Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесінің дамуы. 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар: |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесі мен ғылымның дамуы. Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 08.12.2022 |
Мұғалімнің аты - жөні: Даулетова Б |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
- Қазақстан ғалымдардың ғылымның дамуына қосқан үлесін анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниежүзі тарихы, қазақ әдебиеті, география пәндері
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Кеңестік білім беру саласындағы реформалардың қабылданған уақытын біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
Сыныппен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Стикер арқылы топқа бөліну Алдыңғы білімді пысықтау үшін «Бізден сұрақ, сізден жауап» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береміз. 1. 60 жылдары Қaзaқстaнда қаншаға жуық этнос өмір сүрді? 100 2. Тың өлкесінде қанша миллион тың игеруші келді? 2 млн 3. 1970 жылы Қазақ КСР халқының саны қаншаға жетті? 13 млн 4. 1979 жылы адам саны қанша миллионға жетті? 14,6 млн 5. 1979 жылы санаққа сәйкес, қазақтардың саны қаншаға болды? 5,3 млн 6. КСРО – дағы соңғы халық санағы қай жылы болды? 1989 ж 7. 1989 жылғы санақ бойынша, Қазақстанда қанша этнос өмір сүрді? 130 |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақтау |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
8. Урбандалу дегеніміз не? Қала халқының меншікті үлесінің артуы 9. «Дeмогрaфия» қaндaй ғылым? Белгілі бір халықтың, ұлттың, ұлыстың, этникалық топтың санын, құрамы мен құрылымын, өсу не кему динамикасын зерттейтін әлеуметтік ғылым саласы. 10. Мегаполистіңмағынасы не? Халқының саны 1 млн адамнан асатын қала. |
|
Қалыптастырушы бағалау: «Ауызша бағалау» әдісі |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 30 минут
|
М. ОЙ ШАҚЫРУ. ТАҚЫРЫПҚА ШЫҒУ «Білім алудың тамыры ащы, бірақ жемісі тәтті» деп бірінші ұстаз Аристотель.
Тапсырма-2. І топ: С.М.Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университетін бұрынғы және бүгінгі келбетін салыстырып,талқыла. II топ: XX ғасырдың екінші жартысындағы Кеңес мұғалімі мен қазіргі таңдағы мұғалім мәртебесінің қандай айырмашылығы бар?
Тапсырма-3. «Сәйкестендіру» әдісі
Берілген жоғарғы оқу орындарының қай қалаларда ашылғанын сәйкестендір
Дескриптор:Берілген жоғарғы оқу орындарды қай қалаларда ашылғанын сәйкестендіре алады. |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=pNzUv_A6jS0
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс: Оқушылар алған білімін қорытындылап кестені толтырады. «БББ» әдісі арқылы алған білімін қорытындылайды.
Үй жұмысы: XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесі және ғылымның дамуы туралы қысқаша хабарлама (Білім туралы мақал-мәтелдер, нақыл сөздер жаттап келу.)
|
|
Қалыптастырушы бағалау: «Ауызша бағалау» әдісі |
|