Материалдар / Ашық сабақ "XVIII ғасырдағы мәдениет" 7 сынып

Ашық сабақ "XVIII ғасырдағы мәдениет" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақта қолдануға материал тарихтан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2020
429
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан тарихы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2А

XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

Мектеп: №49 ОМ


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Салтанат Махметқызы


Сынып: 8 «Ә»


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті

Сабақтың түрі

зерттеу сабағы

Зерттеу сұрағы

Қазақтың ұлттық қолданбалы мәдениетінің ерекшеліктері неде?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.2.2.4 – қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау;

Сабақтың мақсаты

  • Қазақ салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын талдау;

Бағалау

критерийлері




Білу және түсіну-

  • ХҮІІІ ғ. қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы баяндайды;

Сыни ойлау мен талдау-

  • Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрпының тәрбиелік мәнін кестеге түсіреді;

Синтез:

  • Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстырады;

Тілдік мақсаттар

Қазақ салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы ақпаратпен танысады (оқылым мен айтылым дағдылары)

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Әдет-ғұрып, салт-дәстүр, ұсталық және зергерлік өнер, тері өндеу, киіз басу, квадрат теңдеу,толымсыз квадрат теңдеу, толымды квадрат теңдеу...

Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

ХҮІІІ ғ. қазақ халқының салт-дәстүрлері/әдет-ғұрыптары ... .... аталады

Қазақ халқының салт-дәстүрлері/әдет-ғұрыптары құндылығы мынада ..

Бүгінгі күні ол құндылықтардың... ... .... маңызы жойылған жоқ.

Құндылықтарды дарыту

Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарыарқылыматериалдық және рухани құндылығын бағалай білуге үйрету

Пәнаралық байланыстар

Әдебет және тарих пәндерінің термин сөздері арқылы айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады

АКТ қолдану дағдылары

Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс

Бастапқы білім

ХҮІІІ ғ. қазақтың мәдениетімен ақын-жыраулар туындыларынан, тарихи бейнефильмдерден, мұражайлар мен әлеуметтік желілерден біледі

Сабақ барысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған

іс-әрекет

Оқушылардың іс әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(7 мин)


Ұйымдастыру (амандасу, түгендеу)



1.«Адамгершілік – амандасудан басталады, әр халықтың сәлемдесу дәстүрі бар»

  1. Қазақ

  2. Жапон

  3. Ауған

(іс әрекетпен)

2.Қазақ халқы амандасу кезінде қай сөз тіркесін көп қолданады?


Оқушылардың жауаптары (мал –жан аман ба? )


«Адамгершілік қасиет» стратегиясы


Интербелсенді тақтада, елдердің суреттері

«Мозайка » әдісі арқылы топқа бөліу.


Рисунок 11



Қ.Б. «Мадақтау»» әдісі

«Сурет қиындылары»


Ой шақыру мақсатында сабақтың тақырыбын

«XVIII ғасырдағы мәдениеті » атты бейнефильм арқылы ашу

«XVIII ғасырдағы мәдениеті» бейнефильм

Сабақтың тақырыбы: «XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті»

-Сізге қандай ой келді?

-Сабағымызда қандай мәселе зерттеледі

деп ойлайсыздар?

  • Бейнефильм мен тақырыпты қалай байланыстыра аласыздар?


Оқушылар жауаптарынан кейін бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі. Оқушыларды осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Оқушылардың болжам жауаптары арқылы зерттелетін мәселе анықталады.

(М) Сабақ тақырыбы пысықталып, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады

Picture 5



Сабақтың ортасы


20 мин



«Жобаны қорғау»


Мәтінмен жұмыс:

1-топ. Ұлы Дала тұрғындарының шаруашылығы мен үй кәсібі. Ағаш бұйымдар.

2-топ. Ұсталық және зергерлік өнер. Тері өңдеу.

3-топ. Киіз басу. Кілем тоқу.

4- топ. Ұлттық ою- өрнек.


Тапсырма

1-қадам: мәтінді әр оқушы жеке оқу.

2-қадам: жұпта, топта жұмысты талқылау.

3-қадам: материалдық мәдениет үлгісін суретін салып, сипаттамасын айтады.

4-қадам: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігін дәйектеп жазады.

5-қадам: жұмысты қорғау

Қ.Б. «Екі жұлдыз бір тілек» ауызша өз ойларын айтып шығады (оқушылар топтарды бағалайды)



Қазақстан тарихы

8 сынып оқулық

Алматы

«Атамұра» 2018.

5 минут


«Конверттің сыры» әдісі Оқушылар хат сыртындағы тапсырманы орындайды, конверттін ішіндегі сырын ашады


Қызығушылығын ояту тапсырмалар.

1. «Тірек кесте» әдісі

Тапсырма:

XVIII ғасырдағы қолданбалы өнердің жетістіктері бойынша кестені толтырыңыз.

Кәсіп түрі

Қандай шикізат пайдаланған

Қандай бұйымдар дайындаған?

1




2




3




Дескриптор Білім алушы:

-Кәсіп түрлерін атайды;

андай шикізат пайдаланған жазады;

- Қандай бұйымдар дайындағанын көрсетеді


2. «Сұрақ жауап» әдісі

Тапсырма:

XVIII ғасырдағы зергерлік және ұсталық өнер мен тері өндеу туралы сипаттап сұраққа жауап береді;

1

Ұста деген кім?


2

Ершілер деген?


3

Зергерлік бұйымдарды ата ?


4

Тері өндеу әдісін ата ?


Дескриптор Білім алушы:

-Ұста, ершілер туралы сипаттама жазады.

-Зергерлік, тері өңдеу әдістерін сиапттап жазады.




3. «Эйлер –Венн диаграммасы»

Тапсырма:

XVIII ғасырдағы Киіз басу және кілем тоқу өнерінің ортақ ерекшеліктерін сипаттап анықтап болжам жасайды;

Shape1






Дескриптор Білім алушы:

- Киіз басу және кілем тоқу ерекшеліктерін жазады;

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