Сабақтың
басы
7
мин.
|
Ұйымдастыру:
-Оқушылармен амандасу, сынып
оқушыларын түгелдеу.
Топқа
бөлу:
Оқушылар хорда, диаметр,
радиус деген сөздер жазылған қазақи оюларбейнеленген қима қағаздар
таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады;
Ітоп;
ІІ
топ;
ІІІтоп.
Топтар топ ережесін сақтайды ,
өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ
мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын
қадағалайды.
Үй тапсырмасын
тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс
жауабымен көрсетіліп тұрады.
Практикалық
жұмыс. (Өткен тақырыпты қайталау
мақсатында)
Әр топқа ұлттық бас киімдер
беріледі. (тақия, сәукеле, кимешек) Осы бас киімдердің диаметрін
өлшеп, радиусын табу қажет.
|
Амандасады
Түрлі-түсті қағаздар алу
арқылы топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын
тексереді
Практикалық жұмысты
орындайды
|
Үй тапсырмасы
– 1
балл
Практикалық жұмыс кезеңінде
оқушыларды «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!» сөздерімен
ынталандыру
|
Ұлттық бас
иімдер
|
Сабақ тың
ортасы
33
мин.
|
Жаңа
сабақ
Бүгінгі сабақтың
тақырыбы: Екі шеңбердің өзара
орналасуы.
Жеке
жұмыс
«Сәйкесін
тап»
1. h>r
|
A. түзу мен шеңбер
жанасады
|
2.
h<r
|
B.
түзу мен шеңбер
қиылыспайды
|
3.
h=r
|
C. түзу мен шеңбер
қиылысады
|
4.
Жанама
|
D. шеңбермен
2 ортақ нүктесі
бар
|
5. Қиюшы
|
E. шеңбермен
1ортақ нүктесі
бар
|
Оқушыларға
сұрақ:
Түзу мен шеңбердің орналасу
жағдайларын білеміз, енді шеңберлер өзара қалай орналасуы
мүмкін ?
Топтық
жұмыс
Әр топқа осы шеңбердің
орналасу жағдайлары бойынша тапсырма беріледі және соңында әр топ
өз талдауларын жасайды.
1-топ: Радиустары
R1
= 8 және
R2
= 5 тең қиылыспайтын шеңберлер
саламыз. Екі шеңбердің центрлерінің арақашықтығын өлшейміз. Талдау
жасаймыз.
2-топ: Радиустары
R1
= 8 және
R2
= 5 тең ортақ бір нүктесі бар
шеңберлер саламыз. Екі шеңбердің центрлерінің арақашықтығын
өлшейміз. Талдау жасаймыз.
3-топ: Радиустары
R1
= 8 және
R2
= 5 тең ортақ екі нүктесі бар
шеңберлер саламыз. Екі шеңбердің центрлерінің арақашықтығын
өлшейміз. Талдау жасаймыз.
Жұптық
жұмыс
1-топ: d = 1 дм , R=0,8 дм , r
=0,2 дм;
2-топ: d = 40 см, R= 110 см ,
r =70 см;
3-топ: d = 12 см , R= 5 см ,
r= 3 см
болса , екі шеңбер өзара қалай орналасады?
«Ой
қорыту»
|
Сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды
Сұрақтарға жауап
береді
Топпен жұмыс
жасайды
Жұппен жұмыс
жасайды
|
Дескриптор:
- Түзу мен шеңбердің
орналасу жағдайларын біледі –
2
балл
-жанама мен қиюшы
анақтамасын біледі –
1
балл
Дескриптор:
- шеңберлерді дұрыс сызады – 1
балл
- арақашық тықты
өлшейді –
1
балл
- екі шеңбердің
орналасу жағдайын талдайды –
2
балл
Дескриптор:
- екі шеңбердің
орналасу жағдайларын біледі –
1
балл
- екі шеңбердің қалай
орналасқасндығын анықтайды –
1
балл
|
Слайд
Циркуль,
сызғыш
Слайд
Слайд
|
Сабақ
тың
соңы.
Рефлексия
5
мин.
|
Үй тапсырмасы: § 20 Екі
шеңбердің өзара орналасуы. №20.3 есеп
«Тақиялар
сөйлейді»
әдісі
|
Тақия киген оқушылар (түсіне
қарай) бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына
қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
10 баллдық жүйемен
бағалау.
Оқушыларға дөңгелек (10
секторға бөлінген) қима қағаздар таратылады.Әрбір алынған балл үшін
бір секторды бояп отырады.
|
Дөңгелек қима
қағаздар
|