулық және қауіпсіздікке қараймын. Құндылықтарға баулимын

    Сабақ бойынша рефлексия
  • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?
  • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?
  • Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?
  • Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
  • Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
  • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?
  • Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?
    Әрине, сабақта оқу міндеттері орындалды және қолжетімді болды. Мақсат сабаққа негізделіп құрылады.Бүгін оқушылар жаңа тақырыпты меңгерді. Мен сыныпта оқушылармен бірге шаттық шеңберін құру арқылы жақсы психологиялық ахуал қалыптастыра алдым..Мен 6 сынып болғандықтан барынша тиімді әдіс-тәсәлдерді пайдаландым.Мен берілген 40 минут ішінде үлгердім.


    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):1.Психологиялық ахуал қалыптастыра алдым.2. Кері байланыс табысты болдыСабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1..Үй тапсырмасына қолданылған әдіс-тәсілдер.2.Жаңа сабақтағы қолданылған әдіс-тәсілдер соның ішінде «Блум түймедағы» әдісі табысты болды

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?Негізі ашық сабақтарды көп өте беру керек екен,бала соған дағдыланады. Әдіс-тәсілдерді теориялық түрде оқығаннан көрі,практика жүзінде іске асырған жақсы,оқушыларғада қызық,сабаққа деген құлшыныстары артады.







    Тексерілді: Ж. Ахмурзаев















































    Сабақтың тақырыбы: : Қосжарнақтылар класы Күрделігүлділер тұқымдасыМектеп: Болашак жом



    Мұғалімнің аты-жөні:Абен.АКүні: 22.23.02.2018ж
    СЫНЫП: 6«Б,Ә»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны: 0
    Сабақ негізделген оқу мақсаттарыБілімділігі: Оқушыларды күрделігүлділер тұқымдастарының ерекшеліктерімен таныстыру. Дамытушылығы: Оқушылардың интеллектуалдық қабілетін, білімі мен білік дағдысын дамытуТәрбиелілігі: Оқушыларға раушангүлділер тұқымдасының табиғат пен адам өміріндегі маңызын мысалдармен түсіндіріп, табиғатты аялауға , оқушылардың табиғи ғылыми көзқарастарын қалыптастыра тәрбиелеу
    Сабақ нәтижесі:

    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
    Тілдік мақсат:

    Күрделігүлдер ,жидек, гүлшоғыр, күлте, тостағанша, аталық, аналық.
    БағалаукритерийіСұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе суреттер  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Пәнаралық байланысДүниетану, жаратылыстану, ботаника
    Алдыңғы оқуЖабықтұқымды өсімдіктер. Бұршақ тұқымдастары
    Сабақтың жоспары
    ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
    Басталуы5 минут

















































    10 минут
    Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеуТоптарға біріктіру.Гүл, жеміс, көкөніс суреттері бойынша топқа біріктіруПсихологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Шаттық шеңбері» тренинг «Көңілденіп,күлеміз, Бақытты боп жүреміз. Биология пәнінен Оқып бәрін білеміз»

    Үй тапсырмасы: "Семантикалық карта"әдісі Оқушылар Семантикалық картаны (+) таңбасын қою арқылы толтырады. Биологиялық диктантЖабықтұқымдыларды кейде.............өсімдіктер деп те атайды. Жабықтұқымды өсімдіктер мен ашықтұқымды өсімдіктер Жоғарғы сатыдыдағы ............... өсімдіктерге жатады. Жабықтұқымды өсімдіктер даражарнақты және ...................... . болып бөлінеді. Даражарнақтыларға ................................................. жатады. Қосжарнақтыларға.............................................. жатады. Орамжапырақгүлділер. Бұларды кейде.....................деп те атайды. Ғаламшарымызда орамжапырақгүлділер тұқымдасына жататын ..................... ға жуық түрлер бар. Қосжынысты гүлі шаршы болып орналасқандықтан , орамжапырақгүлді өсімдіктер ........................................ деп аталған. Бұлардың жемісі.......................... немесе ..................... Орамжапырақгүлділер тұқымдасы гүлінің формуласы-...................................Алқа тұқымдастарының гүлінің формуласы................................ Бұршақ тұқымдастарының гүлінің формулсы. Алқа тұқымдастарына жатады................................Бұршақ тұқымдасының мәдени түрлері.............................





    1-топ:Раушан2-топ:Жеміс-жидек3-топ: Көкөніс

    «Шаттық шеңбері» тренинг,











    "Семантикалық карта"әдісі «Биологиялық диктант әдісі









    Смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды



    Жаңа білім5 минут



















    5 минут







    «Жаңа білімге көпір салу»

    Қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушыларға влиц сұрақтары қойылады
  • Бұршақ тұқымдастарының жемісі?
  • Бұршақ тұқымдасының Қазақстанда қанша туысы және түрі бар?
  • Ғаламшарымызда Бұршақ тұқымдастарының қанша мыңнан астам түрі бар?
  • Бұршақ тұқымдастарының табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы?
  • Тұжырымдамалық карта.І топ Бұршақ өсімдіктерінің тіршілік формасыІІ топ. Алқа тұқымдастарына қандай өсімдіктер жатадыІІІ топ. Раушангүлділер мен алқа тұқымдастарының мәдени, жабайы, дәрілік, әсемдік түрлері















    Влиц сұрақтары

    Тұлға аралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады.



    «Тұжырымдамалық карта» әдісі.А4 формат қағазы фломастертүрлі-түсті қаламдар.





    Ортасы10 минут











    « жеміс-жидек формуласы» Орамжапырақ формуласы: Ж♀ Т2+2 К4 А2+4 Ж(2)Итмұрын гүлінің формуласы: Ж * ♀ Т (5) К5 А ЖАлқа тұқымдастарының формуласы: * ♀ Т(5) К(5) А5 Ж(2)Сәйкестендіру тестіРаушангүлділер-РАлқалар-А

    А. Жидек жемісті 1. БаклажанВ. Шырынды жемісті 2. алмаС. Сүйекті шырынды 3. ШиеД.Жаңғақшалы құрғақ 4. ИтмұрынЕ. Бұршаққын 5. ОрамжапырақF. Бұршаққынша 6. Шалғам









    Ақ парақмаркерлер

    Сергіту сәті2 минутСадақ тарту ойыныОқушылар сергіту сәті арқылы сергіп қалады.
    Аяқталуы Сабақты бекіту

    Бағалау



































    Кері байланыс

    3 минут
    -үздік--жақсы- орташа



















































    «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы.








    Мұғалім оқушылардыбағалауы





































    Стикерлер«Алма ағашы» стратегиясы











    Қосымша ақпарат

    СаралауСіз қосымшаКөмеккөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - ОқушылардыңҮйренгенін тексерудіҚалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіҚорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайыма?Бүгін оқушыларне білді?СыныптағыахуалҚандай
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!