Ашық сабақ "Ұжымдық қорғану құралдары". 10-класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ұжымдық қорғану құралдары". 10-класс

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Радиацияға қарсы таса орындар. Пана. Олардың қорғау қабілеті, жалпы құрылысы жəне бөлмелердің ішкі жабдықталуымен танысу. 2. Қарапайым паналардың жасалу жолдарын білу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ тақырыбы: Ұжымдық қорғану құралдары

Бөлім:

Өмір қауіпсіздігі және ақпараттық технологиялар негіздері

Педагогтің аты-жөні:

Абдикешов Д.А.

Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ұжымдық қорғану құралдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1. Радиацияға қарсы таса орындар. Пана. Олардың қорғау қабілеті, жалпы құрылысы жəне бөлмелердің ішкі жабдықталуымен танысу.

2. Қарапайым паналардың жасалу жолдарын білу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Азаматтық қорғанысқа жататын арнайы қорғаныс түрлерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Қорғау қасиеттеріне қарай қорғау құрылыстарын салыстыра алады

Кейбір оқушылар:

Мектеп жертөлесін радиацияға қарсы таса орын ретінде бейімдеу мүмкіндіктерін талқылай алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

3'

Амандасу, түгелдеу, оқушылардың сырт көріністерін тексеру.


Взвод командирінің орынбасары оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға сабаққа дайындығы жөнінде баяндама жасайды.



3'

Саптық жаттығулар.

Жаттығуларды орындап болғасын орындарына отырғызамын.

Қимыл-қозғалыс әрекеттерін дұрыс жасауға тырысады. Кабинетке кіріп, орындарына отырады.



5'

Үй тапсырмасына шолу.

1. Тыныс алу мүшелерін қорғау құралдарына нелер жатады?

2. Газтұмылдырық пен респираторды кию және шешу реттерін көрсетіңдер.

3. «Химиялық дабыл» сигналы бойынша әрекет ету тәртібі қандай?

Жауап беру арқылы диалогқа түседі





Қалыптастырушы бағалау


Ортасы

5'

Білу

Ой шақыру

«Ұжымдық қорғану құралдары» бейнефильмін көрсетемін

Бейнефильм төңірегінде сұрақтар қоямын:

  1. Ядролық қарудың зақымданушы факторларынан қалай қорғануға болады?

  2. Химиялық және биологиялық қарудың зақымданушы әрекеттерінен қорғану үшін паналар қандай қосымша қорғаныс қабілеттеріне ие болу керек?

  3. Ұзақ мерзімге жасырынуға тура келгенде, адам тіршілігіне не қажет болуы мүмкін?

  4. Негізгі есікті үйінділер басып қалмау үшін қандай шаралар қабылдануы керек?

Диалог жалғасады













Қалыптастырушы бағалау

«Ұжымдық қорғану құралдары» бейнефильм




Оқулық иллюстрациялары

5'

Түсіну

Жеке қорғану құралдарымен бірге ұжымдық қорғаныс құралдары да кеңінен пайдаланылатыны туралы оқушылардың есіне саламын.

Ұжымдық қорғаныс құралдары – күні бұрын немесе төтенше жағдайлар қаупі туындаған кезде құрылатын инженерлік құрылыстар. Олар біршама қорғау қабілеттеріне ие.

Радиацияға қарсы таса орын ретінде ереже бойынша бұрыннан жерасты бөлігі бар ғимараттар мен өзге де берік құрылыстар бейімделетіне назар аудартамын.

Тыңдайды, жауап береді,

түртіп алады.





АӘТД оқулығы

15'


Қолдану

Оқулық бойынша үш бөлімшеге үш түрлі тапсырма беремін


1-бөлімше. Оқулық мәтіні мен иллюстрацияларын пайдалана отырып, Пана бөлмелерінің мақсатын, қорғау қабілеттерін, жалпы құрылысын, паналар мен радиацияға қарсы таса орындардың пайдалану тәртібін әңгімелеп береді.


2-бөлімше. Радиацияға қарсы таса орынға бапталған жертөленің жасалу жолдарын әңгімелеп береді.


3-бөлімше. Қарапайым паналардың жасалу жолдарын әңгімелеп береді.


Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды, қорғау қасиеттеріне қарай қорғау құрылыстарын салыстырады.

Қалыптастырушы бағалау

Ұжымдық қорғаныс құралдары туралы таныстырылым

2 '


Жинақтау

Мектеп жертөлесін радиацияға қарсы таса орынға сай етіп қалай қымтауға болады?

- Оқушылар алғаны білімдері негізінде өз ойларын жинақтап, мектеп жертөлесін радиацияға қарсы таса орын ретінде бейімдеу мүмкіндіктерін талқылайды.

Қалыптастырушы бағалау


Аяқталуы

2'


Кері байланыс

Оқушыларға сөйлемді толықтыру ұсынылады. Бүгін сабақта:

- Мен ... білдім.

- Мен ... түсіндім.

- Мен ... үйрендім.

Үйге тапсырма беру

§7

Оқушылар сөйлемді толықтырады.



     

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.06.2023
1199
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі