Материалдар / Ашық сабақ. Тың игеру жылдарындағы Қазақстан 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Тың игеру жылдарындағы Қазақстан 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тың игеру жылдарындағы Қазақстан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2020
1666
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

Қазақстан «хрущевтық жылымық»
кезеңінде (1954-1964 жылдар
)

Мектеп: Ғ.Мүсірепов атындағы №86 мектеп-гимназиясы

Мерзімі: 18.02.2020ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Оразбахова Д.Б.

Сынып: 9 «Б»

Қатысқаны: қатыспағаны:


Сабақ тақырыбы

Тың игеру жылдарындағы Қазақстан.

Оқу мақсаттары

9.1.1.1. демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау;

9.4.1.1. Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру;

Сабақ мақсаты

Тың игеру жылдарындағы Қазақстанға басқа ұлттарды қоныстандыруына байланысты демографиялық өзгерістерге талдау жасау;

Кеңес үкіметі кезіндегі ауылшаруашығында орын алған өзгерістерге баға береді;

Бағалау

критерийлері

- Тың игерудің тигізген жағымсыз жақтарын талдайды;

- Тың игерудің жағымды жақтарына баға береді;

Тілдік дағдылар

-Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді...

-Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені…, дегенмен....

- Бұл деректің маңыздылығы...

Сабақта қамтылатын

құндылықтар



Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

Тақырыпты меңгеру барысында Қазақстанның экономикасының жағдайындағы артықшылықтар мен кемшіліктерді әлемдік деңгейде салыстырып жахандық азаматтық позициясын көрсету.

Пәнаралық байланыс

география пәндерімен мағынаны тану кезеңінде байланыс жасалады.

Осыған дейін меңгерілген білім

Оқушылар 9.1А бөлімінде қарастырылғанҰлы Отан соғысынан кейінгі Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық жағдайын, қоғамда қалыптасқан саяси идеологияның ерекшеліктерін және оның себеп-салдарын біледі.

Сабақ барысы

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды топтастырып, назарын сабаққа аудару.

1-топ. ӘСКЕРИ КОММУНИЗМ

2-топ. ЖЭС

3-топ. ИНДУСТРИЯЛАНДЫРУ

4-топ. ҰЖЫМДАСТЫРУ

(Қазақстанда жүргізілген саясаттар негізінде тотарға біріктіру)

Қызығушылықты ояту кезеңі:

https://www.youtube.com/watch?v=UXMMAN-WHBA

  • Бейнебаянның сабақ тақырыбына қандай байланысы болуы мүмкін ?

  • Тың игеру дегенді қалай түсінеміз?

https://www.youtube.com/watch?v=UXMMAN-WHBA

Cабақтың ортасы


















Мағынаны тану: Зерттеу мен талдау

Оқушылар оқулық материалдарына шолу жасап, шағын зерттеу жүргізеді.

Зерттеу сұрақтары:

Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер етті?

Мәтінмен жұмыс

1-топ. Тың игеру барысы

2-топ. Қазақстан аумағында тың игерушілерді қоныстандыру.

3-топ. Тың игерудің жағымсыз салдары.

4-топ. Тың игерудің жағымды жақтары.

(Т) Әр топқа берілген тақырыпшалармен оқып танысады.

Инфографика жасау. Топтық жұмыс.

(тақырыпқа байланысты суреттермен қима қағаздар беріледі)

Редактор,журналисттер,дизайнер және сарапшыдан тұрады

1-топ. Тың игеру барысы

2-топ. Қазақстан аумағында тың игерушілерді қоныстандыру.

3-топ. Тың игерудің жағымсыз салдары.

4-топ. Тың игерудің жағымды жақтары

Дескрипторлар:

1. Тың игеру барысын анықтау.

2. Қазақстан аумағында тың игерушілерді қоныстандыру саясатын бағалайды.

3. Тың игерудің жағымсыз салдарына талдау жасайды.

4. Тың игерудің жағымды жақтарын анықтап,бағалау.

Сарапшы парағы (топтық жұмысқа бақылау жасап отырып қорытындылайды)

Берілген тақырып мазмұны ашылдыма?

Дизайнерлік үлесім

Топтық жұмыс қалай жүйелі ұйымдастырылдыма?

Қорытынды жасай алдыма? Уақытты тиімді пайдалана алдыма?







Қазақстан тарихы (1946 жылдан бастап бүгінгі күнге дейін)

«Атамұра» 2019

Б.Ғ.Аяған, Қ.Б.Әдиет, А.Б.Сатанов.

Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау кестесі:


Тың игеру басталған уақыт

Тың игеруге Қазақстанға көшіп келген адам саны

Тың жерлерді тез арада игеру идеясын қолдамаған республика басшысы

Тың игерілген облыстар

Қазақстанда 1954-1955 жылдары игерілген жер көлемі

1954ж.

650000

Шаяхметов

Ақмола,Павлодар,Көкшетау,Қостанай,Солтүстік Қазақстан

13 млн,


Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жасайды:

- нені үйрендім ?

- не нәрсе түсініксіз болды?

- немен қайта жұмыс жасау керек?

Кестелер

Үй жұмысы

Тың игерудің жағымды және жағымсыз жақтарын Т кестесіне жазу.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!