Материалдар / Ашық сабақ «Түзу сызықты бірқалыпты және сынып бірқалыпсыз қозғалыстар»

Ашық сабақ «Түзу сызықты бірқалыпты және сынып бірқалыпсыз қозғалыстар»

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 7 сыныпқа сабақ беретін жас маманға әдістемелік көмек ретінде керек деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2648
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ: Түзу сызықты бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыстар


Мектеп:

«Көктем» қазақ орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Шаңғалиева Эльмира Тілекқабылқызы

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

(оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.3-түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс пен бірқалыпты қозғалысты ажырата білу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады:

-Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар туралы түсінігі қалыптасады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыс ұғымдарын
    айналадағы мысалдар арқылы түсіндіре алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:

- Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыстың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын біледі.

Бағалау критерийлері:

  • Түзу сызықты қозғалыс түріне анықтама бере алады.

  • Түзу сызықты қозғалыстың түрін айыра алады.

  • Түзу сызықты қозғалыстың түріне өмірден мысал келтіре алады.

  • Түзу сызықты қозғалыстың түріне тәжірибе жасап бақылай алады.


Тілдік мақсат:

Барлық оқушылар: Пән бойынша сауатты сөйлеу мен өзін-өзі бағалау дағдысын дамыту үшін жауаптарды толық жауап беруге, өз ойларын еркін айтуға дағдыландырады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Жол, уақыт, жылдамдық, бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыс

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

-Бірқалыпты қозғалысқа анықтама бер? Мысал келтір.

-Бірқалыпты емес қозғалысқа анықтама бер? Мысал келтір.

-Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыстың айырмашылықтары және ұқсастықтары қандай?


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясы бойынша «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» туралы пікірлерін айтады.

-сын тұрғысынан ойлайды;

-жолдастарының көзқарастарына құрметпен қарайды;

-бір-біріне қамқорлық көрсетеді;

Пәнаралық байланыс:

Қозғалыстың түрлері туралы математика пәнімен пәнаралық байланыс орнайды.

Алдыңғы оқу:

«Механикалық қозғалыс» бөліміндегі механикалық қозғалыс және оның сипаттамасын, жол және орынауыстыруды ажырата алады, траектория түрлерін сиаттап айта алады.


Сабақ барысы

Жоспарланған

Уақыт 45 мин.

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Басы


3 мин


Picture 4

Ұйымдастыру:

«Мозайка әдісі» арқылы оқушыларды үш топқа бөлу.

1-топ Атом

2-топ Молекула

3-топ Қозғалыс


Суреттер қимасы











7 минPicture 4

Үй тапсырмасы:

«Миға шабуыл» әдісі.

Материялдық нүкте дегеніміз не? Мысал келтір. Траектория дегеніміз не?

.Траектория түрлері қандай? Мысал келтір. Жол дегеніміз не?

Механикалық қозғалыс дегеніміз не? Мысал келтір. Санақ денесі дегеніміз не?




Оқушыларды «Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағаладым.



слайд


Ортасы



15 мин






Picture 4







































10мин


























7 мин

Picture 4


«Джигсо» әдісі (карусел)

Жаңа материалды пысықтау, түйінді ойларды бекіту


1-топ Атом. Бірқалыпты қозғалыс .Мысал келтір.

47 а сурет

2-топ Молекула . Бірқалыпты емес қозғалыс. Мысал келтір.

47 ә сурет

3-топ Қозғалыс. Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстың айырмашылығы мен ұқсастығын айту


Қалыптастырушы бағалау «Басбармақ»


Топтық тапсырма №1


Сематикалық карта толтыру

Физикалық шама

Белгіленуі

Өлшем бірлігі

формуласы


Жол




Уақыт





Жыллдамдық






Дескриптор

-Физикалық шаманы белгілей алады;

-Физикалық шаманың ХБЖ-ге айналдыра алады;

-Физикалық шаманың формуласын біледі;


Қ/Б Смайликтер арқылы бағалаймын.

