Дид/қ
ойын:
«Бақшада ма, бауда
ма?»
Шарты: тақтаға жемістер мен
көгөністердің суреттері ілінеді. Балалар көгөністерді бақшаға,
жемістерді бауға орналастырады.
-Суретпен
жұмыс.
Суреттегі дәрумендердің адам
ағзасына пайдасы туралы әңгімелесу.
В әрпімен
танысайық.
Педагог өлең жолын мәнерлеп
оқып береді.
Таяқшаға
таянып,
З тірелді В
болып.
Өлеңді суретті көрсете отырып
айтады.
Педагог тақтаға В әрпінің
баспа түрін іліп қояды. Балалар өлеңнің мазмұны бойынша В әрпімен
танысады.
В – ұяң дауыссыз дыбыс, себебі
ол ауыз қуысынан кедергіге ұшырап барып шығатынын айтып
түсіндіремін.
В әрпінің баспа түрін ауада
жазады.
Әліппе – дәптермен
жұмыс.
-Суретке қарап сөйлем
құрастырады, сөздерді буынға
бөледі.
-Тақтамен
жұмыс.
Автобус, вирус, вагон, витамин
суреттері тақтаға ілінеді.
-Суреттегі сөздерге дыбыстық
талдау жасатамын.
-Тіл ұстарту
жаттығуы.
Ша-ша-ша – есік алды
бақша.
Із-із-із – бақшадағы
сәбіз.
Ет-ет-ет – алма толы
себет.
-Әліппе-дәптердегі үлгіге
қарап отырып, В әрпін
жазғызу.
-Сергіту
сәті.
Ормандағы
аюдың,
Құлпынайы көп
екен.
Теріп-теріп
алайық,
Қалтамызға
салайық.
Топпен
жұмыс
Түстер арқылы (қызыл, сары,
көк) үш топқа бөлемін.
Iтоп –
Вагон
ІІ топ –
Вирус
ІІІ топ –
Витамин
Топтық тапсырмалар
беремін.
І топқа – кеспе әріптерден сөз
құрайды.
ІІ топқа – дыбыстық талдай
жасатамын.
ІІІ топқа – сөздерді оқып,
буынға бөледі.
Дидактикалық ойын: «Мен
режиссёр боламын»
Шарты: көгөністер мен жемістер
туралы балалар өз ойларынан ертегі құрастырып,
сахналайды.
-Үлгерімі нашар балаларға жеке
жұмыстар беремін.
Мысалы:
Суретке қарап әңгіме
құрату.
-С уреттегі
заттың атын атайды. В дыбысын тауып
айтады.
-Интонациямен
жұмыс.
Жаңылтпашты
қайтала.
Асан басқа
жақтан
Ақ сабақ асқабақ
әкелді.
Басқа
жақтан
Басқарақ асқабақ
әкелді.
|
-Ойынды ойнайды. Жемістер мен
көгөністерді ажыратады.
-Дәрумендердің адам ағзасына
пайдалы екенін түсінеді.
-Өлең жолдарын қайталап
айтады.
-В әрпімен
танысады.
-Ауада жазып
үйренеді.
-Суретке қарап
әңгімелейді.
-Суреттегі сөздерді
атайды.
-Дыбыстық талдау
жасайды.
-Тілдерін
жаттықтырады.
-Үлгіге қарап отырып
жазады.
-Қимыл-қозғалыс арқылы
көрсетеді.
-3 топқа
бөлінеді.
-Топтық тапсырмаларды
орындайды.
-Ертегіні
сахналайды.
-Жеке тапсырмаларды
орындайды.
-Жылдам айту арқылы тілдерін
жаттықтырады.
|