Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ "Туынды" 10 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру. Туынды ұғымы бойынша оқушының ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларынмеңгеруді бекіту.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Туынды тарауын қорытындылауМақсаты: 1.Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру. Туынды ұғымы бойынша оқушының ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларынмеңгеруді бекіту.2.Оқушылардың жеке тұлғалық қасиеттерінқалыптастыру, логикалық ойлауын, математикалық дүниетанымын кеңейту.3.Оқушылардың бір-біріне көмектесуін, адамгершілігін, өзіндік дүниетанымын қалыптастыру.Сабақтың түрі: Қайталау, қорытындылау сабағы.Сабақтың өту әдісі: Сұрақ-жауап, практикалық, топпен жұмыс.Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, семантикалық карта, тест есептері.Пәнаралық байланыс: Физика, информатика.Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. а)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, назарларын сабаққа аудару.б) Сынып оқушылары 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ. «Функция», 2-топ. «Туынды», 3-топ. «Дифференциал».2. «Барлық істің басшысы – білім мен ұғым».(Туынды табу ережелеріне қай- талау сұрақтары).1. Туынды дегеніміз не?2. Туынды қалай белгіленеді?3. Тұрақты санның туындысы неге тең?4. Екі функцияның қосындысының және айырмасының туындысын қалай табамыз?5. Екі функцияның көбейтіндісінің туындысы неге тең?6. Екі функцияның бөліндісінің туындысы неге тең?7. Дәрежелік функцияның туындысы неге тең?8. Тригонометриялық функцияларды ата. 9. Кері тригонометриялық функцияларды ата.10. Синус және косинус функцияларының туындысы неге тең?11. Тангенс және котангенс функцияларының туындысы неге тең?12. Күрделі функция туындысын есептеу ережесі қандай?3. «Бар нәрсеге білім қолды жеткізер».(Деңгейлік тапсырмалар)1- топтың тапсырмалары. 1. Туындыларын тап:f(х)=4- 7хf(х)=(х² + 5)(х² -4).f(х) = 2sin²х , f(х)=15х³+ 2 2.f '(х) = 0 теңдеуін шеш.f(х)= х³- 3х²+ 7
3. «Білім – теңіз, түбі де шегі де жоқ» (Қандай да бір функцияны формуламен беру керек).1) ( ) ' = 52) ( ) ' = 6х + 13) ( ) ' = - 64)( ) ' =
4. Сәйкестендіру тесті.(Интерактивті тақтамен жұмыс)1)( 3+ 2х) '-2 sin2x 2)( х³ + 2) ' 183) (sin 3х) ' 3cos3х4) ( cos 2x) ' 3х²5) (2 ) ' 2х + 14 6) ( х² + 14 х - 2) '5.«Білгенге маржан»(Тест есептерін шығару, 2- нұсқада беріледі)1. у = 7А. 12В. 35С. 352. у= 0,5 + хА. 2х³ + 1 В. 4,5х³С. 2х³ - 13. у = А. х³В. 16С. 4. у= + 1А. + 1 В. - С. 5. у = + 3А. 6+ В. 6 + С. 6 + 6 6. у= А. -В. - С. 7. у= 5хА. 15 sin² х В.15sin² хcosх С. 5sin³хcosх8. у=х³ А. 3х² В. 3х² + С. 3х² + х³Тестің дұрыс жауаптары интерактивті тақтада көрсетіліп, тексеріледі. Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.6. Оқулықпен жұмыс.Қайталау есептері. №20. f(х) = – 2х² - 12х + 5 f '(х) = 0 теңдеуін шеш.№22. f(х) = 9х - х³ f '(х) 0 теңсіздігін шеш.
7. Семантикалық картамен жұмыс. Кестеде тігінен тапсырмалар, ал көлденеңінен жауаптары берілген. Тапсырма мен дұрыс жауап сәйкес келетін клеткадағы әріптерді тізіп жазсақ, білім туралы жақсы ой- сөйлем шығады.1- КАРТА
12
27
9х² - 9х
х² - 2х
1
у= 2
Б
А
Ғ
Д
Р
у =3х³ - 4,5х²
О
П
І
С
Ы
у = х + С
У
М
Я
Ю
Л
у = х³/ 3- х²+2
Т
Ш
Ә
І
В
у = 9х³
Е
М
Ж
Қ
У
2- КАРТА
х + 1
20х³
21х²
0
n
у = 7х³
Т
М
Б
Қ
С
у =
Р
Ж
Г
Ө
А
у =1/2 + х
С
Ұ
У
Ы
Я
у = С
Д
П
Х
Т
Ц
у = 5 + 1
И
Ы
Ф
А
Ң
3- КАРТА
22х – 4х³
4х³
1
14х + 3х²
2
у =
А
М
Т
У
Ж
у = 7х² + х³
З
И
К
Ұ
О
у = х
Ө
Қ
Р
Г
Д
у = 11х² -
А
С
Ф
Н
Ғ
у = С + 2х
Ш
Ы
Е
Х
Т
8. Сабақты қорытындылау. а) Оқушылардың тапсырмаларды орындау нәтижелері бойынша бағалау парақ- тарына қойылған бағаларын есептеп.қорытындысын шығару. б) Математика тарихынан сұрақтар.1. Осы ұлы адамдардың ішінен қайсысы математик емес?2. «Математика нақты ғылымдар сөйлейтін тіл». Бұл кімнің сөзі? 3. Геометрияның негізін қалаған, «Бастамалар» деп аталатын еңбегі бар ежелгі грек ғалымы. 4. Бұл ғалым Швейцарияда дүниеге келді, бірақ Ресейді екінші отаным деп санайды. Ол кім? 5. «Арифметика – математиканың патшасы, математика барлық ғылымдар патшасы». Бұл кімнің сөзі? 6. Абсцисса және ордината терминін алғаш енгізген кім?9. Үйге тапсырма. Есептер шығару 129-130 бет.10. Оқушыларды бағалау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз