Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: қазақ тілі Т2 |
"Алтынсарин аудандық білім беру бөлімінің М.Хакімжанова атындағы Щербаков орта мектебі"КММ |
||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Аширбекова Гулдаурен Зарлыққызы |
||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5-сынып |
Қатысқандар: 12 |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: Компьютердің тілін табу - өнер Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар» |
|||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді тыңдайды. Мазмұнын түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтін бойынша берілген тапсырмаларды орындайды, сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: мәтін мазмұнын өте жақсы түсінеді, сұрақтарға дәйекті жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: тыңдалым материалдарының мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді. |
||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: өнер, білім, алғызады, оқытушы, ағартушы, даярлайтын, маман, адамгершілік, мейірімділік. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: дүниеге келген, жылдам хабар, алыс жерлер, өмір сүрген, ел үшін, қазақ жастары, мақсаты, ұрпақ тәрбиесі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тақылауға арналған сұрақтар: - Ы.Алтынсарин осы өлеңді не үшін жазды? Автордың арманы не? |
|||||||||||||||||||||||||||||
Оның себебі... Өйткені... Идеясын талқыла... |
|||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
Оқушылар алдыңғы сабақта компьютер деген не, ол қалай пайда болды, оны пайдалану туралы білді. |
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Басы 2 мин
2 мин
1 мин
|
1) Ұйымдастыру: -оқушылардың сабаққа қатысын тексеру; - психологиялық хал-ахуал қалыптастыру, соның негізінде «Бес қадам» әдісі Оқушылар бір –бірден ортаға шығып, сынып еденіне қойылған қима іздер бойынша жүре бастайды. Әр қадамды басқан сайын өткен сабақтағы 1 ақпаратты айту керек. Егер айта алмай қалса, ортаға келесі оқушы шығарылады. Отырған оқушылар қатысушыға жетекші сұрақтар қоюы тиіс. Бұл жерде ойынға барлық оқушыны қатыстыру міндет емес, қажет деп тапқан оқушыларды таңдап аламын. (3-4 оқушы) Оқушылар орындарына отырады. Мақсаты: өткен сабақты еске түсіру. 2) Топқа бөлу «Тоқ көздері» ойыны арқылы Осы әдісті жүргізе отыра бірден оқушыларды топқа бөлемін. Менің қолымда түрлі-түсті компьютердің ұзынды-қысқалы тоқ желілерінің сурет қималары болады. Оқушылар таңдайды. Ұзындықтарына қарай таңдаған соң, бірден топқа жіберіп отырамын (ұзын, қысқа, орташа) 3 топ. Топтардың атаулары: Өнер, Білім, Ақыл Шарты: Оқушылар түрлі-түсті компьютердің ұзынды-қысқалы тоқ желілерінің сурет қималарын түсіне қарап емес, ал мұнда ұзындықтарына қарап, бөлеміз. 3) Сабақ тақырыбын анықтау, мақсат қою Интербелсенді тақтадан оқушыларға сабақтың мақсатын, тақырыбын анықтау үшін «Жасырынған сұрақтар» ойыны арқылы жауап беру арқылы, Ы.Алтынсариннің суретін құрастырады. Жасырын сұрақтар: -Бүгін нешесі? –Аптаның қай күні? –Қазақ тілі нешінші сабақ? т.б. Сурет құралады. -Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта кім туралы өтеміз? Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтаймыз. Оқушылар өз-өздерін бағалау үшін, әр оқушының алдына «Авторға көмек» оқиға карточкасы таратылады. Бұл карточкада автор портреті, бірінші, екінші, үшінші нөмірлі баспалдақтар және автор өлеңінің ішінен таңдалып алынған екі жол үзіндісі беріледі. Бірінші баспалдаққа НЕ БІЛЕМІН, НЕ БІЛДІМ, НЕ АЛДЫМ (өзіне қандай ой түйді?) |
Іздің сурет-қималары, тоқ желілерінің сурет қималары. Интербелсенді тақта Карточкалар
|
|||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 2 мин 7 мин 2 мин 8 мин 8 мин |
4) Интербелсенді тақтадан ақын туралы қысқаша мәліметтер шығады. Оқушылар тақтадағыны көріп тұрса да, мұғалім оқиды. Оқушылар тыңдап, «Түртіп алу» стратегиясы бойынша дәптерлеріне Ы.Алтынсарин туралы қысқаша мағлұмат жазып алады. 5) Жаңа сөздер. Сөздікпен жұмыс: Оқушылардың назарына интербелсенді тақтадан бүгінгі сабақтың жаңа сөздері сурет түрінде ұсынылады. 2 минут ішінде сол сөздің мағынасын\аудармасын табу қажет: 1) сөздіктен қарауға; 2) сыныптасынан сұрауға рұқсат етіледі. Уақыт аяқталған соң, оқушылар барлық сөзді дәптерлеріне жазып алады. (Үлгермеген, не болмаса білмеген сөздердің аудармасын интербелсенді тақтадан аудио арқылы тыңдайды және жазбаша түрі ұсынылады: өнер, білім, жылдам хабар, алғызады, дүниеге келген, оқытушы, ағартушы, даярлайтын, маман, адамгершілік, мейірімділік, сарай. Мақсаты: бүгінгі өтілетін сабақтың жаңа сөздерімен алдын-ала таныс болу. Мақсатқа жетуге біршама жақындау. Сөздік қорларының молаюы. 6)Оқушылар «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінен 3 минуттық үзінді тыңдайды. «Графикалық органайзер» (Топтық жұмыс) жасайды. Әр топқа өлеңді шумақ бойынша бөлемін. Сол шумақтың мағынасын ашады, идеясын анықтайды. (топтық жұмыс).
Бағалау: Дескриптор арқылы топтар бір- бірін «Смайликтер» арқылы бағалайды.
7) Сергіту сәтін ұйымдастыру. «Робот биін» билету. 8) «Бетпе –бет» әдісі» (жұптық жұмыс) Ж ұппен оқушылар өлең бойынша сұрақтар құрастырады. Оқушылар 2 қатарға қарама –қарсы отырады. Мұғалім тыңдалым материалы бойынша қарапайым, анықтаушы, интерпретациялық, бағалаушы, шығармашылық, тәжірибелі сұрақтар құрастырып ұсынады (бірсарынды қарапайым сұрақтар емес, сәйкесінше сұрақтардың құрылымына мән беру). Жасаған жұмыстары бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. Бір қатардағы оқушылар мұғалімнің нұсқауымен сағат тілі бойынша ауысып, бір –біріне сұрақ қояды. Барлық оқушы сұрақты қоюшы және сұраққа жауап беруші рөлін атқарады.Мұғалім оқушылардың жұмыстарын қадағалап, бағалайды, бақылайды. Оқушылар орындарына топ бойынша отырады. Бағалау: Жұп бір-бірін төменде берілген дескриптор арқылы «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.
|