Материалдар / АШЫҚ САБАҚ ВАСИЛИЙ СУХОМЛИНСКИЙ "АҚ ШАШ" 2 СЫНЫП
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

АШЫҚ САБАҚ ВАСИЛИЙ СУХОМЛИНСКИЙ "АҚ ШАШ" 2 СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНЕ АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2018
1460
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Василий Сухомлинский.

Ақ шаш.

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Тыңдайды, сұраққа жауап береді. Мәліметтер, дәлелдер келтіре алады.

Ресурстар

АКТ, оқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Сәлемдесу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

«От шашу»

(Лента тарату арқылы балаларға тілек тілеу)






Үй тапсырмасы







Жаңа білім

10 минут







Айгүлдің әңгімесі

«Үш қадам» сұхбат» ойыны

(Әр қатардан үй тапсырмасын айту үшін бір-бір оқушыдан шығады)

1 – топ. Марат Қабанов кім?

2- топ. Айгүл қандай қыз?

3 – топ. Айгүлдің әжесіне сипаттама бер.


Әр қатарды оқушылар өздері «бас бармақ» тәсілімен бағалау


  • Балалар менің сендерге жасыратын сөзім бар. Сендер ол сөзді топтарыңа барып қимыл-қозғалыс, сурет салу және ермексаз арқылы жасыруларың керек. Олар не сөз екенін табуы тиіс.


  • АНА


-Ия дұрыс айтасыңдар балалар. Бүгін біз Василий Александрович Сухомлинскийдің «Ақ шаш» әңгімесімен танысамыз.

Василий Александрович Сухомлинский 1918 жылы 28 қыркүйекте Кировоград облысында дүниеге келген. Сухомлинский –дарынды мұғалім.


ТЫҢДАЛЫМ


«бас бармақ»













Тыңдалым







Ортасы

10 минут



«Жоспармен жұмыс» әдісі

(Мәтінді жоспар арқылы мазмұндату)

  1. Мишаның анасының басынан ақ шаш көруі

  2. Ақ шашының көбейгенін байқауы.

  3. Ана шашының ағару себебі.

  4. Мишаның қорытынды ойы.


Жауап берген балаларды смайлик арқылы бағалау

смайлик

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті.

Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

«Бұрыштар» тәсілі Флипчартпен жұмыс (топпен жұмыс)

1. Мишаға сипаттама бер.

2. Анаға теңеу

3. Автор жайлы мәлімет

-Балалар бүгінгі біздің өткен «Ақ шаш» мәтінінің негізгі ойын не жайында?

-Оны табу үшін кабинетіміздің төртбұрышына назар аударсақ төрт тақтайша орналасып тұр. Төрт тақтайшаның бірінде дұрыс жауап орналасқан.

Сендерге тапсырма топпен ақылдасып сол мәтіннің негізгі ойын табамыз және анамызды неге теңейміз? Сол суретті бейнелеп, ананы қуантатындай бір сөз жазады және белгі беріп, дұрыс жауаптың қасына топпен жұмысты қорғайтын мүшелерімен барамыз.

1.Ананың шашының ағаруы.

2. Ананың балаға деген махаббаты.

3. Баланың ағашқа өрмелеуі.

4. Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада.

Әр топты медалмен бағалау.




















медаль

Бағалау


5 минут



Кері байланыс

3 минут

«От шашу» кері байланыс

Shape1

Сабақтан алған әсерлерін лентану жоғары көтеру арқылы білдіреді

Үй тапсырмасы: 56-бет. Өлеңді жаттау


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!