«Джигсо» әдісі
(карусел)
Жаңа материалды
пысықтау, түйінді ойларды
бекіту
1-топ Атом.
Бірқалыпты қозғалыс .Мысал
келтір.
47 а
сурет
2-топ Молекула .
Бірқалыпты емес қозғалыс. Мысал
келтір.
47 ә
сурет
3-топ Қозғалыс.
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстың айырмашылығы мен
ұқсастығын айту
Қалыптастырушы бағалау
«Басбармақ»
Топтық тапсырма
№1
Сематикалық карта
толтыру
|
Физикалық
шама
|
Белгіленуі
|
Өлшем
бірлігі
|
формуласы
|
Жол
|
|
|
|
Уақыт
|
|
|
|
Жыллдамдық
|
|
|
|
Дескриптор
-Физикалық шаманы
белгілей алады;
-Физикалық
шаманың ХБЖ-ге айналдыра
алады;
-Физикалық
шаманың формуласын
біледі;
Қ/Б Смайликтер арқылы
бағалаймын.
Тапсырма№2 Шағын
топқа
«Көрнекілік
әдісі» арқылы қозғалыстың түрлерін ажырату,
түсіндіру
жердің күнді айнала қозғалуы, жүрек, коньки тебушілер,
сағат, поезд макеті, парашетшінің
қозғалысы
Жаңбыр тамшысы т.с.с
Дескриптор:
-Бірқалыпты және
бірқалыпсыз қозғалыстың түрін
түсінеді;
-Бірқалыпты және
бірқалыпсыз қозғалыстың айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата
алады;
Қ/Б: Стикер
арқылы бағалаймын.
сары-оңай
жасыл-орындарлық
көк-
күрделі
Тапсырма №3
«Үштік әдіс
(Ойлан,Жұптас,Пікірлес)
1-топ
Атом.
-
Мектеп пен үйдің
арасы 200м. Оқушы мектепке барып, үйге қайта келгенде барлығы қанша
жол жүреді?
-
Жүрдек пойыз 120 км
жолды 3 сағатта, еш жерге аялдамай жүріп өтті. Пойыздың жүрісін
бірқалыпты қозғалыс деуге бола
ма?
2-топ Молекула
.
1. Автомашина 1 сағ
60 км, 2 сағ 120 км, 3сағ 180 км жол жүрді. Автомобильдің қозғалысы
қандай?
2. Жолаушылап
қайтқан автомобиль жүргізушісі есептеуіштің көрсетуі 300 километрге
артқанын көрді. Бұл нені білдіреді: автомобильдің жүрген жолы ма,
әлде орын ауыстыруыма?
3-топ Физикалық
шамаларды ХБЖ-ға түрлендіру.
-
30
км=___м
15 мин
=
180км=м
4
сағ=___ мин=__ с
200км= ____
м
10
тәулік=____сағ=____
с
-
Дене бірініші
секундта 1мм –ге қозғалды, екіншісінде 1мм,үшіншісінде 1 мм-ге,
төртінішісінде тағы 1мм-ге, т.с.с. Мұндай қозғалысты бірқалыпты
деуге бола ма
Бағалау парағы
Аты-жөні:________________
Бағалау
критерийі
|
Ұпайы
|
Өте
жақсы
|
|
Жақсы
|
|
Орташа
|
|
Өте жақсы-5 ұпай
,жақсы-4, орташа-3
Дескриптор:
-есептің мазмұнын
түсінеді;
-есептің
формуласын жаза алады;
-есепті шығара
алады;
.
Қ/Б: .Оқушы
бағалауы..
Не
жақсы?
Нені «жақсы» жұмыс
деп айтуға болатынын айта аласыз
ба?»
«Сіз өз жұмысыңыздың
«жақсы» екенін анықтай аласыз
ба?»
|