Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: қазақ тілі Т2

    "Алтынсарин аудандық білім беру бөлімінің М.Хакімжанова атындағы Щербаков орта мектебі"КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Аширбекова Гулдаурен Зарлыққызы


    Сынып: 5-сынып

    Қатысқандар: 12

    Қатыспағандар: 0

    Бөлім: Компьютердің тілін табу - өнер

    Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар»

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Мәтінді тыңдайды. Мазмұнын түсінеді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    мәтін бойынша берілген тапсырмаларды орындайды, сұрақтарға жауап береді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    мәтін мазмұнын өте жақсы түсінеді, сұрақтарға дәйекті жауап береді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    тыңдалым материалдарының мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: өнер, білім, алғызады, оқытушы, ағартушы, даярлайтын, маман, адамгершілік, мейірімділік.

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    дүниеге келген, жылдам хабар, алыс жерлер, өмір сүрген, ел үшін, қазақ жастары, мақсаты, ұрпақ тәрбиесі.



    • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

    • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

    • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

    • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


    Тақылауға арналған сұрақтар:

    - Ы.Алтынсарин осы өлеңді не үшін жазды? Автордың арманы не?

    Оның себебі...

    Өйткені...

    Идеясын талқыла...

    Алдыңғы оқу:

    Оқушылар алдыңғы сабақта компьютер деген не, ол қалай пайда болды, оны пайдалану туралы білді.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    2 мин




















    2 мин


















    1 мин
















    1) Ұйымдастыру:

    -оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

    - психологиялық хал-ахуал қалыптастыру,

    соның негізінде

    «Бес қадам» әдісі

    Оқушылар бір –бірден ортаға шығып, сынып еденіне қойылған қима іздер бойынша жүре бастайды. Әр қадамды басқан сайын өткен сабақтағы 1 ақпаратты айту керек. Егер айта алмай қалса, ортаға келесі оқушы шығарылады. Отырған оқушылар қатысушыға жетекші сұрақтар қоюы тиіс. Бұл жерде ойынға барлық оқушыны қатыстыру міндет емес, қажет деп тапқан оқушыларды таңдап аламын. (3-4 оқушы) Оқушылар орындарына отырады.

    Мақсаты: өткен сабақты еске түсіру.

    2) Топқа бөлу «Тоқ көздері» ойыны арқылы

    Осы әдісті жүргізе отыра бірден оқушыларды топқа бөлемін. Менің қолымда түрлі-түсті компьютердің ұзынды-қысқалы тоқ желілерінің сурет қималары болады. Оқушылар таңдайды. Ұзындықтарына қарай таңдаған соң, бірден топқа жіберіп отырамын (ұзын, қысқа, орташа) 3 топ. Топтардың атаулары: Өнер, Білім, Ақыл

    Шарты: Оқушылар түрлі-түсті компьютердің ұзынды-қысқалы тоқ желілерінің сурет қималарын түсіне қарап емес, ал мұнда ұзындықтарына қарап, бөлеміз.

    3) Сабақ тақырыбын анықтау, мақсат қою

    Интербелсенді тақтадан оқушыларға сабақтың мақсатын, тақырыбын анықтау үшін «Жасырынған сұрақтар» ойыны арқылы жауап беру арқылы, Ы.Алтынсариннің суретін құрастырады. Жасырын сұрақтар:

    -Бүгін нешесі? –Аптаның қай күні? –Қазақ тілі нешінші сабақ? т.б. Сурет құралады.

    -Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта кім туралы өтеміз? Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтаймыз.

    Оқушылар өз-өздерін бағалау үшін, әр оқушының алдына «Авторға көмек» оқиға карточкасы таратылады. Бұл карточкада автор портреті, бірінші, екінші, үшінші нөмірлі баспалдақтар және автор өлеңінің ішінен таңдалып алынған екі жол үзіндісі беріледі. Бірінші баспалдаққа НЕ БІЛЕМІН, НЕ БІЛДІМ, НЕ АЛДЫМ (өзіне қандай ой түйді?)





