Мотивациялық - қозғаушылық
|
Балаларды шеңберге
тұрғызып,«Төлдер» әнін тыңдатады, қошақанның суретін тақтаға іліп
қояды:
– Қошақаны
қойдың,
Қайда қалып
қойдың?
Бұлтиып тұр
бүйірің,
Қай өрістен
тойдың?
– Қошақанға және бір-бірімізге
ым-ишарамен амандасайық.
|
|
Ұйымдастырушылық
ізденістер
|
Балалардың көңілін суретке
аударады.
– Балалар, кәне, бәріміз мына
суреттерге қарайықшы! Суреттен нелерді көріп тұрмыз? (Балалар
білгенінше атап шығады). Бұларды үй жануарлары деп атаймыз. Себебі
оларды адамдар бағады, тамақ беріп баптайды, күтеді. Олардың сүтін
ішеміз, етін жиміз, жүні мен терісінен киім
тоқимыз.
Суреттен көрсетіп, жылқының,
сиырдың, қойдың түстері сұралады. Үй жануарларын қайдан көргендері
туралы сұралады.
–Топта ойыншық үй жануарлары
бар ма екен? (Көрсетеді, оларды сипаттауды
сұрайды).
Түсінуге тырысады. Сұрақтарға
жауап беруге талпынады. Сипаттауға
ұмтылады.
– Мынау – сиыр, түсі қара, үлкен
т.б.
Әкелген құлыншақ, ботақан,
қой, сиыр ойыншықтарын алып, енді осылардың қалай дыбыстайтынын
айтып жаттығамыз деп ұсыныс
жасайды.
– Қой: «мә-мә», – деп
маңырайды;
–
Сиыр: «мө-мө», – деп мөңірейді;
– Түйе: «бө-бө», – деп
боздайды;
–
Жылқы: «иһо-иһо», – деп
кісінейді.
Сергіту
сәті.
Оңға, оңға түзу
тұр,
Солға, солға түзу
тұр.
Бір отырып, бір
тұрып,
Біз тынығып аламыз.
«Дауысынан таны?»
дидактикалық ойыны. Үнтаспадағы жануарлардың
дауысынан қай жануар дыбыстап жатқанын табады. Бірге
қайталайды.
Дауыстарын
салады.
2. «Төлдерді енесімен
қос!». Суреттен үй жануарлары мен
олардың төлдерін сәйкестендіреді. Үй жануарлардың аттарын айтады,
сызық арқылы қоса отырып, енесіне қалай дыбыстап баратынын
айтады.
Балалармен
артикуляциялық жаттығу жасау «М-м-м мөөө», «м-м-м
мәәә»
|
Балаларға дауыстарын айтқызып
қайталатады.
|