Материалдар / Ашық сабақ "Туынды" 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Туынды" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру. Туынды ұғымы бойынша оқушының ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларынмеңгеруді бекіту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1528
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Туынды тарауын қорытындылауМақсаты: 1.Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру. Туынды ұғымы бойынша оқушының ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларынмеңгеруді бекіту.2.Оқушылардың жеке тұлғалық қасиеттерінқалыптастыру, логикалық ойлауын, математикалық дүниетанымын кеңейту.3.Оқушылардың бір-біріне көмектесуін, адамгершілігін, өзіндік дүниетанымын қалыптастыру.Сабақтың түрі: Қайталау, қорытындылау сабағы.Сабақтың өту әдісі: Сұрақ-жауап, практикалық, топпен жұмыс.Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, семантикалық карта, тест есептері.Пәнаралық байланыс: Физика, информатика.Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. а)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, назарларын сабаққа аудару.б) Сынып оқушылары 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ. «Функция», 2-топ. «Туынды», 3-топ. «Дифференциал».2. «Барлық істің басшысы – білім мен ұғым». (Туынды табу ережелеріне қай- талау сұрақтары).1. Туынды дегеніміз не?2. Туынды қалай белгіленеді?3. Тұрақты санның туындысы неге тең?4. Екі функцияның қосындысының және айырмасының туындысын қалай табамыз?5. Екі функцияның көбейтіндісінің туындысы неге тең?6. Екі функцияның бөліндісінің туындысы неге тең?7. Дәрежелік функцияның туындысы неге тең?8. Тригонометриялық функцияларды ата. 9. Кері тригонометриялық функцияларды ата.10. Синус және косинус функцияларының туындысы неге тең?11. Тангенс және котангенс функцияларының туындысы неге тең?12. Күрделі функция туындысын есептеу ережесі қандай? 3. «Бар нәрсеге білім қолды жеткізер». (Деңгейлік тапсырмалар)1- топтың тапсырмалары. 1. Туындыларын тап:f(х)=4- 7хf(х)=(х² + 5)(х² -4).f(х) = 2sin²х , f(х)=15х³+ 2 2.f '(х) = 0 теңдеуін шеш.f(х)= х³- 3х²+ 7

2 – топтың тапсырмалары. 1. Туындыларын тап: f(х)=12 + х² f(х)= f(х)=cos 2х f(х)=12х³ + 5 +3. 2. f '(х) > 0теңсіздігін шеш. f(х)= 3х - х³3 – топтың тапсырмалары. 1.Туындыларын тап: f(х)= 48х - х³ f(х)= 2х³ + 4 f(х)= - 3х³ + 2х² +1 f(х)=sin² х. 2.=1 нүктесінде у= 2х - функциясының графигіне жүргізілген жанама теңдеуін жазыңдар.

3. «Білім – теңіз, түбі де шегі де жоқ» (Қандай да бір функцияны формуламен беру керек).1) ( ) ' = 52) ( ) ' = 6х + 13) ( ) ' = - 64) ( ) ' =

4. Сәйкестендіру тесті. (Интерактивті тақтамен жұмыс)1)( 3+ 2х) ' -2 sin2x 2)( х³ + 2) ' 183) (sin 3х) ' 3cos4) ( cos 2x) ' 3х²5) (2 ) ' 2х + 14 6) ( х² + 14 х - 2) ' 5.«Білгенге маржан» (Тест есептерін шығару, 2- нұсқада беріледі)1. у = 7 А. 12 В. 35 С. 352. у= 0,5 + х А. 2х³ + 1 В. 4,5х³ С. 2х³ - 13. у = А. х³ В. 16 С. 4. у= + 1 А. + 1 В. - С. 5. у = + 3 А. 6+ В. 6 + С. 6 + 6 6. у= А. - В. - С. 7. у= 5х А. 15 sin² х В.15sin² хcosх С. 5sin³хcosх8. у=х³ А. 3х² В. 3х² + С. 3х² + х³Тестің дұрыс жауаптары интерактивті тақтада көрсетіліп, тексеріледі. Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.6. Оқулықпен жұмыс.Қайталау есептері. №20. f(х) = – 2х² - 12х + 5 f '(х) = 0 теңдеуін шеш. №22. f(х) = 9х - х³ f '(х) 0 теңсіздігін шеш.

7. Семантикалық картамен жұмыс. Кестеде тігінен тапсырмалар, ал көлденеңінен жауаптары берілген. Тапсырма мен дұрыс жауап сәйкес келетін клеткадағы әріптерді тізіп жазсақ, білім туралы жақсы ой- сөйлем шығады.1- КАРТА


12279х² - 9хх² - 2х1
у= 2БАҒДР
у =3х³ - 4,5х²ОПІСЫ
у = х + СУМЯЮЛ
у = х³/ 3- х²+2ТШӘІВ
у = 9х³ЕМЖҚУ


2- КАРТА


х + 120х³21х²0n
у = 7х³ТМБҚС
у = РЖГӨА
у =1/2 + хСҰУЫЯ
у = СДПХТЦ
у = 5 + 1ИЫФАҢ


3- КАРТА


22х – 4х³4х³114х + 3х²2
у = АМТУЖ
у = 7х² + х³ЗИКҰО
у = хӨҚРГД
у = 11х² - АСФНҒ
у = С + 2хШЫЕХТ


8. Сабақты қорытындылау. а) Оқушылардың тапсырмаларды орындау нәтижелері бойынша бағалау парақ- тарына қойылған бағаларын есептеп.қорытындысын шығару. б) Математика тарихынан сұрақтар.1. Осы ұлы адамдардың ішінен қайсысы математик емес?2. «Математика нақты ғылымдар сөйлейтін тіл». Бұл кімнің сөзі? 3. Геометрияның негізін қалаған, «Бастамалар» деп аталатын еңбегі бар ежелгі грек ғалымы. 4. Бұл ғалым Швейцарияда дүниеге келді, бірақ Ресейді екінші отаным деп санайды. Ол кім? 5. «Арифметика – математиканың патшасы, математика барлық ғылымдар патшасы». Бұл кімнің сөзі? 6. Абсцисса және ордината терминін алғаш енгізген кім?9. Үйге тапсырма. Есептер шығару 129-130 бет.10. Оқушыларды бағалау.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!