Материалдар / Ашық сабақ Тригонометриялық функциялар жіне олардың қасиеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Тригонометриялық функциялар жіне олардың қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріме тригонометриялық функциялар тақырыбын өткенде көмек ретінде салып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2023
249
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тригонометрия элементтері

Педагогтің аты-жөні:

Кульжанова З.М.

Күні:

20.01.2023ж.

Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометриялық функциялар және олардың қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.4.6 бірлік шеңбердің көмегімен тригонометриялық функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын , бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

-тригонометриялық функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын , бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын біледі;

-тригонометриялық функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын , бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын тапсырмалар орындауда қолданады;

Бағалау критерийлері




-тригонометриялық функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын , бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын ажыратады;

-тригонометриялық функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын , бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын тапсырмалар орындауда қолданады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.





1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.

2. Топқа бөлу:

Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа бөлемін.

I топ Синус

II топ Косинус

Екі топ бір-біріне жақсы тілектер айтады.

3. Үй тапсырмасын тексеру.

«Өзінді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін.


Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып, жақсы көңіл күй сыйлайды.




Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды.



Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Түрлі түсті кеспе қағаздар










  1. «Миға шабуыл» әдісі


- Тригонометриялық функциялар дегеніміз не?

-Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі дегеніз не?

- Тригонометриялық формулалардың қандай қасиеттері бар?


«Оқулықпен жұмыс».

Топтық тапсырма. №21.15 №21.16




Окушылар сұрактарга жауап береді.

«Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір алмасып, ой бөліседі. 

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады.

Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды:

Дескриптор:

-суракка жауап береді

2-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сұрақтар топтамасы.

Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық

Сабақтың ортасы




Жеке жұмыс.




«Оқулықпен жұмыс».

Топтық тапсырма. №21.15 №21.16



«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Тапсырма № 21.14

Жеке жұмыс

in өрнегінің мәнін тап

2.

айырымының таңбасын анықтаңыз

3. Тригонометриялық функциялардың жұптылығын қолданып өрнектердің мәндерін табыңыз.

tg(-





Саралау:

Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.

Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Топ оқушыларының электронды оқулықтағы мысалдарды дұрыс түсініп талдауларын бақылап, ерекше білімді қажет ететін оқушыларға бағыт-бағдар беремін.



Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді.Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.


Дескриптор:

-шеңбер салады

-нүктелерін белгілейді

-жуық мәндерді табады

-айналымды табады

4-балл

Бағалау.

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады





постер


9-сынып оқулығы.



Жеке жұмыс.




Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.




Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды


Дескриптор:

-ширектерді ажырата алады

-жауабын жазады

2-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны

9-сынып оқулы

ғы.




Жеке жұмыс.


Жазылым.

. тапсырма


Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың


Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.

«Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

-формуланы тұжырымдайды, біледі;

-прогрессияның қосындысын табады;

2-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады




.


. ДК экраны

9-сынып оқулығы.




Сабақтың соңы.



Ой толғаныс.

Рефлексия




Сабақты бекіту.

«Өрмекші торы» әдісі арқылы кері байланыс алу.

Жіпті лақтыру арқылы әр топ кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды.


Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы кері байланыс аламын,


Үйге тапсырма беру. №72, №73жаттығу (түсіндіме жұмыс)








Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

1.Маған бүгін не ұнады.

2. Маған бүгін не ұнамады.

3.Менің күдіктерім.

4. Менің тілектерім.

Бағалау:

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2019







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!