Күні:26.10.Сынып: 1 «Б» | Мұғалім: Жұманазарова А.Б. | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Сыныптан тыс уақытта. У дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мəтінде кім(не) туралы айтылғанын анықтау 1.2.9.1 əріпті тану, ажырату жəне оны дыбыспен сəйкестендіру 1.3.8.1 жазу жолын, жол аралық кеңістікті,жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:У дыбысы мен әрпі туралы білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , текше, жазба. |
Тілдік құзыреттілік | У дыбысы мен әрпі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру1 минут
3 минут
Топтармен таныстыру 1 минут | Армысың алтын күн!Армысың көк аспан! Армысың жер ана!Армысың достарым!Сендерді көрсем қуанам!
Топқа бөлмес бұрын «текше» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.Дыбыс деген не?Әріп деген не?Дыбыс нешеге бөлінеді?Дауысты дыбыс дегеніміз не?Дауыссыз дыбыс дегеніміз не?Буын дегеніміз не? Сөз нелерден құралады?Сөздерден не құралады? т.б.
Аспан әлемдерінің суреттері арқылы топқа бөлу.Ай КүнЖұлдыз | Психологиялықдайындық
текше
Суреттер |
Өткен тақырыптарды қайталау4 минут
|
«Кір жайғыш» әдісі арқылы «Полиглот» ойынын ойнату.Мысалы: алма-яблока-apple, түлкі-лиса-fox түн-ночь-night нан-хлеб-breadон-десеять-tenкітап-книга-bookБағалау: смайликтер. |
суретері, қыстырғыш
смайликтер |
Сабақтың ортасы
8 минут
2 минут
| Суда өседі, өнеді,Сыртқа шықса өледі. (балық, рыба, fish)Балық қайда мекендейді?Жазда өзенге балық аулауға кім барды?Балықты немен аулайды?Суретпен жұмыс-Суретте не болып жатыр деп ойлайсыңдар?№1 Тыңдалым-Желдің уілінен қандай дыбыс естіліп тұр?-у-у-у деген.1-1 Уу баспа, жазба түрлерімен таныстыру
Топтық жұмыс.1-топ. Ауға ілінген сөздерді оқытуау,ауа, аула, аулау, ару, Аруна, алу, Алуа.2-топ. Сызба арқылы сөйлем құрау.Санжар балық аула. Алуа мектепке бар Бүгін балық аулау қажет. Ау-балық аулайтын құрал.3-топ. Буынға бөлу. ау, ауа, аула, аулау, ару, Аруна, алу, Алуа.
«Буын ұйқас» ойыны.Желулейді у-у-уЖелбірейді (ту)
Қандай биік тауӨзенге салдық (ау)
Далада таза ауаМал су ішкен (науа)
|
Аудио жазба
|
Сергіту сәті2 минут | «Көңілді күн» | Би қимылдарын қайталау |
Дәптермен жұмыс3 минут | «У» дыбысы мен әрпін жазу | №1 жұмыс дәптері |
Жаңа білімді бекіту
| Бейнежазба көрсету. У дыбысы қай кезде дауысты және дауыссыз дыбыс болатындығын тағы түсіндіріп өту.Ау, ауа, ару, алу, лаула, ту, Аруна, ру | Дауысты, дауыссызды белгілейді.
|
Сабақтың соңы7 минут | Айтылған сөздің құрамында у дыбысы болса шапалақ ұру,у дыбысы болмаған жағдайда орнында жүгіруау,ауа, аула, аулау, ару, алу (шапалақ ұру) Арал, Орал, өзен, жел, сөз, көз, қармақ, балық, (жүгіру) |
|
Рефлексия | Бағдаршам әдісіБіз бүгін қандай дыбыспен таныстық?У дыбысы қандай дыбыс екен?Әріп таңбасы неге ұқсас?У дыбысына байланысты сөздер айту. |
|