Материалдар / Ашық сабақ "Түскі тамақ -- күшті тамақ" 3- сынып

Ашық сабақ "Түскі тамақ -- күшті тамақ" 3- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2020
584
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Түскі тамақ -- күшті тамақ

Мұғалімнің аты-жөні: Асанова Б.Е

Күні: 27.11.2018

СЫНЫП: 3 «Ә»


Қатысқан оқушылар саны: 26


Қатыспаған оқушылар саны: -

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

3.2.3.1- шығарманың тақырыбын анықтау, және негізгі ойды анықтау.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: шығарманың тақырыбын, бөліктерін анықтады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: шығарманың негізгі ойын анықтайды,

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Шығармашылық жұмыста қолдана алады.

Құндылық

Өмір бойы оқу

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Интер белсенді оқу. Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Алдыңғы білім

М.Иманжанов «Қысқы кеш»

Әдіс-тәсілдер

«3 үштік» әдісі, , «Өзіңді таны» әдісі,

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, жаратылыстану

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері.

Ресурс

Сабақтың басы

5 минут

«3 үштік» әдісі

Тағам суреттерінің қай мезгілде қолдануға болатындығына байланысты үш топқа топтастырылады.

Қадамдары:

  1. Тағамның қолдану уақытын айтыңыздар.

  2. Тағамдарға байланысты үш мақал айтыңыздар.

  3. Тағамның атауын үш тілде атаңыздар

Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту

«Өзіңді таны» әдісі Тағам түрлеріне зер сал.

Топ атауына байланысты нақылды таңдап, мағынасын ашып,түсіндіріңіз.

Дескриптор:

  • Берілген нақыл сөздерді өз тобына сәйкес таңдай алады.

  • Нақыл сөздердің мағынасын ашып түсіндіре алады.



Тағам суреттері





1.Таңғы асты тастама.

2.Түскі-тамақ күшті тамақ.

3.Кешкі асқа қарама.

Сабақтың ортасы

10 минут







Тыңдалым.Мәтінді тыңда «Түскі тамақ»

Тыңдалым мәтінімен жұмыс

Тыңдалым мәтіні бойынша қойылатын сұрақтар

  1. Мәтіндердің тақырыбы не туралы болды?

  2. Тыңдалым мәтінімен суретті мәтінінің ұқсастығы қандай?

  3. Мәтіндерден өзіңе қандай ой түйдің ?

Оқылымнан кейінгі тапсырмалар

1-топ Мәтіндегі негізгі ойды ашатын сөйлемдердің астын сызыңдар

2-топ Мәтіндегі автор сөздерін тауып, жауап беріп көріңдер

3-топ Мәтіндегі тағамдарды тауып, құрамын атаңдар

Дескриптор:

  • Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді таба алады.

  • Мәтіндегі автор сөзін ажыратып, жауап бере алады.

  • Мәтіндегі тағамдарды біледі, құрамын атай алады.

Кері байланыс «Өзіңді тексер» Мұғалім дұрыс жауабын интербелсенді тақтадан көрсетеді, оқушылар өз жауаптарымен салыстырады.

Тыңдалым






Оқулық,

мәтіндер.





Тамаша! мадақтап өту.

Соңы

10 минут

Берілген мәтіндерден алған мәліметтерді пайдалана отырып,

«Түскі ас» тақырыбына мәтін/ әңгіме құра.


Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

БББ кестесі

Білгенім

Білдім

Білгім келеді








Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Бағалау


5 минут



Бағалау критерийі

Балл

Мәтінді оқып, мазмұнын түсіну


Нақыл сөзінің мағынасын түсіну


Пайдалы және зиянды тамақтарды ажырата білу


Топтық жұмысқа қатысу


Дәптердегі тапсырманы түсініп орындау


Барлығы 5 балл





Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. Тамақ немесе қомағайлық туралы 3 мақал жазып келу.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Бағалау критерийі

Балл

Мәтінді оқып, мазмұнын түсіну


Нақыл сөзінің мағынасын түсіну


Пайдалы және зиянды тамақтарды ажырата білу


Топтық жұмысқа қатысу


Дәптердеге «Түскі ас»тақырыбында әңгіме жазу.


Барлығы 5 балл












Бағалау критерийі

Балл

Мәтінді оқып, мазмұнын түсіну


Нақыл сөзінің мағынасын түсіну


Пайдалы және зиянды тамақтарды ажырата білу


Топтық жұм

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