Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Түскі тамақ -- күшті тамақ" 3- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Түскі тамақ -- күшті тамақ |
Мұғалімнің аты-жөні: Асанова Б.Е Күні: 27.11.2018 |
||||||||||||||||||
СЫНЫП: 3 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: 26 |
Қатыспаған оқушылар саны: - |
|||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
3.2.3.1- шығарманың тақырыбын анықтау, және негізгі ойды анықтау. |
||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: шығарманың тақырыбын, бөліктерін анықтады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: шығарманың негізгі ойын анықтайды, Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Шығармашылық жұмыста қолдана алады. |
||||||||||||||||||
Құндылық |
Өмір бойы оқу |
||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||
Ресурстар |
Интер белсенді оқу. Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
М.Иманжанов «Қысқы кеш» |
||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
«3 үштік» әдісі, , «Өзіңді таны» әдісі, Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, жаратылыстану |
||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері. Ресурс |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
«3 үштік» әдісі Тағам суреттерінің қай мезгілде қолдануға болатындығына байланысты үш топқа топтастырылады. Қадамдары:
Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту «Өзіңді таны» әдісі Тағам түрлеріне зер сал. Топ атауына байланысты нақылды таңдап, мағынасын ашып,түсіндіріңіз. Дескриптор:
|
Тағам суреттері 1.Таңғы асты тастама. 2.Түскі-тамақ күшті тамақ. 3.Кешкі асқа қарама. |
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 минут |
Тыңдалым.Мәтінді тыңда «Түскі тамақ» Тыңдалым мәтінімен жұмыс Тыңдалым мәтіні бойынша қойылатын сұрақтар
Оқылымнан кейінгі тапсырмалар 1-топ Мәтіндегі негізгі ойды ашатын сөйлемдердің астын сызыңдар 2-топ Мәтіндегі автор сөздерін тауып, жауап беріп көріңдер 3-топ Мәтіндегі тағамдарды тауып, құрамын атаңдар Дескриптор:
Кері байланыс «Өзіңді тексер» Мұғалім дұрыс жауабын интербелсенді тақтадан көрсетеді, оқушылар өз жауаптарымен салыстырады. |
Тыңдалым Оқулық, мәтіндер. Тамаша! мадақтап өту. |
|||||||||||||||||
Соңы 10 минут |
Берілген мәтіндерден алған мәліметтерді пайдалана отырып, «Түскі ас» тақырыбына мәтін/ әңгіме құра. |
|
|||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
БББ кестесі
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||||||||||||||
Бағалау
5 минут
|
|
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. Тамақ немесе қомағайлық туралы 3 мақал жазып келу. |
||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Бағалау критерийі |
Балл |
Мәтінді оқып, мазмұнын түсіну |
|
Нақыл сөзінің мағынасын түсіну |
|
Пайдалы және зиянды тамақтарды ажырата білу |
|
Топтық жұмысқа қатысу |
|
Дәптердеге «Түскі ас»тақырыбында әңгіме жазу. |
|
Барлығы 5 балл |
|
Бағалау критерийі |
Балл |
Мәтінді оқып, мазмұнын түсіну |
|
Нақыл сөзінің мағынасын түсіну |
|
Пайдалы және зиянды тамақтарды ажырата білу |
|
Топтық жұм Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |