(Ұ) 1- тапсырма «Орындап
көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
1)
Кесте бойынша есеп құрастырып,
оны шығар.
А)Ш: 9*3=27
Ж:
3 дана сағызға 27 тг төледі.
А)Ш: 30:5=6
Ж: 6 дана сіріңке сатып
алды.
А)Ш: 24:6=4
Ж:
бір данасы 4 тг тұрады.
2) «Дүкен» ойыны. Сен дүкенге
келдің. Әрбір сатып алынған заттың құнын анықта. Кесте бойынша есеп
құрастырыңдар.
А) Әмір әрқайсысы 9 тг-ден 5
дәптерге қанша теңге төлейді? Әрқайсысы 7 тг-ден 4 дәптерқапқа ше?
Әрқайсысы 8 тг-ден 2 ашықхатқа ше? Әрқайсысы 8 тг-ден 3 хатқалтаға
ше? Әрқайсысы 8 тг-ден 4 бетбелгіге ше? Әрқайсысы 10 тг-ден 5
өшіргішке ше?
9*5=45 7*4=28 8*2=16
8*3=24 8*4=32 10*5=50
Дескриптор:
-
Кесте бойынша есеп құрастырып,
оны шығарады.
- Әрбір сатып алынған заттың құнын
анықтайды.
- Кесте бойынша есеп
құрастырады.
(Д) 2- тапсырма «Есептеп
көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
3) Есеп
құрастыр.
а) Елдоста 100 теңге бар. Ол 8
тг-ден 3 қарындаш сатып алды. Елдоста неше теңге
қалды?
ә) Арманда 80 теңге бар. Ол 9
тг-ден 2 дәптер сатып алды. Арманда неше теңге
қалды?
б) Айдарда 70 теңге бар. Ол 2
тг-ден 4 қысқыш сатып алды. Айдарда неше теңге
қалды?
4)
500 тг-ге не сатып алар
едің?
Торт және йогурт немесе торт, сок, чупа-чупс.
тсс
Дескриптор:
- Есептер
құрастырады.
-
500 тг-ге не сатып алатын
заттарды анықтайды.
Сергіту сәтінде «Дүкен»
ойынын ойнайды.
(Д) 3- тапсырма «Құрастыр»
әдісі арқылы жүзеге
асады.
5) Есеп
құрастыр.
а)
Ержанда 100 теңге бар. Ол 9 тг-ден 4 сағыз сатып алды. Ержанда неше
теңге қалды?
ә) Айжанда 90 теңге бар. Ол 10
тг-ден 5 вафли сатып алды. Айжанда неше теңге
қалды?
б) Айдарда 60 теңге бар. Ол 7
тг-ден 5 печенье сатып алды. Айдарда неше теңге
қалды?
7)
Сегіз бірдей тиынның біреуі жалған, бірақ ол басқасынан жеңіл. Ең
аз өлшеу арқылы жалған тиынды қалай анықтауға
болады?
Ж: Тиындарды төрт-төрттен
таразының екі басына бөліп қоямыз. Таразының қай жағы ауыр тартса,
солар нағыз тиындар, оны таразыдан алып тастаймыз. Жеңіл тартқан
тиындарды екі-екіден таразыға қайта қоямыз. Таразының қай жағы ауыр
тартса, солар нағыз тиындар, оны таразыдан алып тастаймыз. Жеңіл
тартқан тиындарды бір-бірден таразыға қайта қоямыз. Таразының қай
жағы жеңіл тартса, сол тиын жалған.
Дескриптор:
- Берілген мәліметтерді
пайдаланып, есептер құрастырады.
-Жалған тиынды анықтайды.
Саралау тәсілі: «Қарқын» арқылы жүзеге
асады
Қарқыны жоғары оқушыға:
Тақырыпқа сай тапсырмалар құрастырып
шығар.
|
-
Кесте бойынша есеп құрастырып,
оны шығарады.
- Әрбір сатып алынған заттың құнын
анықтайды.
- Кесте бойынша есеп
құрастырады.
- Есептер құрастырады.
-
500 тг-ге не сатып алатын
заттарды анықтайды.
Зат
сатып, сатып алып ойнайды.
- Берілген мәліметтерді
пайдаланып, есептер құрастырады.
-Жалған тиынды анықтайды.
|