Мұғалім
|
Шахтинск қаласы Ә.
Бөкейханов атындағы мектеп-лицейдің тарих пәнінің
мұғалімі
Касенов Нуркен
Мажлисович
|
Пәні: Қазақстан
тарихы
|
Сынып:
7
|
|
Тақырыбы:
|
«Түрік
қағанаты»
|
Мақсаты:
|
Қазақ жеріндегі алғашқы ерте
ортағасырлық мемлекет- түрік қағанатының құрылуын, халқының
этникалық құрамы мен шаруашылығын түсіндіре отырып, мәдениетінің
негізінде түрік өркениетінің қалыптасуын көрсету,сол кезеңдегі
қағанаттың саяси-әлеуметтік, мәдени ерекшеліктері жайлы
ой-тұжырымдарын қорытындылай білу.
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Оқушыларды түрік тердің
тәуелсіздік жолындағы күресімен таныстыра отырып,өздегінен талдап,
қорытынды жасауға дағдыланады
Түрік қағанатының
билеушілері мен олар ұстанған әлеуметтік-саяси мәселелерге талдау
жасай біледі
|
Бағалау
критерийлері:
|
Теорияны түсіну, негізгі
идеяны білу, рефлексия жасау
|
Әдіс-тәсілдер:
|
«Джигсо», «Шахмат
әдісі», «2 жұлдыз 1 тілек», «БББ кестесі»
|
Сабақтың
барысы:
|
Кезеңі
|
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Кіріспе
|
2
минут
|
Сәлемдесу
Түгендеу
Оқушылардың зейінін
сабаққа аудару
|
Оқушылар оқу құралдарын
дайындайды
|
Ауызша
мадақтау
|
АКТ
стикерлер
|
2
минут
3
минут
|
«Қазақстан жолы - 2050»: бір
мақсат, бір мүдде, бір болашақ.» тақырыбында
таныстырылым.
Оқушыларды 1,2,3,4
сандар арқылы топқа бөлу
|
Оқушы қызығушылық
танытып, белсенділігі артады
|
Жылдам отырған топқа
стикер беру
|
Тақырыпқа байланысты
суреттер
|
Таныстырылым
|
2
минут
|
Түрік қағанаты жайлы
түсінік беру
|
Оқушылар тыңдай
біледі, тақырыпты әңгімеледі
|
Стикерлер арқылы
ынталандыру
|
АКТ
|
Негізгі
бөлім
|
20
минут
|
Джигсо
әдісі
Мәтінді
оқиды
Постер
қорғайды
|
Оқушы орындау
керек
Мәтінмен
жұмыс
Қазақстанның саяси
картасымен жұмыс
|
Белсенді топқа
стикерлер беріледі
|
Қазақстанның саяси
картасы
Постер
АКТ
|
3
минут
|
Термин сөздермен
жұмыс
|
Дәптермен
жұмыс
|
Стикерлер
арқылы
|
АКТ
|
3
минут
|
Жаңа сабақты
қорытындылау
Шахмат әдісі
арқылы
|
Оқушылар тыңдайды,
жауап береді
|
Стикерлер
|
АКТ
|
Қорытынды
|
10
минут
|
Суммативті
бағалау
Рефлексия
жасау
Үйге
тапсырма
|
Оқушы өзін-өзі
бағалайды
Рефлексия
Үйге берілген
тапсырманы күнделікке жазу
|
Бағалау
Рефлексия
|
« 2 жұлдыз, 1
тілек»
|