×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

Ашық сабақ. Ұлттық тағамдар.Әліпби 1-сынып

Автор:Оразалина Ботакоз Батырхановна
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-10-09

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту. Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу, жазу жолын, жоларалық кеңістікті сақтау. Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату, орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту.

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыҰлттық тағамдар. Әліпби.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Күтілетін нәтиже
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікАс мәзірі -рецепт
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар










Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут
І. Ұйымдастыру кезеңі.-Қайырлы күн, балалар!-Қайырлы күн ұстаздар!

«Шаттық шеңбері»Сейсенбінің бұл күні,Сәттілікке толсын.Біздің алар бағамыз-Білімнен бақыт табамыз,Ойға білім аламыз.Өнер-білім көп оқып,Жарқырайды санамыз.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Алтын ереже.Уақытты үнемді пайдалану.Кезекпен сөйлеп, бір-бірімізді сыйлау.Әркімнің пікірі құнды.


























Топтың алтын ережесін еске түсірейік


Білетіндерін айту
Сабақтың ортасы











































Сергіту сәті1 минут





Дәптермен жұмыс



































Дескриптор:
  • Мәтінді буындап, тұтастай іштей оқи алады.

  • Наурыз тойының мақсатын түсінеді.

  • Наурызкөжеге қосылатын дәм түрлерін анықтайды.





  • «Өз ойыңмен бөліс» стратегиясы.«Кофе таяқшалары» әдісі арқылы, сұрақтарға жауап берейік.



    Дескриптор:
  • Наурыздың қандай мереке екенін айта алады.

  • Наурызкөже туралы өмірде көргенін жеткізе алады.



  • Бармақ бала.2-жаттығу

    Көркем жаз.Ұлыс оң болсын!Ақ мол болсын!

    Дескриптор:
  • Сөйлемдерді көркемдеп жазады.

  • Тасымалдауға болмайтын сөздерді біледі.

  • 3-інші сөйлемді дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажыратады.



  • «Ойлан, топтас, талқыла» әдісі.

    Дескриптор:
  • Наурызкөже жарнама жасай алады.

  • Наурызкөже рецебіне қажетті заттарды өмірде қолдана алады, суреттен таба алады, рецебін жасайды.

  • Топта қорғай біледі.





























  • Сергіту сәтіне арналған жинақ



    Көркемдеп жазуға үйрету.Тасымалдауға болмайтын сөздерді тақтаға жаздыру











    «Кір жайғыш жіп»







    Көже тарату.



    Сабақтың соңы

    Үйге тапсырма: №4 жаттығу жазу, 35 бет, дереккөздерден наурыз мерекесі туралы жаңа ақпарат тауып көр.



    Кері байланыс. Өмір ағашына өздерінің бояған «Баға ағашын» әр түске жапсырады.1. Оқушылар өздерін бағалау. Алған әсерлерімен бөлісу..



    Қорытынды Қазақ тілі ұлттық кодымыз болса, Наурызкөже ұлттық брендіміз болып қалу үшін атадан балаға мұра болып қалған салт-дәстүрімізді құрметтеп, ұрпақтан- ұрпаққа жеткізу біздің міндетіміз болып саналмақ.















    Күні:Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабақтың тақырыбыҰлттық тағамдар. Әліпби.
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
    Сабақтың мақсаттары
    Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
    Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
    АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
    Тілдік құзыреттілікӘліпби
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутЕртеңгілік шеңберіҚол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.



    Шаттық шебері

















    Сабақтың ортасы8 минут



    1-жаттығуӘліпбидегі әріптерді дұрыс оқы.2-жаттығуКісі аттарының қай әріптен басталып тұрғанын тап.3-жаттығуӘліпбиде жетнші тұрған қай әріп? Т әрпінің алдында және соңында тұрған әріптерді ата. Сол әріптерден басталатын сөздер ойлп тап.

    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
    Сергіту сәті1 минутҚаттынөсербасылды (жайментырсылдатады)Күнжарқырайашылды (қолдарыменкүнжасайды)Көктентөмен  әдемiкемпiрқосақшашылды (жарты доғажасайды)Сергіту сәтіне арналған жинақ
    Аяқталуы16 минут

    Қызықты тапсырма8 минут



    Сурет сал.Суретке қарап, әліпбидің қай кезде қолданылатынын айт. Өзің мысал келтір.













    Оқулық, дәптерлер.

    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.



    Микрафон
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс
    Қолдау көрсету.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.







