Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі:
|
Тригонометрия
элементтері
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Кульжанова
З.М.
|
Күні:
|
20.01.2023ж.
|
Сыныбы:
9
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Тригонометриялық
функциялар және олардың қасиеттері
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
9.2.4.6 бірлік шеңбердің
көмегімен тригонометриялық функциялардың жұптылығын (тақтылығын),
периодтылығын , бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын
түсіндіру;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-тригонометриялық
функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын ,
бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын
біледі;
-тригонометриялық
функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын ,
бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын тапсырмалар
орындауда қолданады;
|
Бағалау
критерийлері
|
-тригонометриялық
функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын ,
бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын
ажыратады;
-тригонометриялық
функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын ,
бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын тапсырмалар
орындауда қолданады;
|
Сабақ
кезеңі
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл
бөлу.
2. Топқа
бөлу:
Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай
түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа
бөлемін.
I топ
Синус
II топ
Косинус
Екі топ бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
3. Үй тапсырмасын
тексеру.
«Өзінді
тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері
интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының
дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада
көрсетемін.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе
тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып, жақсы
көңіл күй сыйлайды.
Үй жұмыстың шешімі тақтада
көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін
анықтайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Түрлі түсті кеспе
қағаздар
|
|
-
«Миға
шабуыл» әдісі
- Тригонометриялық
функциялар дегеніміз
не?
-Кез келген бұрыштың синусы,
косинусы, тангенсі, котангенсі дегеніз не?
- Тригонометриялық
формулалардың қандай қасиеттері бар?
«Оқулықпен
жұмыс».
Топтық тапсырма. №21.15
№21.16
|
Окушылар сұрактарга жауап
береді.
«Екеуі үйде, үшеуі
қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір
алмасып, ой бөліседі.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады.
Оқушылар оқулықтан
жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр
топ қорғайды:
|
Дескриптор:
-суракка жауап
береді
2-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
Сонымен қатар, өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сұрақтар
топтамасы.
Жалпы білім беретін мектептің
9-сыныбына арналған оқулық
|
Сабақтың
ортасы
Жеке
жұмыс.
|
«Оқулықпен
жұмыс».
Топтық тапсырма. №21.15
№21.16
«Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі
Тапсырма №
21.14
Жеке
жұмыс
in өрнегінің мәнін
тап
2.
айырымының таңбасын
анықтаңыз
3. Тригонометриялық
функциялардың жұптылығын қолданып өрнектердің мәндерін
табыңыз.
tg(-
Саралау:
Оқушылардың қажеттіліктеріне
қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау
көрсетеді.
Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс
табады.
Топ оқушыларының
электронды оқулықтағы мысалдарды дұрыс түсініп талдауларын бақылап,
ерекше білімді қажет ететін оқушыларға бағыт-бағдар
беремін.
|
Түсінбеген
тапсырмаларды бір- біріне
түсіндіреді.Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды.
|
Дескриптор:
-шеңбер
салады
-нүктелерін
белгілейді
-жуық мәндерді
табады
-айналымды
табады
4-балл
Бағалау.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
постер
9-сынып
оқулығы.
|
Жеке
жұмыс.
|
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы
қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген тапсырма
бойынша есепті орындайды
|
Дескриптор:
-ширектерді ажырата
алады
-жауабын
жазады
2-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка
1 балл қойылады
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулы
ғы.
|
Жеке
жұмыс.
Жазылым.
|
.
тапсырма
Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен
мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын
ажыратады.
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау
дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың
|
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды.
«Тапсырма» тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
-формуланы тұжырымдайды,
біледі;
-прогрессияның қосындысын
табады;
2-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
.
. ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
Сабақты
бекіту.
«Өрмекші торы» әдісі арқылы
кері байланыс алу.
Жіпті лақтыру арқылы әр топ
кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды.
Кері байланыс. «Екі жұлдыз,
бір тілек» арқылы кері байланыс аламын,
Үйге тапсырма беру. №72,
№73жаттығу (түсіндіме жұмыс)
|
Оқушылар өздерінің тақырып
бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
1.Маған бүгін не
ұнады.
2. Маған бүгін не
ұнамады.
3.Менің
күдіктерім.
4. Менің
тілектерім.
|
Бағалау:
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
|