Ұйымдасты
ру
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
сәті.
-Салт-дәстүрлер мен
әдет-ғұрыптардың құндылықтар
қандай?
Сабақ тақырыбы пысықталып, оқу
мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға
таныстырылады.
|
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады
|
ҚБ
«Сыбаға» әдісі. Мұғалім
оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп, дұрыс жауапқа
бауырсақ, құрт, тәттілер таратылып
отырады
|
Мұғалім
презентациясы
7 сыып
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Зерттеу
сұрағы: Неге XIX ғасыр қазақ халқының
музыка өнерінің гүлденген дәуірі деп
саналады?
Тапсырма. «Дәстүр
дөңгелегі»
Оқушыларға қазақтың
салт-дәстүрлерінен сұрақтар келеді .
Сұхбат сұрақтары дөңгелектен
ұсынылады.
Тапсырма «Бабадан қалған
мол мұра» топтық жұмыс
«Ұлттық ойындар» тобы
-Қазақтың ұлттық ойындарын атаңыз және асық ойынының ережесімен
таныстырыңыз?
«Ұлттық киімдер» тобы
-Қазақтың ұлттық киімдерін атаңыз және Сәукелені кеңірек
таныстырыңыздар.
«Ұлттық аспаптар» тобы
-Қазақтың ұлттық аспаптарын атаңыздар және домбыраны толық
таныстырыңыздар.
Көрініс:
«Бастаңғы» дәстүрі
-Бүгінгі ұрпақ
XIX ғасыр қазақ халқының музыка өнерінің
гүлденген дәуірі деп санайды. Сіздер осы
пікірмен келісесіздер ме? Өз ой-пікірлеріңізді
түсіндірсеңіздер.
«Сөзді тап»
әдісі
Сабақ соңында«Неге XIX ғасыр
қазақ халқының музыка өнерінің гүлденген дәуірі деп
саналады?»
деген
зерттеу сұрағына қайта оралу.
Зерттеу сұрағының жауабын алу үшін төмендегі тапсырманы
ұйымдастырылады.
XIX
ғ. өнер
тұлғалары, олар ...........
XIX
ғ. өнер
тұлғаларының
туындыларындағы негізгі
ой...
Шығармаларындағы
ақпараттан қоғамдағы саяси-әлеуметтік
жағдайдың... болғанын
байқаймыз.
Қазақ қоғамында өнер иелерінің
орны..........болды.
|
Дәстүр дөңгелегі әдісі арқылы
салт дәстүрге байланысты жасырылған сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар
берілген тұжырымды дәйекпен
дәлелдейді
Берілген сұрақтардың жалғасын өз ойымен
жалғастырады
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Мадақтау сөздері арқылы әр
оқушыға баға беріледі
Дескриптор:
-Берілген тұжырымды дәйекпен
дәлелдейді
Қ.Б.
«Басбармақ» әдісі арқылы
топтар бір-бірін бағалайды
Қ.Б.
Смайликтер
арқылы
|
Домбыра, асық,
сырмақ, қоржын, сәукеле, камзол, құрақ көрпеше, ұлттық киімдер
т.б
"Қазақстан" ұлттық
энциклопедиясы, Алматы, "Қазақ энциклопедиясы", 1998 ж.
4-том
|
Сабақтың
аяғы
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
«Қазақтың өнері өшпес асыл
мұра»
Рефлекция: «Қоржын»
әдісі
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
Тақырып бойынша
сабақ түсінікті әрі қызықты ұнаған тұсын, немесе білгісі келетін
түсінбеген, ұнамаған тұсын қоржын арқылы
көрсетеді
|
Қ.Б.
Жарайсың
Сенің жауабың ең
құнды
т.б
Оқушылар бағалау
критерийлерімен деңгейлеріне қарай
бағаланады
|
|