Материалдар / Ашық сабақ "Ұ дыбысы мен әрпі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Ұ дыбысы мен әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің бүгінгі сіздерге жариялап отырған материалым Сауаташу пәнінен "Ұ дыбысы мен әрпі". Бұл менің өзімнің 1 "А" сынып оқушыларыма өткізген ең алғашқы ашық сабағым болатын. Бұл ашық сабағымнан 1 сыныпқа сабақ беретін мұғалімдер өздеріне керекті әдістерді алады деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
497
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Күні: 25.11.2016

Мектеп: 31

Сынып: 1 «А»

Мұғалімнің аты-жөні: Романова А. С.

Қатысқандар саны: 26

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Менің отбасым. Ұ дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.7.1.тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ұнамайды)

Бағалау критерийлері:


Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Дескриптор

1. «Отбасы» ұғымын түсінеді.

2. Ұ дыбысымен танысып, талдау жүргізеді.

3. Отбасы-шағын қоғам екенін танып, біледі.

Тілдік мақсат:

Отбасы сөзін үш тілде танып білу, үйрену

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Отбасы-семья-family

Алдыңғы оқу:

Қ дыбысы мен әрпі

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі:

Жоспарланған жаттығу түрлері /төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз/

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Шаттық шеңбері:

-Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!



«Ақ тілек, әсем күлкі»

-Көңіл-күйлерің қалай?

-«Керемет!» /қолдарын көтереді/

-Сабаққа дайындықтарың қалай?

«Тамаша!» /қолдарын шапалақтайды/

-Ынталарың қалай?

-«Ғажап!» /бас бармақтарын көрсетеді/

Топқа бөлу: /құс аттары арқылы/

1 топ-Торғай

2 топ-Сауысқан

3 топ-Кептер



Топ ережесін «Алтын ережені» қабылдау.

Алдыңғы оқу. /қайталау, еске түсіру, пысықтау/.

«Жыланның» тапсырмасы арқылы

Қ дыбысына байланысты сөздер жазу /интрактивті тақтада/

«От шашу» әдісі. /ынталандыру, қолдарын шапалақтау/

Бағдаршам арқылы бағалау.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы әріптерден сөз құрау /интрактивті тақтада/

Кыс, қар, шана, ақ, су т.б

Ынталандыру «Жарайсыңдар!»

Смайлик арқылы бағалау.

Сергіту сәті:

Шаршадым – УҺ! дедім.

Ренжідім – ТУҺ! дедім.

Қорықтым – ОЙ! дедім.

Өкіндім – АХ! дедім.

Шарасыз – ЕХ! дедім.

Таңырқап – О! дедім.

Кейідім – И! дедім.

Біліп ап – Е! дедім.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру




Суреттер
















Интрактивті тақта

Сабақтың ортасы

30 минут













Сергіту сәті

Қызықты тапсырма


Тыңдалым.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы «Құстың дауысы» аудиожазбасын тыңдау арқылы жаңа тақырыпты ашу.

«Еркін микрофон» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру.

-Аудиожазбадан ненің дауысын естідіңдер?

-«Құс, ұя» сөзін талдау.

Оқылым. /оқулықтағы сөздерді оқу/

1. Оқы.

«Кім шапшаң?» әдісі арқылы ламинатпен жұмыс /есте қалған сөздерді жазу/

1 топ

2 топ

3 топ

«Қошемет» әдісі. /ынталандыру, қолдарын шапалақтау/

Басбармақ арқылы бағалау.

«Қос қарлығаш» биімен сергіту жаттығуын жасату

3. «Ойнайық та, ойлайық!» әдісі арқылы түсіп қалған әріптерді жазу.

1 топ.

2 топ.

3 топ.

«От шашу» әдісі. /ынталандыру, қолдарын шапалақтау/

Бағдаршам арқылы бағалау.

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс













Сергіту сәтіне арналған жинақ

Оқулық, дәптерлер


Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл-күйді бет-әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Түсіндім



Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!