    Іздің сурет-қималары, тоқ желілерінің сурет қималары.

























    Интербелсенді тақта

    Карточкалар








    Ортасы











    2 мин






















    7 мин





























    2 мин







    8 мин


































    8 мин


































    4) Интербелсенді тақтадан ақын туралы қысқаша мәліметтер шығады. Оқушылар тақтадағыны көріп тұрса да, мұғалім оқиды. Оқушылар тыңдап, «Түртіп алу» стратегиясы бойынша дәптерлеріне Ы.Алтынсарин туралы қысқаша мағлұмат жазып алады.

    5) Жаңа сөздер. Сөздікпен жұмыс:

    Оқушылардың назарына интербелсенді тақтадан бүгінгі сабақтың жаңа сөздері сурет түрінде ұсынылады. 2 минут ішінде сол сөздің мағынасын\аудармасын табу қажет:

    1) сөздіктен қарауға; 2) сыныптасынан сұрауға рұқсат етіледі.

    Уақыт аяқталған соң, оқушылар барлық сөзді дәптерлеріне жазып алады. (Үлгермеген, не болмаса білмеген сөздердің аудармасын интербелсенді тақтадан аудио арқылы тыңдайды және жазбаша түрі ұсынылады: өнер, білім, жылдам хабар, алғызады, дүниеге келген, оқытушы, ағартушы, даярлайтын, маман, адамгершілік, мейірімділік, сарай.

    Мақсаты: бүгінгі өтілетін сабақтың жаңа сөздерімен алдын-ала таныс болу. Мақсатқа жетуге біршама жақындау. Сөздік қорларының молаюы.

    6)Оқушылар «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінен 3 минуттық үзінді тыңдайды.

    «Графикалық органайзер» (Топтық жұмыс) жасайды. Әр топқа өлеңді шумақ бойынша бөлемін. Сол шумақтың мағынасын ашады, идеясын анықтайды. (топтық жұмыс).

    Схема 1

    №

    Дескрипторлар

    1

    Шумақтың негізгі идеясын анықтайды.

    2

    Мазмұнын талдап, мағынасын ашады.


    Бағалау: Дескриптор арқылы топтар бір- бірін «Смайликтер» арқылы бағалайды.

    Деңгей

    Саралау

    А

    Өлеңнің мағынасын ашады.

    В

    Шумақтың негізгі идеясын анықтайды.

    С

    Мазмұнын талдайды.

    Бұл тапсырманың мақсаты: тыңдалым материалының негізінде өлеңнің идеясын ашу, мазмұнына талдау жасау. Оқушылардың шығармашылық жұмыс істеуін, ойлау дағдыларын қалыптастыру.

    7) Сергіту сәтін ұйымдастыру. «Робот биін» билету.

    8) «Бетпе –бет» әдісі» (жұптық жұмыс)

    Ж ұппен оқушылар өлең бойынша сұрақтар құрастырады.

    Оқушылар 2 қатарға қарама –қарсы отырады. Мұғалім тыңдалым материалы бойынша қарапайым, анықтаушы, интерпретациялық, бағалаушы, шығармашылық, тәжірибелі сұрақтар құрастырып ұсынады (бірсарынды қарапайым сұрақтар емес, сәйкесінше сұрақтардың құрылымына мән беру). Жасаған жұмыстары бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. Бір қатардағы оқушылар мұғалімнің нұсқауымен сағат тілі бойынша ауысып, бір –біріне сұрақ қояды. Барлық оқушы сұрақты қоюшы және сұраққа жауап беруші рөлін атқарады.Мұғалім оқушылардың жұмыстарын қадағалап, бағалайды, бақылайды. Оқушылар орындарына топ бойынша отырады.

    Бағалау: Жұп бір-бірін төменде берілген дескриптор арқылы «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.

    №

    Дескрипторлар

    1

    Өлең мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.

