Сабақтың
тақырыбы: Василий
Сухомлинский.
Ақ
шаш.
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Күні:
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.2.3.1 - мұғалімнің
көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын
анықтау
2.2.6.1 - кейіпкердің
сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалау
2.3.1.1 - мұғалім көмегімен
оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар
құру
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы
орындай алады: Оқулықта берілген және
қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген
қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер
мен дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Тыңдайды, сұраққа жауап
береді. Мәліметтер, дәлелдер келтіре
алады.
|
Ресурстар
|
АКТ, оқулық,
суреттер, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Сәлемдесу.
Психологиялық
ахуал қалыптастыру
«От
шашу»
(Лента тарату арқылы
балаларға тілек тілеу)
|
|
Үй
тапсырмасы
Жаңа
білім
10
минут
|
Айгүлдің
әңгімесі
«Үш қадам» сұхбат»
ойыны
(Әр қатардан үй тапсырмасын
айту үшін бір-бір оқушыдан
шығады)
1 – топ. Марат Қабанов
кім?
2- топ. Айгүл қандай
қыз?
3 – топ. Айгүлдің әжесіне
сипаттама бер.
Әр қатарды оқушылар
өздері «бас бармақ» тәсілімен
бағалау
-Ия дұрыс айтасыңдар
балалар. Бүгін біз Василий
Александрович Сухомлинскийдің «Ақ шаш» әңгімесімен
танысамыз.
Василий Александрович
Сухомлинский 1918 жылы 28 қыркүйекте Кировоград облысында дүниеге
келген. Сухомлинский –дарынды
мұғалім.
ТЫҢДАЛЫМ
|
«бас
бармақ»
Тыңдалым
|
Ортасы
10
минут
|
«Жоспармен жұмыс»
әдісі
(Мәтінді жоспар арқылы
мазмұндату)
-
Мишаның анасының басынан ақ
шаш көруі
-
Ақ шашының көбейгенін
байқауы.
-
Ана шашының ағару
себебі.
-
Мишаның қорытынды
ойы.
Жауап берген балаларды
смайлик арқылы бағалау
|
смайлик
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту
сәті.
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
«Бұрыштар» тәсілі
Флипчартпен жұмыс (топпен
жұмыс)
1. Мишаға сипаттама
бер.
2. Анаға
теңеу
3. Автор жайлы
мәлімет
-Балалар бүгінгі біздің
өткен «Ақ шаш» мәтінінің негізгі ойын не
жайында?
-Оны табу үшін
кабинетіміздің төртбұрышына назар аударсақ төрт тақтайша орналасып
тұр. Төрт тақтайшаның бірінде дұрыс жауап
орналасқан.
Сендерге тапсырма топпен
ақылдасып сол мәтіннің негізгі ойын табамыз және анамызды неге
теңейміз? Сол суретті бейнелеп, ананы қуантатындай бір сөз жазады
және белгі беріп, дұрыс жауаптың қасына топпен жұмысты қорғайтын
мүшелерімен барамыз.
1.Ананың шашының
ағаруы.
2. Ананың балаға деген
махаббаты.
3. Баланың ағашқа
өрмелеуі.
4. Ананың көңілі балада,
баланың көңілі далада.
Әр топты медалмен
бағалау.
|
медаль
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
«От шашу» кері
байланыс
|
Сабақтан алған
әсерлерін лентану жоғары көтеру арқылы
білдіреді
|
Үй
тапсырмасы: 56-бет. Өлеңді
жаттау
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа
сабақ туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да,
оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|