Сабақтың ортасы
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Байырғы-давний
көшіп-қон-въезжать
көшпенді-кочевники
өжет-смелый
адамзат-человечество
жиһанкез-паломник
тайпа-племя
күншығыс-восток
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға
қайталатады.
2.
АЙТЫЛЫМ
1-тапсырма. Суреттер туралы
өз ойларыңды айтыңдар.
ТЫҢДАЛЫМ
2-тапсырма. Аудиомәтінді
тыңдап, сұрақтарға жауап бер.
ЖАЗЫЛЫМ АЙТЫЛЫМ
3-тапсырма. Скиф-сақ
тайпаларының құрамына кімдер кірді? Кластерге
жаз.
Жазылым Айтылым
4-тапсырма
Картаға қарап, Ұлы даланың күншығысын, батысын,
оңтүстігі мен солтүстігін мекендеген тайпаларды
анықта.
Ортақ етіс
Қимыл, іс-әрекеттің иесі, орындаушысы біреу емес, бірнешеу болып,
-ыс, -іс, -с жұрнақтары арқылы жасалатын етістің түрі ортақ етіс
деп аталады. Мысалы: Омар мен Оспан хат жаз-ыс-ты. Қыз бен
жігіт сөйле-с-ті. Ол бізге үй сал-ыс-ты.
«Толықтыру» ойынын
ұйымдастырады.
1.Байырғы ғұн патшасы –
Еділдің ерлігі... 2.Еуропалықтардың ғұндардан үйренгендері.
..
3.Ұлы дала көшпенділерінің
адамзатқа бергені...
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
АЙТЫЛЫМ
1-тапсырма.
1.Суреттерде не
бейнеленген?
2.Бұл — қай ғасырға тән
суреттер?
3.Олардың бізге қатысы бар
ма?
2-тапсырма
1.Еуразия даласында кімдер қай
жылдары мекендеді?
2.Ол тайпаларды гректер мен
парсылар қалай атады?
3.Бұл тайпалар — қазіргі қай
халықтың ата-бабалары?
4.Скифтердің ең күшті тайпасы
қайсысы?
5.Скифтер қандай болды?
Сипатта.
6.Бүгінде олардың қандай
мәдени ескерткіштері бар?
7.Олар қандай атқа ие
болды?
3-тапсырма
4-тапсырма
Жазылым
5-тапсырма Көп нүктенің орнына
ортақ етістің жұрнағын жаз.
Ұлы қолбасшы — Еділ Еуропада
бейбіт өмір орнатуға атсал...ты. Осылайша, адамзаттың
үлиеленушіліктен азат етуге көмекте...ті. Шығыс пен батыстың
мәдениеті таб...ты. Еуропалықтар ғұндар әкелген мәдениетке тез
үйрен...ті.
ЕББҚ оқушы тапсырмаларды жұптасып, топтасып
орындайды
|
Дескриптор:
-
Берілген сұрақтарға жауап
беріңдер
Дескриптор:
Мұқағали Мақатаев туралы
айтылған пікірлерді пайдаланып, диаграмманы
құрастырады, ақын туралы өз пікірін
түйіндеп айтады
Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы»,
«Талпын»
Дескриптор:
Мәтінді тыңдап, негізгі ойды
анықтайды, топпен постер құрастырып мазмұндап
айтады
Өзара бағалау
|
Оқулық
сөздік
слайд
|