Материалдар / АШЫҚ САБАҚ ВАСИЛИЙ СУХОМЛИНСКИЙ "АҚ ШАШ" 2 СЫНЫП

АШЫҚ САБАҚ ВАСИЛИЙ СУХОМЛИНСКИЙ "АҚ ШАШ" 2 СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНЕ АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2018
1450
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Василий Сухомлинский.Ақ шаш.Мұғалімнің аты-жөні:Күні:
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіТыңдайды, сұраққа жауап береді. Мәліметтер, дәлелдер келтіре алады.
РесурстарАКТ, оқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутСәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру«От шашу» (Лента тарату арқылы балаларға тілек тілеу)









Үй тапсырмасы











Жаңа білім10 минут











Айгүлдің әңгімесі«Үш қадам» сұхбат» ойыны(Әр қатардан үй тапсырмасын айту үшін бір-бір оқушыдан шығады)1 – топ. Марат Қабанов кім?2- топ. Айгүл қандай қыз?3 – топ. Айгүлдің әжесіне сипаттама бер.

Әр қатарды оқушылар өздері «бас бармақ» тәсілімен бағалау

  • Балалар менің сендерге жасыратын сөзім бар. Сендер ол сөзді топтарыңа барып қимыл-қозғалыс, сурет салу және ермексаз арқылы жасыруларың керек. Олар не сөз екенін табуы тиіс.


  • АНА


  • -Ия дұрыс айтасыңдар балалар. Бүгін біз Василий Александрович Сухомлинскийдің «Ақ шаш» әңгімесімен танысамыз.Василий Александрович Сухомлинский 1918 жылы 28 қыркүйекте Кировоград облысында дүниеге келген. Сухомлинский –дарынды мұғалім.

    ТЫҢДАЛЫМ


    «бас бармақ»























    Тыңдалым











    Ортасы 10 минут



    «Жоспармен жұмыс» әдісі(Мәтінді жоспар арқылы мазмұндату)
  • Мишаның анасының басынан ақ шаш көруі
  • Ақ шашының көбейгенін байқауы.
  • Ана шашының ағару себебі.
  • Мишаның қорытынды ойы.


  • Жауап берген балаларды смайлик арқылы бағалау
    смайлик
    Сергіту сәті2 минутСергіту сәті. Оқушылар би билеп сергіп қалады.
    Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут«Бұрыштар» тәсілі Флипчартпен жұмыс (топпен жұмыс)1. Мишаға сипаттама бер.2. Анаға теңеу3. Автор жайлы мәлімет-Балалар бүгінгі біздің өткен «Ақ шаш» мәтінінің негізгі ойын не жайында?-Оны табу үшін кабинетіміздің төртбұрышына назар аударсақ төрт тақтайша орналасып тұр. Төрт тақтайшаның бірінде дұрыс жауап орналасқан. Сендерге тапсырма топпен ақылдасып сол мәтіннің негізгі ойын табамыз және анамызды неге теңейміз? Сол суретті бейнелеп, ананы қуантатындай бір сөз жазады және белгі беріп, дұрыс жауаптың қасына топпен жұмысты қорғайтын мүшелерімен барамыз. 1.Ананың шашының ағаруы.2. Ананың балаға деген махаббаты.3. Баланың ағашқа өрмелеуі.4. Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада.Әр топты медалмен бағалау.





































    медаль
    Бағалау

    5 минут



    Кері байланыс3 минут
    «От шашу» кері байланысСабақтан алған әсерлерін лентану жоғары көтеру арқылы білдіреді
    Үй тапсырмасы: 56-бет. Өлеңді жаттау

    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