Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан тарихы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2А

    XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

    Мектеп: №49 ОМ


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Салтанат Махметқызы


    Сынып: 8 «Ә»


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті

    Сабақтың түрі

    зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Қазақтың ұлттық қолданбалы мәдениетінің ерекшеліктері неде?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.2.4 – қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау;

    Сабақтың мақсаты

    • Қазақ салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын талдау;

    Бағалау

    критерийлері




    Білу және түсіну-

    • ХҮІІІ ғ. қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы баяндайды;

    Сыни ойлау мен талдау-

    • Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрпының тәрбиелік мәнін кестеге түсіреді;

    Синтез:

    • Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстырады;

    Тілдік мақсаттар

    Қазақ салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы ақпаратпен танысады (оқылым мен айтылым дағдылары)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Әдет-ғұрып, салт-дәстүр, ұсталық және зергерлік өнер, тері өндеу, киіз басу, квадрат теңдеу,толымсыз квадрат теңдеу, толымды квадрат теңдеу...

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    ХҮІІІ ғ. қазақ халқының салт-дәстүрлері/әдет-ғұрыптары ... .... аталады

    Қазақ халқының салт-дәстүрлері/әдет-ғұрыптары құндылығы мынада ..

    Бүгінгі күні ол құндылықтардың... ... .... маңызы жойылған жоқ.

    Құндылықтарды дарыту

    Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарыарқылыматериалдық және рухани құндылығын бағалай білуге үйрету

    Пәнаралық байланыстар

    Әдебет және тарих пәндерінің термин сөздері арқылы айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс

    Бастапқы білім

    ХҮІІІ ғ. қазақтың мәдениетімен ақын-жыраулар туындыларынан, тарихи бейнефильмдерден, мұражайлар мен әлеуметтік желілерден біледі

    Сабақ барысы



    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған

    іс-әрекет

    Оқушылардың іс әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (7 мин)


    Ұйымдастыру (амандасу, түгендеу)



    1.«Адамгершілік – амандасудан басталады, әр халықтың сәлемдесу дәстүрі бар»

    1. Қазақ

    2. Жапон

    3. Ауған

    (іс әрекетпен)

    2.Қазақ халқы амандасу кезінде қай сөз тіркесін көп қолданады?


    Оқушылардың жауаптары (мал –жан аман ба? )


    «Адамгершілік қасиет» стратегиясы


    Интербелсенді тақтада, елдердің суреттері

    «Мозайка » әдісі арқылы топқа бөліу.


    Рисунок 11



    Қ.Б. «Мадақтау»» әдісі

    «Сурет қиындылары»


    Ой шақыру мақсатында сабақтың тақырыбын

    «XVIII ғасырдағы мәдениеті » атты бейнефильм арқылы ашу

    «XVIII ғасырдағы мәдениеті» бейнефильм

    Сабақтың тақырыбы: «XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті»

    -Сізге қандай ой келді?

    -Сабағымызда қандай мәселе зерттеледі

    деп ойлайсыздар?

    • Бейнефильм мен тақырыпты қалай байланыстыра аласыздар?


    Оқушылар жауаптарынан кейін бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі. Оқушыларды осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Оқушылардың болжам жауаптары арқылы зерттелетін мәселе анықталады.

    (М) Сабақ тақырыбы пысықталып, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады

    Picture 5



    Сабақтың ортасы


    20 мин



    «Жобаны қорғау»


    Мәтінмен жұмыс:

    1-топ. Ұлы Дала тұрғындарының шаруашылығы мен үй кәсібі. Ағаш бұйымдар.

    2-топ. Ұсталық және зергерлік өнер. Тері өңдеу.

    3-топ. Киіз басу. Кілем тоқу.

    4- топ. Ұлттық ою- өрнек.


    Тапсырма

    1-қадам: мәтінді әр оқушы жеке оқу.

    2-қадам: жұпта, топта жұмысты талқылау.

    3-қадам: материалдық мәдениет үлгісін суретін салып, сипаттамасын айтады.

    4-қадам: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігін дәйектеп жазады.

