Басы
|
Жаңа топ
құру
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
ОҚУШЫЛАРДЫ
ТОПТАСТЫРУ
(Балалардың алдарына кеспе қағаздарға түбірі бір әртүрлі
сөздер таратылады.Түбірі бір сөздер арқылы балалар топтасып
отырады.)
Балалар бүгінгі сабақта біз «Танграмм» басқатырғышын
құрастыратын боламыз. Әрбір тапсырманы орындаған сайын біз бір
элементтен алып отырып жинаймыз.
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
Ережені еске түсіру
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
«Қар кесегі» арқылы балалар бір-біріне жылы лебіздерін
білдіреді.
(Қаламсап таңдау арқылы қар кесегін
лақтыру)
Оқушылар кеспе қағаздағы сөздер арқылы топтасып
отырады
Дескриптор:
Ережені еске түсіреді.
|
Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып
отырады.
Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып
отырады.
|
Психоло-гиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсіру тапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату тапсырмасы.
Балалар қазір қай жыл
мезгілі?
Қысқы ойындар жайлы не
білеміз?
Олай болса, балалар бүгін біз еліміздегі мәнерлеп
сырғанауға арналған ең үлкен спорт кешенімен танысатын
боламыз.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
57-жаттығу
Қиын оқушылармен
жұмыс
58. Өлеңді оқып, шешуін
тап.
Екі жағым «Н» болса
–
Қасиетті
тамағыңмын.
Екі жағым «А» болса
–
Ең қадірлі
адамыңмын.
Мүбәрак
Жаманбалинов
59. Өлеңді қатесін
түзеп, көшіріп жаз.
Жазда суда
тебеміз,
Құмда күнге
денеміз.
Жалаңаяқ
жүземіз,
Қыста қызып
күйеміз,
Коньки, шаңғы
жүреміз.
Жалқаулықты
тастаймыз,
Жаттығуды
бастаймыз.
Ермек
Өтетілеуұлы
(Жұптарға таратпа
материалдары беріледі, оқушылар бос жерге сөздердің орнын дұрыс
қойып жазады)
60. Берілген әріптер
қатарында жасырынған сөздерді тауып
оқы.
ШАБАСКЕТБОЛҚФ
ТРЕБАССЕЙНЗФК
БОКСШЫПАНСКТЕ
ҢІЮШАКЖҮЗГІШГ
• Тапқан сөздерің туралы
не білесің?
(Ламинатты тақтаға әр
топ тапқан сөзін жазып, түбір қосымшасын
ажыратады.)
|
Берілген сұраққа жауап
береді.
Белсенді оқу тапсырмалары
(ұжымда,жұптық, жеке,
топта)
Жазу дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын
орындау
Оқу деңгейін төмен оқушылар сөзді табады, қосымша жалғау
арқылы сөзді түрлендіреді.
Оқушылар жұптаса отырып, берілген жаттығуды
орындайды.
Дескриптор:
-Өлеңді оқып, қатесін
табады;
-Жұптаса отырып карточкаға
орындайды
Дескриптор:
-Берілген сөздердің ішінен жасырынған сөздерді
табады;
-Түбір сөз немесе қосымша екенін
анықтайды.
Дескриптор:
конькилерді жұптастырып, сөздерді
байланыстырады.;
|
Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып
отырады.
Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып
отырады.
.
Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып
отырады.
Әрбір жұмыс түріне қарай бағаланып
отырады.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|