Материалдар / Ашық сабақ Тұңғыш ғалым 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Тұңғыш ғалым 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
өзге тілді аудиторияларда сабақ беретін қазақ тілі пәні мұғалімдері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2021
564
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім

Атақты тұлғалар

Күні:

Сынып: 3

Мектеп: №81 ЖББМ КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Айрамбаева Л.Ш

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Тұңғыш ғалым

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасынасілтемеу)

3.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну. 3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру

Сабақ

мақсаттары

Барлығы: сөздер мен сөз тіркестер арқылы сөйлемдердің мазмұнын түсінеді;

Көпшілігі: мәтін мазмұны бойынша айта алады;

Кейбірі: берілген материалдар бойынша постер құрастырады.

Бағалау критерийлері

Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

Тірек сөздерді қолданып, мәтінді мазмұндайды;

Постер құрастырды,

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: тұңғыш, ғалым, зерттеу, білімді.

Диалог және айтылым үшін қажетті сөз тіркестер: білім алу, зерттеу, әдепті, дарынды бала, тұңғыш ғалым т.б

Құндылықтарды

дарыту



  • Сыйластық

  • Еңбек және шығармашылық

  • Жауапкершілік

Пәнаралық

байланыстар

әдебиет

Алдыңғы меңгерілген білім


Дина күйі шертеді

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың

басы


Ұйымдастыру кезеңі. Психологилық ахуал.

Оқушыларды шеңберге шақыру.

-Балалар, күннің шуағын көргенде сендер не сезесіңдер?

- Көңілің көтеріледі. Күнге қуанамыз. Күн бізге жылу береді. Сәулесін төгеді. Күн шыққан кезде жарық болады.

-Сыныпта жақсы көңіл-күй орнатып, балалардың назарын сабаққа аудару. Оқушылар жұпта тұрып, бір-біріне сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту.Мына сурет бойынша не айтуға болады? Оқушылардың жауаптарын тыңдау.

Сезім мүшелерінің суреттері







Сабақ

ортасы


-Қазақ халқыныңтұңғыш ғалымы Шоқан Уәлиханов туралы не білесіңдер?

Мәтінді оқу , аудару,сұрақтар қою . 

Шоқан Уәлиханов – саяхатшы , зерттеуші , ғалым . Шоқан тарихи аңыз-әңгімелерге ерте бастан-ақ қызыққан. Ол жастайынан данагөй билердің әңгімелерін, акындардың өлең- жырларын зор ықыласпен тыңдап өсті. Шоқан 12 жасына дейін Құсмұрындағы мектепте оқып, мұсылман діні ілімімен танысты. Шоқан ауылдық бастауыш мектепте оқып жүріп-ақ араб, парсы, шағатай тілдерінің негізін үйреніп алды. Бала кезінен білімге бейім әрі құмар болған. Шоқан тарихи аңыз-әңгімелерге ерте бастан-ақ қызыққан. Ол жастайынан данагөй билердің әңгімелерін, акындардың өлең-жырларын зор ықыласпен тыңдап өсті. Оған тәрбие беруде сұлтан әулетінен шыққан әжесі Айғанымның ықпалы күшті болды.

Ол 1834 жылы Омбыда Сібірдің казак әскери училищесін бітіріп, орыс армиясында жоғары әскери шен - полковник атағын алды және Қазақстанда жауапты қызметтер атқарды: Құсмұрын округінің аға сұлтаны, Сібір қырғыздарының облыстық басқармасының кеңесшісі, Көкшетау округінің аға сұлтаны болды. Россияның алдында сіңірген еңбегі үшін оған өмірлік мұра ретінде дворян атағы берілді.

  1. Бала шоқан қандай болды?

  2. Ол қайда оқыды?

  3. Шоқан нені сүйетін?

  4. Кейін Шоқан Уәлханов кім болды?

  5. Шоқан Уәлханов кім?


Дескриптор:

-мәтінді оқиды,түсінеді,аударады;

-сұраққа жауап береді

ҚБ.Мұғалімнің бағалуы


ТЖ. Мәтін мазмұнын жоспар бойынша әңгімелеу

  1. Бала Шоқан

  2. Сүйікті іс

  3. Шоқан Уәлиханов

  4. Тұңғыш ғалым


Дескриптор:

жоспар бойынша әңгімелеу

сөздер мен сөз тіркестерін қолдану

ҚБ. Бас бармақ арқылы бағалау

ТЖ. - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер құрастыру

Тірек сөздер: Шоқан Уалиханов, тұңғыш ғалым, дарын, білімді, Ресейде, оқу, әдепті, үйренді.






















- Дескриптор:

түсінікті әрі қысқа;

-материалдарды дұрыс пайдаланады

-тірек сөздері орынды пайдаланады;

-суретті дұрыс қолданады

« Түртіп алу» /INSERT/ стратегиясы бойынша анықтайсыңдар.Келістік пе?

«V» -білемін

«+» -білмеймін

«-»- мен үшін жаңа ақпарат

«?»- мені таң қалдырды

 

 

 

 

 






Сабақтың

соңы

Бағалау. «Бес саусақ» стратегиясы бойынша.

.

Алақанды бояңдар:

- бас бармақ - суретті талқылауға үйренсең;

- сұқ саусақ- сабақта қызық болса;

- ортаңғы саусақ- сурет бойынша әңгіме құрастыру ұнаса;

- аты жоқ саусақ-сабақта қиын болса;

- кішкентай саусақ- сабақ қызықсыз болса.


Дифференциа

ция –

Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс барысында сурет бойынша сұрақтар дайындауға тапсырма беру

Қабілеті орта оқушыларға дайын сурет беріп,сол бойынша әңгіме құрастыру.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді




  • мәтіннен көп мағыналы сөздерді таба алады және оны сөйлеу барысында

орынды қолданады;

  • мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді.


Топтық тапсырмада жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың диалогқа қандай дәрежеде қатысқанын бағалау. Осы деректер келесі талқылауларды жоспарлауда қолданылады.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасы

ның сақталуы


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!