    5-қадам: жұмысты қорғау

    Қ.Б. «Екі жұлдыз бір тілек» ауызша өз ойларын айтып шығады (оқушылар топтарды бағалайды)



    Қазақстан тарихы

    8 сынып оқулық

    Алматы

    «Атамұра» 2018.

    5 минут


    «Конверттің сыры» әдісі Оқушылар хат сыртындағы тапсырманы орындайды, конверттін ішіндегі сырын ашады


    Қызығушылығын ояту тапсырмалар.

    1. «Тірек кесте» әдісі

    Тапсырма:

    XVIII ғасырдағы қолданбалы өнердің жетістіктері бойынша кестені толтырыңыз.

    №

    Кәсіп түрі

    Қандай шикізат пайдаланған

    Қандай бұйымдар дайындаған?

    1




    2




    3




    Дескриптор Білім алушы:

    -Кәсіп түрлерін атайды;

    -қандай шикізат пайдаланған жазады;

    - Қандай бұйымдар дайындағанын көрсетеді


    2. «Сұрақ жауап» әдісі

    Тапсырма:

    XVIII ғасырдағы зергерлік және ұсталық өнер мен тері өндеу туралы сипаттап сұраққа жауап береді;

    1

    Ұста деген кім?


    2

    Ершілер деген?


    3

    Зергерлік бұйымдарды ата ?


    4

    Тері өндеу әдісін ата ?


    Дескриптор Білім алушы:

    -Ұста, ершілер туралы сипаттама жазады.

    -Зергерлік, тері өңдеу әдістерін сиапттап жазады.




    3. «Эйлер –Венн диаграммасы»

    Тапсырма:

    XVIII ғасырдағы Киіз басу және кілем тоқу өнерінің ортақ ерекшеліктерін сипаттап анықтап болжам жасайды;

    Shape1






    Дескриптор Білім алушы:

    - Киіз басу және кілем тоқу ерекшеліктерін жазады;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Махмет Салтанат
    15 Қазан 2020
    556
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "XVIII ғасырдағы мәдениет" 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "XVIII ғасырдағы мәдениет" 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сабақта қолдануға материал тарихтан
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан тарихы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2А

    XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

    Мектеп: №49 ОМ


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Салтанат Махметқызы


    Сынып: 8 «Ә»


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті

    Сабақтың түрі

    зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Қазақтың ұлттық қолданбалы мәдениетінің ерекшеліктері неде?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.2.4 – қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау;

    Сабақтың мақсаты

    • Қазақ салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын талдау;

    Бағалау

    критерийлері




    Білу және түсіну-

    • ХҮІІІ ғ. қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы баяндайды;

    Сыни ойлау мен талдау-

    • Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрпының тәрбиелік мәнін кестеге түсіреді;

    Синтез:

    • Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстырады;

    Тілдік мақсаттар

    Қазақ салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы ақпаратпен танысады (оқылым мен айтылым дағдылары)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Әдет-ғұрып, салт-дәстүр, ұсталық және зергерлік өнер, тері өндеу, киіз басу, квадрат теңдеу,толымсыз квадрат теңдеу, толымды квадрат теңдеу...

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    ХҮІІІ ғ. қазақ халқының салт-дәстүрлері/әдет-ғұрыптары ... .... аталады

    Қазақ халқының салт-дәстүрлері/әдет-ғұрыптары құндылығы мынада ..

    Бүгінгі күні ол құндылықтардың... ... .... маңызы жойылған жоқ.

    Құндылықтарды дарыту

    Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарыарқылыматериалдық және рухани құндылығын бағалай білуге үйрету

    Пәнаралық байланыстар

    Әдебет және тарих пәндерінің термин сөздері арқылы айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс

    Бастапқы білім

    ХҮІІІ ғ. қазақтың мәдениетімен ақын-жыраулар туындыларынан, тарихи бейнефильмдерден, мұражайлар мен әлеуметтік желілерден біледі

    Сабақ барысы



    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған

    іс-әрекет

    Оқушылардың іс әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (7 мин)


    Ұйымдастыру (амандасу, түгендеу)



    1.«Адамгершілік – амандасудан басталады, әр халықтың сәлемдесу дәстүрі бар»

    1. Қазақ

    2. Жапон

    3. Ауған

    (іс әрекетпен)

    2.Қазақ халқы амандасу кезінде қай сөз тіркесін көп қолданады?


