Мақсаты
|
1. Оқушылардың
Ыбырай өмірі мен шығармашылығын қалай меңгергендігін пысықтау;
әңгімелерінің тақырыбын ашу.
2. Оқушылардың
шығармашылық қабілетін дамыту, ойын ашық айта білуге және өз
пікірін қорғай білуге баулу.
3. Оқушыларды адалдыққа,
еңбексүйгіштікке, жақсы жолдас бола білуге
тәрбиелеу.
|
+Психологиялық
ахуал
|
Психологиялық
дайындық
Біз балдырған
баламыз,
Құстай қанат
қағамыз.
Дүниені
аралап,
Оқып білім
аламыз.
|
Оқушылар шеңберде
жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік
тілейді.
|
Мағынаны
тану
|
Оқулықпен
жұмыс.
Ы. Алтынсарин –
балалар әдебиетінің атасы. Бүкіл өмірін қазақ балаларын оқытуға
арнаған. Сол мақсатпен алғаш рет балаларға арнап мектеп ашып,
оқулық жазған. Ағартушы оқулықты жазудағы мақсатын хрестоматияның
алғы сөзінде: «Бұл кітапты құрастырғанда мен, біріншіден, осы
біздің ана тілімізде тұңғыш рет шыққалы отырған жалғыз кітаптың
орыс-қазақ мектептерінде тәрбиеленіп жүрген қазақ балаларына оқу
кітабы бола алу жағын, сонымен қабат, жалпы халықтың оқуына
жарайтын кітап бола алу жағын көздедім…» деп тұжырымдаған. Өйткені
хрестоматияға Ыбырай өзінің педагогтық мақсатына лайықтай жазған
тәрбиелік мәні жоғары көптеген шағын әңгімелерін, өлеңдері мен ауыз
әдебиеті үлгілерін, сондай – ақ, орыс педагогтері мен айтулы орыс
қаламгерлерінен аударған шығармаларды енгізген болатын. Бұл
шығармалардың тақырыптық – идеялық мазмұнынан біз Ыбырайды
ұстаз-тәрбиеші ретінде алдына мақсат етіп қойған адамгершілік
мәселелерін көреміз.
«Қазақ
хрестоматиясына» енген
шығармалары.
Ыбырай лирикасы: табиғат
бейнесін суреттеген «Өзен», «Жаз» өлеңдері,жастарды ізгілікке,
қайырымдылыққа,ата-ананы,досты сыйлауға шақыратын «Бұл кім?»,
«Әй,достарым!», «Әй,жігіттер!», «Ананың сүюі» өлеңдері бар.
Әлеуметтік теңсіздік:«Залым төреге», «Азған елдің хандары», «Азған
елдің билері».
|
Сергіту
сәті
|
Орманда кірпі
келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса
себетке?
|
Ой
сергітеді,шашағандары
басылады
|