Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Ұлы Жібек жолы" 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ : |
Мектеп: №17ЖОМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалім: Хамракулова Малика |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны:13 |
Қатыспағандар:0 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тараудың тақырыбы: Сабақ тақырыбы: |
Ұлы жібек жолы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: |
7.Т1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау. 7.Т6 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап беру 7.О4 мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде оқу шыларға Ұлы Жібек жолы жайында мағлұмат беру. Лексикалық тақырып аясында теңеуді меңгерту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда көрініс табады. Өмір бойы оқу құндылығы сабақ мақсатын түсінуі, кері байланыс, рефлексия, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуда бірдей мүмкіндіктер беруде, өз білімін бағалау мен кері байланыс беруде орын алады. Еңбексүйгіштік оқушылардың жеке және жұпта белсенді жұмыс жасауында көрініс табады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
Қазақ тілінде Ұлы Жібек жолы туралы ақпарат береді, жаңа сөздерді сөйлем ішінде қолдана алады, сұрақтарға жауап береді.. Сабақ барысында жазбаша, ауызша жұмыстарды орындайды, кесте, ішінде берілген ақпаратты түсінеді, қолдана алады, Ұлы Жібек жолына қатысты ақпараттарды талдайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Пәнаралық байланыс Тарих, география |
|||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Мектеп құндылықтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Теңеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Оқушылар алдыңғы сабақта Отырар туралы мәтіндермен танысып, тақырыпқа қатысты сөздік қорларын байытты. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ басы 7 минут |
Қызығушылықты ояту Топқа біріктіру Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы 3 топқа біріктіріледі. (Суреттер дидактикалық материалдарда) «Суреттер құпиясы» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады 1- топ Фараб 1.Ежелгі Сақтар туралы не білесіздер? 2.Қазақстанның қай ежелгі қаласында әлемдегі ең атақты кітапхана болған? 3.Ұлы даланың даму факторын айтыңыздар. 2-топ Йассы 1.Ұлы далада қандай империя салтанат құрды? 2. «Даналық үйін кім ашты?» Қашан? Қайда? 3. Ұлы даланың даму факторын айтыңыздар 3-топ Тараз 1.Отырардың көне атауы ? Онда кім туылған? 2. Ең құнды сыйлық не? 3.Көпестер Отырар әкіміне не сыйлауды дәстүрге айналдырған? 3. Ұлы даланың даму факторын айтыңыздар. |
Қима суреттер А3 парақтар, маркер |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы 35 минут |
Ой шақыру сұрақтары: 4 мин. Мұғалім оқушыларды сабақ тақырыбы, оқу мақсаты және сабақ мақсатымен таныстырады. Бағалау критерийімен таныстырады. 3 минут Тыңдалымалды тапсырмасы «Сөз-сурет» 6 минут Әр жұпқа сөздер мен сөз тіркестері және суреттері қима қағаз түрінде ұсынылады. Оқушылар жұпта сөздер мен сөз тіркестерін суреттермен сәйкестендіреді. . Тыңдалым мәтіні Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихы. Жолдың аты жібек саудасына байланысты шыққан. Жібек мата дайындау үшін табиғи жібек талшықтары керек. Табиғи жібек талшықтары тұт жібек көбелегінен алынады. Ересек көбелек жапырақ бетіне жұмыртқалайды. Ол жұмыртқалар жұлдыз құрт болып дамиды. Оны жұлдыз құрт немесе тұт жібек құрты деп атайды. Жұлдыз құрт тек тұт ағашының жапырақтарымен қоректенетін болғандықтан тұт жібек құрты немесе тұт көбелек деп атаған. Жібек халықаралық саудаға шығарылғанымен, оны өндіруді Қытай үкіметі өте құпия сақтаған. Соған қарамастан, оны өндірудің тәсілін Қытайдан жасырын түрде алып шыққандар болған. Жібек құртын қуыс қурайдың ішіне тығып, әйел адамдардың шашының арасына жасырып алып шықса керек. Содан жібек өндіру біздің заманымыздың алғашқы кезінде Византия, Соғды сияқты елдерде де жүзеге аса бастаған. Соғдылықтарда жібек өндірудің дамығаны сонша,олар жібек сатуда Қытай мемлекетімен бәсекеге түскен. Қытайдың кейбір қалаларында олардың сауда орындары ашылды. Жібек жолының соңғы нүктесі— Жапонияның ертедегі астанасы Нарга қаласында жібек сататын орындар болған. Оның басты бір дәлелі—- ондағы ғибадатханада осы уақытқа дейін соғды тілінде жазылған қолжазбаның сақтаулы тұруы. Сол сияқты жібек өндіру жапон елінде, Кавказ жерінде де жандана бастаған. Сөйтіп, Ұлы жібек жолының бойындағы сауданың дамуының арқасынде бүкіл дүниежүзінде жібек шаруашылығы және басқа да шаруашылықтың түрлері дами бастады. Ал «ұлы» сөзінің қосылуы жолдың кең-байтақ Шығыс өлкелері Тыңдалым тапсырмасы «Шын, жалған» әдісі Ж 5 минут. Мәтінді тыңдау барысында берілген ақпараттардың қайсысының шын немесе жалған екенін белгілеңіз.
Оқушылар тақтадағы дұрыс нұсқасымен тексереді. 2 минут Тыңдалымнан кейінгі тапсырма 12 минут. Ж 1.Мәтін мазмұны бойынша берілген 3 сұраққа 1 сөйлеммен жауап беріңіз. Мәтінге ат қойыңыз.
Оқушылар жеке жұмыс жасап жатқан кезде мұғалім сыныпты аралап жүріп, оқушылардың жауаптарын тексере жүріп, бағыт-бағдар береді.
Кері байланыс. 3 минут Мен қандай жаңа сөздер үйрендім? Қандай тапсырма түрі маған пайдалырақ болды? Неге? |
Таратпа материал Аудиомәтін Қалыптастырушы бағалау парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ соңы 3 минут |
Рефлексия «Бағдаршам» Мұғалім кез келген оқушылардың көтерген түстеріне қатысты пікірлерін сұрайды. «Бүгінгі жұмысымды қалай бағалаймын?» Жасыл- мен сабақта өте белсенді жұмыс жасадым. Сары- маған қиындық келтірген тапсырма болды, бірақ мен дұрыс орындадым. Қызыл- мен тапсырманы мұғалімнің қолдауымен орындадым. Үйге тапсырма Жаңа сөздерді жаттау. Шомылудың пайдасы туралы мәтін жазу (30-35 сөз.) |
Бағдаршамдар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация үш түрде іске асады: 1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау жұптық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі. 2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған. |
Оқушылар бір-бірін дискрипторлар тұсына «+» белгісін қоя отырып, бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі. |
Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады. Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |