Материалдар / Ашық сабақ "Тригонометриялық функциялардың туындылары" 10 сынып

Ашық сабақ "Тригонометриялық функциялардың туындылары" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометрия
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
603
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Р.Исетов атындағы №20 ЖОМ КММ







«Теңіз соғысы»





Мұғалім: Сулейманов Фаррух АбдурахманұлыСынып: 5Б және 5ВПән: математика









Түркістан 2017



Күні: 20.11.17Мақсаты:Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту.Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
  • «Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан да оны оқу керек».
С.М.Ломоносов 2. «Математиктердің өзіне тән тілі бар, ол формула» С.В.Ковалевская 3. «Арифметика – математиканың, ал математика – барлық ғылымдардың патшасы» К.Гаусс

Көрнекілігі:  безендірілген зал,  нақыл  сөздер, карточкалық  тапсырмалар, компьютер, логикалық  есептер, мультимелиялық проектор, ойынның презентациясы, кеменің суреті бар карточкалар (8 дана), камандалардың аттары жазылған парақшалар (үстелге қойылатын), секундомер

Сайыстың барысы:Бүгінгі өткізілетін «Теңіз соғысы»  атты математикалық сайысына «Қош келіпсіздер!».  Құрметті ұстаздар, көрермен қауым және тікелей осы сайысқа қатысушылар!Біреу озса жарыста, біреу артта қалады,Ренжімей тараса, озбағандар жарады.Жарыс заңы ежелден, жеңімпазды анықтау,Жеңімпаз болу шарты сол, еңбектену жалықпау.Сәт-сапар тілеп бәріңе, сайысты біздер басталық.Әр команданы ортаға шақырамыз.

Достық пен бірлікті етіп тұлға Жеңіске жеткен едің талай сында Қара қылды қақ жарып әділ қазым Еңбегін тапқырлардың әділ сына Әділ қазы, ақ қазыға бір сәлемәділдігіне бас иеді күллі әлем Жүйрік озар сайыста неше бір Сарапқа сап әділдікпен шеше біл,- деп әділ қазыалқаларын сайлап алайық.

Ғылымдардың    патшасы   атанған,Евклид, Фалес, Пифагордан бата алғанТөзбейтін өтірікке жалғандыққаАқыл  ойды тәртіпке келтіретінНағыз пән ғой математика, – дей келе, әр топ өздерін таныстырып кетсін. (Команда басшылары сайланады, команданың аты және ұраны айтылады)

Команда «…»Команда «…»






















Көрсетілген кестеге мұғалімнің асистенті немесе әділ қазы алқаларының бірі әр команданың сайыс барысында алған баллдарын ретімен жазып отырады. Сонымен бірге қарсыластың кемесін жойған кезде алынған кеменің суреті бар карточкалар да қоса есептейді.

Мұғалім. Бұл сайыс «Морской бой» деп аталатын балалар ойынының ережелерімен сәйкес ұйымдастырылған. Бұл сайыстың шарттары қарапайым.

Сайыстың шарттарыНа экран высвечивается главный слайд презентации к игре (слайд 3), на котором расположены игровые поля «для стрельбы» (для каждой команды свое поле). В клетках указана «стоимость», соответствующего им вопроса. На каждом игровом поле скрыты по четыре «однопалубных» корабля команды «противников». Координат кораблей играющие не знают.Команда называет координаты клетки (первый ход определяется жеребьевкой), по которой она «стреляет». Учитель делает щелчок электронным пером интерактивной доски по соответствующей клетке. Если на соответствующей клетке стоит корабль соперника, то эта команда получает 15 баллов (не зависимо от «стоимости» вопроса клетки) и продолжает «стрельбу». На доске в таблице результатов возле названия «стрелявшей» команды прикрепляется магнитная карточка с изображением корабля. Если в названной клетке нет корабля, ведущий предлагает команде вопрос той сложности, которая указана в этой клетке (вопрос учащиеся видят на экране, как и баллы за ответ). На размышление команде дается до 30 секунд (для вопросов сложностью 5 и 10 баллов) или 1-2 минуты (для вопросов сложностью 15 – 20 баллов). В случае правильного ответа команда получает соответствующее количество баллов (ассистент записывает баллы, набранные командами, в таблицу результатов). После ответа ход переходит к команде-сопернице. Игра продолжается до того момента, когда все корабли одной из команд будут «потоплены». Учитель нажимает на кнопку внизу слайда игрового поля и переходит на слайд «Подведение итогов игры». Победителем объявляется команда, набравшая к моменту окончания игры максимальную сумму баллов (это может быть и команда, все корабли которой «потоплены», если она лучше отвечала на вопросы).При наличии времени, по желанию учащихся можно «поиграть» дальше – ответить на оставшиеся вопросы.

Сайыс барысында келесі ережелерге бағыну керек:- тыныштық сақтаңыз;-тапсырманы соңына дейін тыңдаңыз;- қатты дауыстап (айқайлап) айтпаңыз (қатты дауыстап айту - әдемі емес);- ойлану керек (асықпай, жауабыңызды тиянақтап айтыңыз);- шыдамды болыңыз, жолдастарыңызға сөйлеге мүмкіндік беріңіз.САЙЫСТЫҢ СҰРАҚТАРЫI команданың сұрақтары:А1. Ең кіші натурал сан. (1).А2. Үш ат қатар шауып келе жатыр. Әрбір ат 5 км жол жүрген болса, онда шабарман қанша км жол жүрген? (5 км).А3. Сағаттың төрттен бі бөлігі неге тең? (15 минут).А4. Суретте неше үшбұрыш бар? (12).



А5. ҚАРСЫЛАСТЫҢ КЕМЕСІ.А6. Пісірілген жұмыртқа 3 минут қайнау арқылы дайындалады. 5 пісірілген жұмыртқа алу үшін қанша уақыт керек? (3 минут).

Б1. Шаршының периметрі 44 см, қабырғасы нешеге тең? (11).Б2. Қай бірі жеңіл: бір килограмм мақта ма немесе бір килограмм тас па? (салмақтары бірдей). Б3. ҚАРСЫЛАСТЫҢ КЕМЕСІ.Б4. Қандай жағдайда 19 + 15 = 10 болады? (сағат тілінде: 19 сағ + 15 сағ = 10 сағ).Б5. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді? (0).Б6. 55-тің квадраты, яғни 552= ? (3025).

В1. Баласы әкесімен ал атасы немересімен серуендеп жүр. Қанша адам серуендеп жүр (Трое: дедушка, его сын и внук).В2. Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1әкесі бар. Әр қыздың бір анасы бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар? ( 2ұл, 2 қыз, 1 әкесі, 1 анасы- 6адам)В3. Столдың төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышты кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? (5).В4. Амалдар таңбалардан, жақшалардан және сандардан ғана құрастырылған жазуды не деп атаймыз? Санды өрнекВ5. Бос стақанға қанша бұршақты салуға болады? (1, 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