    Оқушылардың жауаптары (мал –жан аман ба? )


    «Адамгершілік қасиет» стратегиясы


    Интербелсенді тақтада, елдердің суреттері

    «Мозайка » әдісі арқылы топқа бөліу.


    Рисунок 11



    Қ.Б. «Мадақтау»» әдісі

    «Сурет қиындылары»


    Ой шақыру мақсатында сабақтың тақырыбын

    «XVIII ғасырдағы мәдениеті » атты бейнефильм арқылы ашу

    «XVIII ғасырдағы мәдениеті» бейнефильм

    Сабақтың тақырыбы: «XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті»

    -Сізге қандай ой келді?

    -Сабағымызда қандай мәселе зерттеледі

    деп ойлайсыздар?

    • Бейнефильм мен тақырыпты қалай байланыстыра аласыздар?


    Оқушылар жауаптарынан кейін бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі. Оқушыларды осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Оқушылардың болжам жауаптары арқылы зерттелетін мәселе анықталады.

    (М) Сабақ тақырыбы пысықталып, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады

    Picture 5



    Сабақтың ортасы


    20 мин



    «Жобаны қорғау»


    Мәтінмен жұмыс:

    1-топ. Ұлы Дала тұрғындарының шаруашылығы мен үй кәсібі. Ағаш бұйымдар.

    2-топ. Ұсталық және зергерлік өнер. Тері өңдеу.

    3-топ. Киіз басу. Кілем тоқу.

    4- топ. Ұлттық ою- өрнек.


    Тапсырма

    1-қадам: мәтінді әр оқушы жеке оқу.

    2-қадам: жұпта, топта жұмысты талқылау.

    3-қадам: материалдық мәдениет үлгісін суретін салып, сипаттамасын айтады.

    4-қадам: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігін дәйектеп жазады.

    5-қадам: жұмысты қорғау

    Қ.Б. «Екі жұлдыз бір тілек» ауызша өз ойларын айтып шығады (оқушылар топтарды бағалайды)



    Қазақстан тарихы

    8 сынып оқулық

    Алматы

    «Атамұра» 2018.

    5 минут


    «Конверттің сыры» әдісі Оқушылар хат сыртындағы тапсырманы орындайды, конверттін ішіндегі сырын ашады


    Қызығушылығын ояту тапсырмалар.

    1. «Тірек кесте» әдісі

    Тапсырма:

    XVIII ғасырдағы қолданбалы өнердің жетістіктері бойынша кестені толтырыңыз.

    №

    Кәсіп түрі

    Қандай шикізат пайдаланған

    Қандай бұйымдар дайындаған?

    1




    2




    3




    Дескриптор Білім алушы:

    -Кәсіп түрлерін атайды;

    -қандай шикізат пайдаланған жазады;

    - Қандай бұйымдар дайындағанын көрсетеді


    2. «Сұрақ жауап» әдісі

    Тапсырма:

    XVIII ғасырдағы зергерлік және ұсталық өнер мен тері өндеу туралы сипаттап сұраққа жауап береді;

    1

    Ұста деген кім?


    2

    Ершілер деген?


    3

    Зергерлік бұйымдарды ата ?


    4

    Тері өндеу әдісін ата ?


    Дескриптор Білім алушы:

    -Ұста, ершілер туралы сипаттама жазады.

    -Зергерлік, тері өңдеу әдістерін сиапттап жазады.




    3. «Эйлер –Венн диаграммасы»

    Тапсырма:

    XVIII ғасырдағы Киіз басу және кілем тоқу өнерінің ортақ ерекшеліктерін сипаттап анықтап болжам жасайды;

    Shape1






    Дескриптор Білім алушы:

    - Киіз басу және кілем тоқу ерекшеліктерін жазады;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 7 сынып
    15.10.2020
    556
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Махмет Салтанат
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации