Материалдар / Ашық сабақ "Визуалды өнер" 5-сынып

Ашық сабақ "Визуалды өнер" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал еңбек пәні мұғалімдеріне арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2353
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспар
Ұзақ мерозімді жоспар: Визуалды өнерМектеп: № 59 орта мектебі
Күні 05.09.17,06.09.17Мұғалімнің аты-жөні: Есенкулова Н.А.
Сынып: 5»А», «Ә»Қатысқан саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыБейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.2.1Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегіөнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.5.1.3.1 Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу(оның ішінде АКТ қолданып).
Сабақтың мақсаты



-бейнелі өнердегі жанрлар түрлерін-жанр және бейнелі өнердің көріністерін,зерттеу -АКТ-ны қолданып,жанрдың және өнердің көрінісінің сараптау
Тілдік мақсаттар



















Оқушылар:Өзінің шығармашылық шешімдеріне сипаттама жасап, сыни көзқарасты талдап, өз нәтижесін түсіндіре отырып, өзгенің және өзінің жұмысын жеттілдіруге конструктивті өзгертуүшін ұсыныстар жасайдыӨнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық

Құндылықтарды дарыту
  • Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.
  • Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.
  • Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.
  • Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
  • Пәнаралық байланыстарзерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру.
    АКТ қолдану дағдыларыОқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .
    Бастапқы білім Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология





    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері
    Сабақтың басы 1 кезең



































    Сабақтың ортасы

























































    Сабақтың соңы







































































































































    Үй тапсырмасы









    1-(МК)Оқушыларға Атақты өнер туындыларын қарауды сұрау."Джоконда" деген Леонарда да Винчи"Давид" Микеланджело"Турксиб" Кастеев А.-Неге осыларды өнер туындылары деп атайды.? нердің туындылары қайда сақталады?-Қазақстанда қандай ірі мұражай бар?2.(Ұ)(МК)Мұғалім көрсетеді: оқу мақсаттарына қарап, сабақ мақсаттарын анықтау.Мақсат: дүниежүзілік және қазақ классикасының өнер туындыларымен танысу3.(Ұ)Өнердің туындылары.Виртуальді мұражайлар: өнердің туындыларымен танысады.
  • -Кастеев атындағы мұражай.
  • -эрмитаж;
  • -Лувр;
  • -дрезденттік галерея.
  • Визуальді көріп танысу, салыстыру көрінісі және бейнелі өнердің жанрларын білу.Өнердің қандай туындылары сендердің көңіліңді қаратты?неге?Жұмыстардың бір –бірінен қандай айырмашылықтары бар. 4.(Ұ) (Т)(Ж)Анықта-. Алдымен мұғалім алдын –ала әлем және қазақстан классикалық өнер туындыларының жиынтығын жасап алу қажет. Сыныпта 3-6 оқушыға топтастыру қажет,әр топқа бір-бір пакет суреттер жиынтығын беру оның ішінде әр түрлі суретшілердің түрлі жанрдағы шығармалары болу қажет.Бұл суреттерге қарап жанрлар түрлеріне қарай жіктеу қажет. Бір оқушыны топта жауаты ету қажет.
  • суреттер
  • натюрморт
  • пейзажи
  • тарихи
  • тұрмыстық. т.б


  • Оқушылардан сұрау қандай ерекшеліктеріне қарап,топтастырдыңдар?Неге?5.(Ұ)(Т)(Ж)Өнердің жанрларын бөлу.Мұғалім оқушыларға жанрлар түрлеріне қарай кішігірім топтасуын сұранады.Мысалы.: 1-топ портрет 2-натюрморт 3-пейзажи 4-тарихи 5-тұрмыстық.т.б Оқушылар топтасқаннан кейін,сұрақтарға жауап беруін сұраңыз.

  • неге жанрды олай атаймыз? /натюрморт, пейзаж, тарихи, тұрмыстық.т.б/
  • Қандай бейнелеуші өзгешеліктер айтылмыш жанрды сипаттайды?
  • Қандай суретшінің жұмыстарымен сендер таныстыңдар?
  • 4.( ОТ)(Қ)Көрсетілім Әр топ өз жұмыстарында қазақстан суретшілерінің жұмыстарын іріктеп алсын
  • Қандай ерекшеліктерге қарап қазақстан суретшілері екенін байқауға болады.
  • Қандай суретшілерді білесіздер?
  • Суретшілер жайлы қандай мәлімет бере аласыздар?
  • Зерттеулер жүргізу.Оқушыларға АКТ-ның көмегімен өнердің жанрларымен танысу.Оқушылар өздеріне қысқаша жазбалар орындай алу және таблицаны толтыру.Зеттеген мәліметтері бойынша оқушы жауап беру.берілген критериилерге байланысты оқушылар жауатарын береді.-топтардың ерекше қорғауы-Өнердің жанрларға байланысты нақты мәліметтердің болуы.-визуалды айқындылығын анықтай білу.7-(Ж)(Т) бейнелеу өнерінің түрлері.Оқушылар анықтай аладыЖанр не екенін біледі, сондықтан өнердің түрлеріне қарай классификациялай алады.Әр-жанрдағы Топтар натюрмортқа, поттретке классификация жүргізу,мысалытүсті сурет, бояулармен салынғанақ-қара бейнежұмыстар орындалған балшық, пластилина, металлдарменфото суреттер.басқаларқандай мәліметтерге байланысты бейнелеуді жіктеді?Неге?Мұғалім слайтарды көрсетеді,оқушы өнердің түрлері мен жанрын анықтайды.Егер уақыт қалып жатса,сурет материалдарын қолданып, ұнаған суретшінің суретіндегі бейнелердің нобайын салуға болады

































    Ресурстар Сабақ материалдары:Жұмсақ қарындаштар, түрлі түсті қарындаштар, сурет салу борлары, пастель, фломастерлер, көмірмен салу.



    Мүсінhttps:// ru.wikipedia.org/wiki/кескіндеме https://ru.wikipedia.org/wiki/графикаhttps:// ru.wikipedia.org/wiki/

    Өнер туындыларының жанрлар бойынша түрлері. Өнердегі кілтті сөздер бағыты.http://www.artalmaty.kz/gallery.php#102http://www.wga.hu/frames-Анри Матисс.http://www.wikiart.org/ru/henri-matisseСтива Лохманның сыммен мүсіндеуі http://www.kulturologia.ru/blogs/180909/11507/ Статья о Казахстанском художникеhttp://www.altyn-orda.kz/vse-vozrozhdaetsya-iz-pepla-strany-remesla-iskusstva%E2%80%A6/Еркен Мергенов(мүсін).http://erkinmergenov.com/ Наурызбаев Х.(мүсін)Гаев Н.(линогравюра)
















    Сабақтың соңы

















    7-(Ж)(Т) бейнелеу өнерінің түрлері.Оқушылар анықтай аладыЖанр не екенін біледі, сондықтан өнердің түрлеріне қарай классификациялай алады.Әр-жанрдағы Топтар натюрмортқа, поттретке классификация жүргізу,мысалы

  • түсті сурет, бояулармен салынған
  • ақ-қара бейне
  • жұмыстар орындалған балшық, пластилина, металлдармен
  • фото суреттер.
  • басқалар
  • қандай мәліметтерге байланысты бейнелеуді жіктеді?
  • Неге?
  • 8-анықта Мұғалім слайтарды көрсетеді,оқушы өнердің түрлері мен жанрын анықтайды.Егер уақыт қалып жатса,сурет материалдарын қолданып, ұнаған суретшінің суретіндегі бейнелердің нобайын салуға болады.









    Сабақтың соңы2-мин кері байланыс















    Үй тапсырмасы
    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет

















    Қосымша ақпарат







    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?





    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла аладыБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





    Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?























































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