    1. Білімділік: Қазақтыңұлттықтағамдарытуралыбілімдерінкеңейту, асқабайланыстысалт-дәстүрлерментаныстыру.2. Дамытушылық: жаңасөздерсөздер мен сөзтіркестерінтәжірибедеқолданабілугедағдыландыру, тақырыпқабайланыстыөз ойларынайтабілугеүйрету, лексика-грамматикалықтапсырмалрарқылы ой-өрістерінкеңейту.3. Тәрбиелік: халқымыздыңсалт-дәстүріннасихаттайотырып, олардықұрметтеугетәрбиелеу, асқадегендұрыскөзқарастықалыптастыру, тапсырмалардыорындаукезіндетопта, жұпта, жекежұмысістейбілугетәрбиелеу.Сабақтыңтүрі: интерактивтісабақҚонақжай — гостеприимныйҚастерлейбілу — уметь дорожитьТегінайтпаған — не зря говорилиАуызтию — попробоватьҚұрамында — в составеҚұнды — ценныйЫсырапетпеу — не транжирить1. Сөзтіркестерінжасаңдар2. Сөйлемдерқұрастырыңдар3. СұраулысөйлемдерқұрастырыңдарҚазақөтеқонақжайхалық. Қонақтыңалдынабарлық т әттітағамдықойған. Бұлдәстүрұрпақтан — ұрпақққажалғасуда. Қазақхалқыастыөтежоғарыбағалаған, әріқастерлейбілген. «Ас-адамныңарқауы», «Ас атасы — нан», «Жаманауруға—жақсы ас» депхалықтегінайтпаған. Асқабайланыстысалт-дәстүрлер: қонақасы, табақтарту, сарқыт, асар, т.б. Ырымбойыншадастарқанғақойылғандәмненауызтимейкетугеболмайды. Қазақдастарқанынаұннан, сүттен, еттенжасалғантағамдарқояды.Ұннанжасалатынтағамдар: бауырсақ, шелпек, құймақ, күлше, табанан. «Дәндішашпа, нандыбаспа» депхалқымызнанды аса құрметтеген.Бұлтағамдардыңбәрінысырапетпейпайдаланабілген.1.Еркін аудару, сұрақтарқою.2.Мына салтдәстүрлертуралы не білесіңдер,айтыпберіңдерШашу-І топСарқыт-ІІ топАсар-ІІІ топ1. Фонологиялықталдау: тағамдарының2. Сөзтіркесінталдау: ұлттықсалт-дәстүр3. Жайсөйлемдісипаттау: Сүттағамдарынхалықбірсөзбен «ақ» депатайды.1.Ас тұрғанжерде ауру тұрмайды2.Қандай тағамдарағзағапайдалы?3.Қандай тағамдардыңішіндедәрумендеркөп.1. «Ауру-астан» дегенмақалдақалайтүсінесің?2. Қандайтағамдарағзағакеріәсерінтигізеді?3. Қандайтағамдыасқазанауырқорытады?1. «Ас-атасынан» дегенмақалдықалайтүсінесің?2. Нанғабайланыстықандайтыйымдар бар?3. Отбасыңданандықалайқұрметтейсіңдер?Ұрпақтан-ұрпаққа...Ет тағамдары..Ауызтимей...2.Синтаксистік талдаужаса. Қазақхалқыастыөтежоғарыбағалаған.А.Ә.Б.Жағдаят. Сендергеқонақкелдідейік. Қонақтардықалайқарсыаласыңдар?Дастарқанға не қоясыңдар?І топ-Ет тағамдарыІІ топ-СүттағамдарыІІІ топ-Нан тағамдары1.Еттен жасалатынтағамдардытаңдапалыңдар.2.Сүттен жасалатынтағамдардытаңдапалыңдар.3.Ұннан жасалатынтағамдардытаңдапалыңдар.Ас батасыментанысуДастарқанберекеліболсын,Әр күніңмерекеліболсын.Қазаныңоттантүспесін.Өзіңаттантүспе.Тамағыңдәмдіболсын.Дастарқанныңбайлығынберсін.Денніңсаулығынберсін.1.Ұлттық тағамдардыңқандайтүрлері бар?2.Ет тағамдарына не жатады?3.Сүт тағамдарына не жатады?4.Ұннан жасалғантағамдарға не жатады?5.Асқа байланыстықандайсалт-дәстүрлер бар?6.Асқа байланыстықандаймақал-мәтелдердібілесің?І деңгей.Қазақтыңұлттықтағамдарытуралы эссе жазу.ІІ деңгей. ҚазақтыңұлттықтағамдарытуралыәңгімелеуІІІ деңгейДастарқанбатасынжаттау

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.