Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Төртке көбейту"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика |
Уақыты: 17.11.2015 ж. |
Кабинет: 3 каб. |
Мұғалім:Сихинбаева Ш. |
Пәннің аты: әдебиеттік оқу |
Уақыты:27.11.2015 |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Б. Майлин. Күлпаш. |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Мақсаты мен міндеттер: мәтінді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, 1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру; 2.Дамытушылық: талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 3.Тәрбиелік: ізгілікті-елжанды дара тұлға төрбиелеу; патриоттыққа тәрбиелеу. Сабақ түрі : жаңа тақырыпты таныстыру сабағы Көрнекіліктер: суреттер Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау, сипаттау |
||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы: Сабаққа дайындықтарын тексеру. Үй тапсырмасын тексеру: жоспар бойынша әңгімелеу 2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру: ассоциация құру, мәнін қалай түсінесіңдер? Ашаршылық- ассоциация құру, мәнін қалай түсінесіңдер? Бүгін Б. Майлинның «Күлпаш» шығармасымен танысамыз. Оқулық бойынша жұмыс 120 бет «Күлпаш»,
|
||||||
Сергіту сәті |
Орманда кірпі
келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|||||
Ой толғаныс |
122 бет сурет бойынша жұмыс -суретте кімдер бейнеленген? -олардың тұрмысы қандай? -Олар кімді күтіп отыр? Сурет бойынша әңгіме құра. Шығармашылық жұмыс (топтық жұмыс4 топ, 2 топ кестенің оң жағы, 2сол жағындағы пікірге ой білдіреді)
Әр тотың ойларын ортаға салу, бағалау. Аштық, кедейлік болмау үшін не істеуге болады деп ойлайсың? Ойыңды дәлелде. - мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру. |
||||||
Үйге тапсырма |
Мәнерлеп оқу,түсінгенін айту |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Математика |
Уақыты: 27.11.2015 |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
Сабақтың атауы |
Шаршының ауданы |
|||
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||
Сабақтың жабдығы |
Сызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар |
|||
Жалпы мақсаттар |
Шаршының
ауданын есептеу. |
|||
Оқыту нәтижесі |
||||
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу |
|||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! |
Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! |
||
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру |
|||
Қызығушылықты ояту |
Шаршының ауданын қалай
табамыз? |
|||
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
Оқулықпен жұмыс. 1-топ №1,2 2-топ №2,3 3-топ 4,5 |
|||
Сергіту сәті |
Үйшікте мына бір сәулетті |
Оқушылар сергіп алады |
||
Ой толғаныс |
«Теңге ілу» топтық жұмыс |
|||
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. |
Күнделіктеріне жазады |
||
Бағалау |
Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады. |
Пәннің аты: еңбекке баулу |
Уақыты:27.11.2015 |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Қатырма қағаздан қобдиша жасау. Ақ қағаздан карнавалдық костюм құрастыру |
||
Мақсаты |
Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері:1.Қатырма қағаздар қобдиша жасауды үйрету. 2.Дұрыс сызу ,қию,қайшыны ұстау,дұрыс сызуға дағдыландыру.3.Еңбекке баулумен қатар ұқыптылыққа,әдептілікке баулу Құрал –жабдықтар, көрнекті құралдар: Қатырма қағаз, жіп, қайшы , клей Сабақ түрі: Жаңа сабақ.Сөздік қормен жұмыc: Сабақ жоспары:Ұйымдастыру .Жаңа сабақ 1.а) Кіріспе. б) Мұғалімнің түсіндіруі, көмегі.2. Пысықтау, оқытушы еңбегі, қорыту |
||
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал |
Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа сабақ.а) Кіріспе. Балалар, қалай ойлайсыңдар қобдиша не үшін керек болады? б) Мұғалімнің түсіндіру. Қобдиша ұсақ түйек салу үшін керек. Қобдишаның негізі –қорап. Пысықтау :Қобдишаның түбін, қабырғаларын түсті қағазбен желімдейміз. Оны сызғышпен, алақанмен тегістейміз. Өстіп, қобдишаның екінші бетін жасаймыз. Біткен соң әшекейлейміз. Оқушы еңбегі және мұғалім көмегі
|
||
Сергіту сәті |
Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
Қорыту :Қобдишаны желімдеу ретін айт. Қалай әшекейлейміз. Кімге сыйлайсыңдар? Бауды немесе таспаны қалай жасайсың? Бүгінгі сабақта не істедік? Қалай? Саған ұнады ма? Ұқыптылық деп қалай түсінесің? Сабақты қорытындылау, бағалау. |
||
Үйге тапсырма |
Қобдиша жасау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Білімді ұрпақ – еліміздің болашағы