Материалдар / Ашық сабақ Түбір мен қосымша
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Түбір мен қосымша

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен "Түбір мен қосымша" тақырыбында ашық сабақ.Бұл ақпарат 2 сынып оқушыларына арналған мұғалімдерге арналған.Ашық сабақ өте жүйелі құрастырылған. интерактивті әдістер, ойын түрлері жұптық, жеке, топтық, ұжымдық жұмыс түрлері қамтылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2022
305
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Саянова А.Н.

Педагогтің аты-жөні

Елікенова М.Т.

Күні:

04.02.2022ж

Сынып:

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны: 1

(онлайн)

Сабақтың тақырыбы

Түбір мен қосымша

57-61 жаттығулар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату


Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.


ОҚУШЫЛАРДЫ ТОПТАСТЫРУ

(Балалардың алдарына кеспе қағаздарға түбірі бір әртүрлі сөздер таратылады.Түбірі бір сөздер арқылы балалар топтасып отырады.)


Балалар бүгінгі сабақта біз «Танграмм» басқатырғышын құрастыратын боламыз. Әрбір тапсырманы орындаған сайын біз бір элементтен алып отырып жинаймыз.

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


Ережені еске түсіру

Оқу мақсатын таныстыру








Күтілетін нәтижені анықтау


«Қар кесегі» арқылы балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

(Қаламсап таңдау арқылы қар кесегін лақтыру)







Оқушылар кеспе қағаздағы сөздер арқылы топтасып отырады
















Дескриптор:

Ережені еске түсіреді.
























Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып отырады.



































Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып отырады.











Психоло-гиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.









Балалар қазір қай жыл мезгілі?

Қысқы ойындар жайлы не білеміз?

Олай болса, балалар бүгін біз еліміздегі мәнерлеп сырғанауға арналған ең үлкен спорт кешенімен танысатын боламыз.

















Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

57-жаттығу












Қиын оқушылармен жұмыс

58. Өлеңді оқып, шешуін тап.

Екі жағым «Н» болса –

Қасиетті тамағыңмын.

Екі жағым «А» болса –

Ең қадірлі адамыңмын.

Мүбәрак Жаманбалинов




59. Өлеңді қатесін түзеп, көшіріп жаз.

Жазда суда тебеміз,

Құмда күнге денеміз.

Жалаңаяқ жүземіз,

Қыста қызып күйеміз,

Коньки, шаңғы жүреміз.

Жалқаулықты тастаймыз,

Жаттығуды бастаймыз.

Ермек Өтетілеуұлы

(Жұптарға таратпа материалдары беріледі, оқушылар бос жерге сөздердің орнын дұрыс қойып жазады)













60. Берілген әріптер қатарында жасырынған сөздерді тауып оқы.

ШАБАСКЕТБОЛҚФ

ТРЕБАССЕЙНЗФК

БОКСШЫПАНСКТЕ

ҢІЮШАКЖҮЗГІШГ

Тапқан сөздерің туралы не білесің?

(Ламинатты тақтаға әр топ тапқан сөзін жазып, түбір қосымшасын ажыратады.)











Берілген сұраққа жауап береді.


























Белсенді оқу тапсырмалары

(ұжымда,жұптық, жеке, топта)


Жазу дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау











Оқу деңгейін төмен оқушылар сөзді табады, қосымша жалғау арқылы сөзді түрлендіреді.









Оқушылар жұптаса отырып, берілген жаттығуды орындайды.

Дескриптор:

-Өлеңді оқып, қатесін табады;

-Жұптаса отырып карточкаға орындайды







Дескриптор:

-Берілген сөздердің ішінен жасырынған сөздерді табады;

-Түбір сөз немесе қосымша екенін анықтайды.








Дескриптор:

конькилерді жұптастырып, сөздерді байланыстырады.;











































Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып отырады.








Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып отырады.













.


Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып отырады.









Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып отырады.







Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

(Әр оқушыға жеке таратпа материалдар беріледі.1 мин уақытта орындаған балалардың жауаптары талданып бағаланады.)






ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Рефлексия» кері байланыс.

Әр топқа шананың суреті беріледі.Сол шананың суретін бояйды.


Оқушылар кері байланыс жасайды.


Шана суреті, қаламдар



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!