    2

    Сұрақтардың бірнеше түріне мысалдар келтіреді.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аширбекова Гулдаурен Зарлыққызы
    28 Қараша 2020
    637
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар»
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: қазақ тілі Т2

    "Алтынсарин аудандық білім беру бөлімінің М.Хакімжанова атындағы Щербаков орта мектебі"КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Аширбекова Гулдаурен Зарлыққызы


    Сынып: 5-сынып

    Қатысқандар: 12

    Қатыспағандар: 0

    Бөлім: Компьютердің тілін табу - өнер

    Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар»

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Мәтінді тыңдайды. Мазмұнын түсінеді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    мәтін бойынша берілген тапсырмаларды орындайды, сұрақтарға жауап береді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    мәтін мазмұнын өте жақсы түсінеді, сұрақтарға дәйекті жауап береді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    тыңдалым материалдарының мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: өнер, білім, алғызады, оқытушы, ағартушы, даярлайтын, маман, адамгершілік, мейірімділік.

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    дүниеге келген, жылдам хабар, алыс жерлер, өмір сүрген, ел үшін, қазақ жастары, мақсаты, ұрпақ тәрбиесі.



    • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

    • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

    • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

    • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


    Тақылауға арналған сұрақтар:

    - Ы.Алтынсарин осы өлеңді не үшін жазды? Автордың арманы не?

    Оның себебі...

    Өйткені...

    Идеясын талқыла...

    Алдыңғы оқу:

    Оқушылар алдыңғы сабақта компьютер деген не, ол қалай пайда болды, оны пайдалану туралы білді.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    2 мин




















    2 мин


















    1 мин
















    1) Ұйымдастыру:

    -оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

    - психологиялық хал-ахуал қалыптастыру,

    соның негізінде

    «Бес қадам» әдісі

    Оқушылар бір –бірден ортаға шығып, сынып еденіне қойылған қима іздер бойынша жүре бастайды. Әр қадамды басқан сайын өткен сабақтағы 1 ақпаратты айту керек. Егер айта алмай қалса, ортаға келесі оқушы шығарылады. Отырған оқушылар қатысушыға жетекші сұрақтар қоюы тиіс. Бұл жерде ойынға барлық оқушыны қатыстыру міндет емес, қажет деп тапқан оқушыларды таңдап аламын. (3-4 оқушы) Оқушылар орындарына отырады.

    Мақсаты: өткен сабақты еске түсіру.

    2) Топқа бөлу «Тоқ көздері» ойыны арқылы

    Осы әдісті жүргізе отыра бірден оқушыларды топқа бөлемін. Менің қолымда түрлі-түсті компьютердің ұзынды-қысқалы тоқ желілерінің сурет қималары болады. Оқушылар таңдайды. Ұзындықтарына қарай таңдаған соң, бірден топқа жіберіп отырамын (ұзын, қысқа, орташа) 3 топ. Топтардың атаулары: Өнер, Білім, Ақыл

    Шарты: Оқушылар түрлі-түсті компьютердің ұзынды-қысқалы тоқ желілерінің сурет қималарын түсіне қарап емес, ал мұнда ұзындықтарына қарап, бөлеміз.

    3) Сабақ тақырыбын анықтау, мақсат қою

    Интербелсенді тақтадан оқушыларға сабақтың мақсатын, тақырыбын анықтау үшін «Жасырынған сұрақтар» ойыны арқылы жауап беру арқылы, Ы.Алтынсариннің суретін құрастырады. Жасырын сұрақтар:

    -Бүгін нешесі? –Аптаның қай күні? –Қазақ тілі нешінші сабақ? т.б. Сурет құралады.

    -Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта кім туралы өтеміз? Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтаймыз.

    Оқушылар өз-өздерін бағалау үшін, әр оқушының алдына «Авторға көмек» оқиға карточкасы таратылады. Бұл карточкада автор портреті, бірінші, екінші, үшінші нөмірлі баспалдақтар және автор өлеңінің ішінен таңдалып алынған екі жол үзіндісі беріледі. Бірінші баспалдаққа НЕ БІЛЕМІН, НЕ БІЛДІМ, НЕ АЛДЫМ (өзіне қандай ой түйді?)