Тапсырма№2 Шағын топқа

«Көрнекілік әдісі» арқылы қозғалыстың түрлерін ажырату, түсіндіру

жердің күнді айнала қозғалуы, жүрек, коньки тебушілер, сағат, поезд макеті, парашетшінің қозғалысы

Жаңбыр тамшысы т.с.с



Дескриптор:

-Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыстың түрін түсінеді;

-Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыстың айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата алады;

Қ/Б: Стикер арқылы бағалаймын.

сары-оңай

жасыл-орындарлық

көк- күрделі


Тапсырма №3 «Үштік әдіс (Ойлан,Жұптас,Пікірлес)

1-топ Атом.

  1. Мектеп пен үйдің арасы 200м. Оқушы мектепке барып, үйге қайта келгенде барлығы қанша жол жүреді?

  2. Жүрдек пойыз 120 км жолды 3 сағатта, еш жерге аялдамай жүріп өтті. Пойыздың жүрісін бірқалыпты қозғалыс деуге бола ма?


2-топ Молекула .

1. Автомашина 1 сағ 60 км, 2 сағ 120 км, 3сағ 180 км жол жүрді. Автомобильдің қозғалысы қандай?

2. Жолаушылап қайтқан автомобиль жүргізушісі есептеуіштің көрсетуі 300 километрге артқанын көрді. Бұл нені білдіреді: автомобильдің жүрген жолы ма, әлде орын ауыстыруыма?

3-топ Физикалық шамаларды ХБЖ-ға түрлендіру.

  1. 30 км=___м 15 мин = 180км=м


4 сағ=___ мин=__ с 200км= ____ м

10 тәулік=____сағ=____ с

  1. Дене бірініші секундта 1мм –ге қозғалды, екіншісінде 1мм,үшіншісінде 1 мм-ге, төртінішісінде тағы 1мм-ге, т.с.с. Мұндай қозғалысты бірқалыпты деуге бола ма

Бағалау парағы Аты-жөні:________________


Бағалау критерийі

Ұпайы

Өте жақсы


Жақсы


Орташа


Өте жақсы-5 ұпай ,жақсы-4, орташа-3


Дескриптор:

-есептің мазмұнын түсінеді;

-есептің формуласын жаза алады;

-есепті шығара алады;

.


Қ/Б: .Оқушы бағалауы..

Не жақсы?

Нені «жақсы» жұмыс деп айтуға болатынын айта аласыз ба?»

«Сіз өз жұмысыңыздың «жақсы» екенін анықтай аласыз ба?»



АКТ

Флипчарт

маркерлер,

оқулық



Венн диаграмма
















Кесте






















Суреттер

Ақпарат құралдары,ғаламтор материалдары












Стикер














карточка

Соңы

3 минут

Кері байланыс

БББ кестесі

Білемін

Білгім келеді

Білдім







Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі).

Тапсырма№2

«Көрнекілік әдісі» арқылы қозғалыстың түрлерін ажырату, түсіндіру

жердің күнді айнала қозғалуы, жүрек, коньки тебушілер, сағат, поезд макеті, парашетшінің қозғалысы

Жаңбыр тамшысы т.с.с


Тапсырма №3

1-топ Атом.

  1. Мектеп пен үйдің арасы 200м. Оқушы мектепке барып, үйге қайта келгенде барлығы қанша жол жүреді?

  2. Жүрдек пойыз 120 км жолды 3 сағатта, еш жерге аялдамай жүріп өтті. Пойыздың жүрісін бірқалыпты қозғалыс деуге бола ма


Қ/Б:Түсініктеме арқылы бағалау (Түсініктемелерде оқушының нені жақсартуы керектігіне қатысты айқын нұсқаулықтар берілуге тиіс).


Қ./Б:Өзін –өзі бағалау

Не өзгерді?

Нені өзгертер едің?


Қ/Б: .Оқушы бағалауы..

Не жақсы?

Нені «жақсы» жұмыс деп айтуға болатынын айта аласыз ба?»

«Сіз өз жұмысыңыздың «жақсы» екенін анықтай аласыз ба?»



Математика, геометрия


-шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

-жолдастарының көзқарастарына құрметпен қарау;

-бір-біріне қамқорлық көрсету;



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