Материалдар / Ашық сабақ "В дыбысы мен әрпі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "В дыбысы мен әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепалды даярлық топтары мен сыныптарының тәрбиешіліріне арналған көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
2545
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің саласы: Қатынас

Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Сауат ашу

Ұйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбы: Дәрумендер.

«В» дыбысы және әрпі.

Мақсаты:

1.Дәрумендердің адам ағзасына пайдасы туралы әңгімелеу. «В» дыбысы және әрпімен таныстыру.

2.Сөйлеу тілі мен дыбыстарды ажырату қабілеттерін дамыту.

3.Дәрумендерді қолдану арқылы салауатты өмір салтына тәрбиелеу.


Әдісі: сұрақ-жауап, салыстыру, топпен жұмыс, жеке жұмыс.

Көрнекілігі: АКТ, кеспе әріптер, суреттер, әліппе-дәптерлер, әліпби жинағы, В әрпі, ойыншықтар, буын сөздер.

Күтілетін нәтиже: суреттегі заттардың атын атай алады, сөздегі в дыбысының орнын ажыратады.

Блингвальді компоненті:

Дәрумен – витамин – vitamin

Жеміс – фрукты – fruit

Көгөніс – овощ – vegetable


ҰОҚ

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

І. Дұрыс әсерлі көңіл-күй орнату.





ІІ. Мақсатты болжам.

Жылулық шеңбері:

Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Тәрбиелі баламыз,

Шынығып бір аламыз.


-Слайдтан пойыздың суретін көрсету.

Бүгін біз пойызбен саяхатқа шығамыз.

Бір-біріңнің артыңнан ұстап, пойыздың дауысына келтіріп тізбектеліп жүріңдер.

-Жарайсыңдар, орындарыңа отыра қойыңдар.

Жұмбақ:

-Аспай піскен,

Қайнамай түскен. (Жеміс)

-Бақшада өседі,

Көп өнім береді. (Көгөніс)

-Блингвальді компонент:

Дәрумен – витамин – vitamin

Жеміс – фрукты – fruit

Көгөніс – овощ – vegetable




-Бәрі ортаға шығып жылулық шеңберін орындайды.



-Балалар тізбектеліп, алдыңғы бала «Вук-вук-пыс-с!» - деп дыбыстайды.


-Орындарына отырады.






-Шешуін табады.


-Қайталап айтады.

ІІІ. Жаңа сабақ

Дид/қ ойын:

«Бақшада ма, бауда ма?»

Шарты: тақтаға жемістер мен көгөністердің суреттері ілінеді. Балалар көгөністерді бақшаға, жемістерді бауға орналастырады.

-Суретпен жұмыс.

Суреттегі дәрумендердің адам ағзасына пайдасы туралы әңгімелесу.


В әрпімен танысайық.

Педагог өлең жолын мәнерлеп оқып береді.

Таяқшаға таянып,

З тірелді В болып.

Өлеңді суретті көрсете отырып айтады.


Педагог тақтаға В әрпінің баспа түрін іліп қояды. Балалар өлеңнің мазмұны бойынша В әрпімен танысады.

В – ұяң дауыссыз дыбыс, себебі ол ауыз қуысынан кедергіге ұшырап барып шығатынын айтып түсіндіремін.

В әрпінің баспа түрін ауада жазады.

Әліппе – дәптермен жұмыс.

-Суретке қарап сөйлем құрастырады, сөздерді буынға бөледі.

-Тақтамен жұмыс.

Автобус, вирус, вагон, витамин суреттері тақтаға ілінеді.










-Суреттегі сөздерге дыбыстық талдау жасатамын.

-Тіл ұстарту жаттығуы.

Ша-ша-ша – есік алды бақша.

Із-із-із – бақшадағы сәбіз.

Ет-ет-ет – алма толы себет.

-Әліппе-дәптердегі үлгіге қарап отырып, В әрпін жазғызу.


-Сергіту сәті.

Ормандағы аюдың,

Құлпынайы көп екен.

Теріп-теріп алайық,

Қалтамызға салайық.


Топпен жұмыс

Түстер арқылы (қызыл, сары, көк) үш топқа бөлемін.

Iтоп – Вагон

ІІ топ – Вирус

ІІІ топ – Витамин

Топтық тапсырмалар беремін.

І топқа – кеспе әріптерден сөз құрайды.

ІІ топқа – дыбыстық талдай жасатамын.

ІІІ топқа – сөздерді оқып, буынға бөледі.

Дидактикалық ойын: «Мен режиссёр боламын»

Шарты: көгөністер мен жемістер туралы балалар өз ойларынан ертегі құрастырып, сахналайды.


-Үлгерімі нашар балаларға жеке жұмыстар беремін.

Мысалы:

Суретке қарап әңгіме құрату.








уреттегі заттың атын атайды. В дыбысын тауып айтады.







-Интонациямен жұмыс.

Жаңылтпашты қайтала.

Асан басқа жақтан

Ақ сабақ асқабақ әкелді.

Басқа жақтан

Басқарақ асқабақ әкелді.




-Ойынды ойнайды. Жемістер мен көгөністерді ажыратады.


-Дәрумендердің адам ағзасына пайдалы екенін түсінеді.


-Өлең жолдарын қайталап айтады.




-В әрпімен танысады.




-Ауада жазып үйренеді.


-Суретке қарап әңгімелейді.











-Суреттегі сөздерді атайды.












-Дыбыстық талдау жасайды.





-Тілдерін жаттықтырады.


-Үлгіге қарап отырып жазады.





-Қимыл-қозғалыс арқылы көрсетеді.



-3 топқа бөлінеді.







-Топтық тапсырмаларды орындайды.



-Ертегіні сахналайды.






-Жеке тапсырмаларды орындайды.


















-Жылдам айту арқылы тілдерін жаттықтырады.



ҰОҚ-ның қорытындысы.

-Қорытындылау.

Доп лақтыру арқылы «Сұрақ-жауап» әдісімен қорытамын.

-Дәрумендерге нелер жатады?

-Дәрумендер адам ағзасына пайдалы ма?

-Бүгін қандай әріппен таныс болдық?

-В қандай дыбыс?

-В әріпі қай әріпке ұқсас?

-В әрпі кездесетін көліктерді атап беріңдерші.

Рефлексия.

- Бағдаршам әдісі арқылы.







-Бағалау, мадақтау.

Жұлдызшалар тарату арқылы мадақтаймын.










-Балалар сұрақтарға жауап береді.









-Стикерлер жапсыру арқылы сабақты бағалайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!