    Іздің сурет-қималары, тоқ желілерінің сурет қималары.

























    Интербелсенді тақта

    Карточкалар








    Ортасы











    2 мин






















    7 мин





























    2 мин







    8 мин


































    8 мин


































    4) Интербелсенді тақтадан ақын туралы қысқаша мәліметтер шығады. Оқушылар тақтадағыны көріп тұрса да, мұғалім оқиды. Оқушылар тыңдап, «Түртіп алу» стратегиясы бойынша дәптерлеріне Ы.Алтынсарин туралы қысқаша мағлұмат жазып алады.

    5) Жаңа сөздер. Сөздікпен жұмыс:

    Оқушылардың назарына интербелсенді тақтадан бүгінгі сабақтың жаңа сөздері сурет түрінде ұсынылады. 2 минут ішінде сол сөздің мағынасын\аудармасын табу қажет:

    1) сөздіктен қарауға; 2) сыныптасынан сұрауға рұқсат етіледі.

    Уақыт аяқталған соң, оқушылар барлық сөзді дәптерлеріне жазып алады. (Үлгермеген, не болмаса білмеген сөздердің аудармасын интербелсенді тақтадан аудио арқылы тыңдайды және жазбаша түрі ұсынылады: өнер, білім, жылдам хабар, алғызады, дүниеге келген, оқытушы, ағартушы, даярлайтын, маман, адамгершілік, мейірімділік, сарай.

    Мақсаты: бүгінгі өтілетін сабақтың жаңа сөздерімен алдын-ала таныс болу. Мақсатқа жетуге біршама жақындау. Сөздік қорларының молаюы.

    6)Оқушылар «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінен 3 минуттық үзінді тыңдайды.

    «Графикалық органайзер» (Топтық жұмыс) жасайды. Әр топқа өлеңді шумақ бойынша бөлемін. Сол шумақтың мағынасын ашады, идеясын анықтайды. (топтық жұмыс).

    Схема 1

    №

    Дескрипторлар

    1

    Шумақтың негізгі идеясын анықтайды.

    2

    Мазмұнын талдап, мағынасын ашады.


    Бағалау: Дескриптор арқылы топтар бір- бірін «Смайликтер» арқылы бағалайды.

    Деңгей

    Саралау

    А

    Өлеңнің мағынасын ашады.

    В

    Шумақтың негізгі идеясын анықтайды.

    С

    Мазмұнын талдайды.

    Бұл тапсырманың мақсаты: тыңдалым материалының негізінде өлеңнің идеясын ашу, мазмұнына талдау жасау. Оқушылардың шығармашылық жұмыс істеуін, ойлау дағдыларын қалыптастыру.

    7) Сергіту сәтін ұйымдастыру. «Робот биін» билету.

    8) «Бетпе –бет» әдісі» (жұптық жұмыс)

    Ж ұппен оқушылар өлең бойынша сұрақтар құрастырады.

    Оқушылар 2 қатарға қарама –қарсы отырады. Мұғалім тыңдалым материалы бойынша қарапайым, анықтаушы, интерпретациялық, бағалаушы, шығармашылық, тәжірибелі сұрақтар құрастырып ұсынады (бірсарынды қарапайым сұрақтар емес, сәйкесінше сұрақтардың құрылымына мән беру). Жасаған жұмыстары бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. Бір қатардағы оқушылар мұғалімнің нұсқауымен сағат тілі бойынша ауысып, бір –біріне сұрақ қояды. Барлық оқушы сұрақты қоюшы және сұраққа жауап беруші рөлін атқарады.Мұғалім оқушылардың жұмыстарын қадағалап, бағалайды, бақылайды. Оқушылар орындарына топ бойынша отырады.

    Бағалау: Жұп бір-бірін төменде берілген дескриптор арқылы «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.

    №

    Дескрипторлар

    1

    Өлең мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.

    2

    Сұрақтардың бірнеше түріне мысалдар келтіреді.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
    28.11.2020
    637
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аширбекова Гулдаурен Зарлыққызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации