Материалдар / Ашық сабақ: Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2020
567
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тілі Т2

"Алтынсарин аудандық білім беру бөлімінің М.Хакімжанова атындағы Щербаков орта мектебі"КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Аширбекова Гулдаурен Зарлыққызы


Сынып: 5-сынып

Қатысқандар: 12

Қатыспағандар: 0

Бөлім: Компьютердің тілін табу - өнер

Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінді тыңдайды. Мазмұнын түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

мәтін бойынша берілген тапсырмаларды орындайды, сұрақтарға жауап береді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

мәтін мазмұнын өте жақсы түсінеді, сұрақтарға дәйекті жауап береді.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

тыңдалым материалдарының мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: өнер, білім, алғызады, оқытушы, ағартушы, даярлайтын, маман, адамгершілік, мейірімділік.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

дүниеге келген, жылдам хабар, алыс жерлер, өмір сүрген, ел үшін, қазақ жастары, мақсаты, ұрпақ тәрбиесі.



  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Тақылауға арналған сұрақтар:

- Ы.Алтынсарин осы өлеңді не үшін жазды? Автордың арманы не?

Оның себебі...

Өйткені...

Идеясын талқыла...

Алдыңғы оқу:

Оқушылар алдыңғы сабақта компьютер деген не, ол қалай пайда болды, оны пайдалану туралы білді.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

2 мин




















2 мин


















1 мин
















1) Ұйымдастыру:

-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- психологиялық хал-ахуал қалыптастыру,

соның негізінде

«Бес қадам» әдісі

Оқушылар бір –бірден ортаға шығып, сынып еденіне қойылған қима іздер бойынша жүре бастайды. Әр қадамды басқан сайын өткен сабақтағы 1 ақпаратты айту керек. Егер айта алмай қалса, ортаға келесі оқушы шығарылады. Отырған оқушылар қатысушыға жетекші сұрақтар қоюы тиіс. Бұл жерде ойынға барлық оқушыны қатыстыру міндет емес, қажет деп тапқан оқушыларды таңдап аламын. (3-4 оқушы) Оқушылар орындарына отырады.

Мақсаты: өткен сабақты еске түсіру.

2) Топқа бөлу «Тоқ көздері» ойыны арқылы

Осы әдісті жүргізе отыра бірден оқушыларды топқа бөлемін. Менің қолымда түрлі-түсті компьютердің ұзынды-қысқалы тоқ желілерінің сурет қималары болады. Оқушылар таңдайды. Ұзындықтарына қарай таңдаған соң, бірден топқа жіберіп отырамын (ұзын, қысқа, орташа) 3 топ. Топтардың атаулары: Өнер, Білім, Ақыл

Шарты: Оқушылар түрлі-түсті компьютердің ұзынды-қысқалы тоқ желілерінің сурет қималарын түсіне қарап емес, ал мұнда ұзындықтарына қарап, бөлеміз.

3) Сабақ тақырыбын анықтау, мақсат қою

Интербелсенді тақтадан оқушыларға сабақтың мақсатын, тақырыбын анықтау үшін «Жасырынған сұрақтар» ойыны арқылы жауап беру арқылы, Ы.Алтынсариннің суретін құрастырады. Жасырын сұрақтар:

-Бүгін нешесі? –Аптаның қай күні? –Қазақ тілі нешінші сабақ? т.б. Сурет құралады.

-Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта кім туралы өтеміз? Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтаймыз.

Оқушылар өз-өздерін бағалау үшін, әр оқушының алдына «Авторға көмек» оқиға карточкасы таратылады. Бұл карточкада автор портреті, бірінші, екінші, үшінші нөмірлі баспалдақтар және автор өлеңінің ішінен таңдалып алынған екі жол үзіндісі беріледі. Бірінші баспалдаққа НЕ БІЛЕМІН, НЕ БІЛДІМ, НЕ АЛДЫМ (өзіне қандай ой түйді?)





Іздің сурет-қималары, тоқ желілерінің сурет қималары.

























Интербелсенді тақта

Карточкалар








Ортасы











2 мин






















7 мин





























2 мин







8 мин


































8 мин


































4) Интербелсенді тақтадан ақын туралы қысқаша мәліметтер шығады. Оқушылар тақтадағыны көріп тұрса да, мұғалім оқиды. Оқушылар тыңдап, «Түртіп алу» стратегиясы бойынша дәптерлеріне Ы.Алтынсарин туралы қысқаша мағлұмат жазып алады.

5) Жаңа сөздер. Сөздікпен жұмыс:

Оқушылардың назарына интербелсенді тақтадан бүгінгі сабақтың жаңа сөздері сурет түрінде ұсынылады. 2 минут ішінде сол сөздің мағынасын\аудармасын табу қажет:

1) сөздіктен қарауға; 2) сыныптасынан сұрауға рұқсат етіледі.

Уақыт аяқталған соң, оқушылар барлық сөзді дәптерлеріне жазып алады. (Үлгермеген, не болмаса білмеген сөздердің аудармасын интербелсенді тақтадан аудио арқылы тыңдайды және жазбаша түрі ұсынылады: өнер, білім, жылдам хабар, алғызады, дүниеге келген, оқытушы, ағартушы, даярлайтын, маман, адамгершілік, мейірімділік, сарай.

Мақсаты: бүгінгі өтілетін сабақтың жаңа сөздерімен алдын-ала таныс болу. Мақсатқа жетуге біршама жақындау. Сөздік қорларының молаюы.

6)Оқушылар «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінен 3 минуттық үзінді тыңдайды.

«Графикалық органайзер» (Топтық жұмыс) жасайды. Әр топқа өлеңді шумақ бойынша бөлемін. Сол шумақтың мағынасын ашады, идеясын анықтайды. (топтық жұмыс).

Схема 1

Дескрипторлар

1

Шумақтың негізгі идеясын анықтайды.

2

Мазмұнын талдап, мағынасын ашады.


Бағалау: Дескриптор арқылы топтар бір- бірін «Смайликтер» арқылы бағалайды.

Деңгей

Саралау

А

Өлеңнің мағынасын ашады.

В

Шумақтың негізгі идеясын анықтайды.

С

Мазмұнын талдайды.

Бұл тапсырманың мақсаты: тыңдалым материалының негізінде өлеңнің идеясын ашу, мазмұнына талдау жасау. Оқушылардың шығармашылық жұмыс істеуін, ойлау дағдыларын қалыптастыру.

7) Сергіту сәтін ұйымдастыру. «Робот биін» билету.

8) «Бетпе –бет» әдісі» (жұптық жұмыс)

Ж ұппен оқушылар өлең бойынша сұрақтар құрастырады.

Оқушылар 2 қатарға қарама –қарсы отырады. Мұғалім тыңдалым материалы бойынша қарапайым, анықтаушы, интерпретациялық, бағалаушы, шығармашылық, тәжірибелі сұрақтар құрастырып ұсынады (бірсарынды қарапайым сұрақтар емес, сәйкесінше сұрақтардың құрылымына мән беру). Жасаған жұмыстары бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. Бір қатардағы оқушылар мұғалімнің нұсқауымен сағат тілі бойынша ауысып, бір –біріне сұрақ қояды. Барлық оқушы сұрақты қоюшы және сұраққа жауап беруші рөлін атқарады.Мұғалім оқушылардың жұмыстарын қадағалап, бағалайды, бақылайды. Оқушылар орындарына топ бойынша отырады.

Бағалау: Жұп бір-бірін төменде берілген дескриптор арқылы «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.

Дескрипторлар

1

Өлең мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.

2

Сұрақтардың бірнеше түріне мысалдар келтіреді.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!