САБАҚ: әдебиеттік
оқу
|
Мектеп: Ж.Жабаев атындағы
№6 орта мектеп
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Абдакимова Маржан Женисовна
|
СЫНЫП:
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Бөлім
|
3.1.Тыңдалым және
айтылым
|
Бөлімше
|
3.1.1 Шығарманың мазмұнын
түсіну
|
Сабақ
тақырыбы
|
Ы.Алтынсарин «Таза бұлақ»
әңгімесі
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаты
|
3.1.1.1 шығарманың маңызды
тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру. Шығарма
бойынша жоспар құру.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар : Мәтіннің ішінен
бұлақтың сипатталған жерін тауып
оқуы,білуі
|
Оқушылардың басым
бөлігі: «Жақсы болсаң,
жердей бол, бәрін шыдап көтерген.
Таза болсаң,судай бол,бәрін
жуып кетірген» мақалын мәтіндегі айтар оймен
сәйкестендіруі,түсінуі
|
Оқушылардың
кейбірі: «Су-тіршілік көзі»
тақырыбына шағын эссе
жазуы,қолдануы
|
Ойлау
деңгейлері
|
Білу,түсіну, қолдану,
жинақтау
|
Бағалау
критерийлері
|
Шығарманың маңызды тұстарын
анықтау үшін ашық сұрақтар қойып,жауап беріп және мәтіннен бұлақтың
сипатталған жерін тауып оқуды білді.
Шығарма бойынша жоспар құрды
түсінеді.
Шығарманың мазмұны бойынша өз
ойын әнгімелеп беруді қолданады
|
Пәндік лексика және
терминдер
|
Ғибрат алу, таза
бұлақ,саудагер, мүсәпір
молда,манағы,реуіш
|
Талқылауға берілген
сұрақтар:
|
Әңгіме не себепті «Таза бұлақ»
деп аталады?
Осы мәтіндегі таста жазылған
сөзге сен қандай пікір білдірер
едің?
Біз қандай болуымыз
керек?
|
Құндылықтар
|
Рухани
тазалық,адамгершілік,асыл қасиет құндылықтарын
дамыту
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өзін-өзі
тану
|
АКТ- мен
байланыс
|
Интербелсенді тақта (сабақта
қолданатын презентация материалдары)
аудио
|
Бұған дейін меңгерілген
білім
|
3.1.3.1
шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен
іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын
болжау
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт есебі
|
Жоспарланған тапсырмалар
|
Қолданыла
тын
әдіс-тәсілдер
|
Дереккөздер
/Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылығын
ояту
2
минут
Сабақтың
ортасы
Білу
Түсіну
Қолдану
Жинақтау
|
«Тілектер
бұрышы» оқушыларға бағыт бере отырып
бір-біріне 1-1 сөйлемнен тілек айтқызу
Топқа
бөлу
Заттар бойынша
бөліну. Әр оқушы өзінің ұсақ затын
мұғалімге тапсырады,мәселен,қаламсабын,дәптерін,көзілдірігн т.б.
Бұл заттар әр партаға 4-4 тен әр партаға ретсіз қойылады. Оқушылар
өзінің заты қойылған парталар
№1Тапсырма
1.Оқушылар бұл кімнің
портреті?
2.Бұл кісі жөнінде не
білеміз?
Балалардың жауаптарынан кейін
Ы.Алтынсариннің өмірімен қысқаша таныстыру. Интербелсенді тақта
арқылы Ы.Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат
көрсетем.
Мәтінмен
жұмыс
«Таза бұлақ» әңгімесінің
мазмұнын аудио жазба арқылы тыңдатқызамын. Ғибрат алу сөзінің
мағынасы үлгі алу дегенді
білдіреді.
№2тапсырма
(бо)
Тыңдалған әңгіме бойынша төрт
топқа тапсырма беру. Ортаға сұрақтар жазылған қобдиша қойылады.
Әрбір бала келіп қобдишадан сұрақ алып және соған жауап
береді.
1.бұлақтың басында қанша
жолаушы кездесті?
2.жолаушылар бұлақтың басынан
нені байқады?
3.таста қандай сөз жазылып
тұрды?
4.бірінші жолаушы кім және
оның ойы қандай болды?
5.екінші жолаушы кім болды
және оның ойы қандай болды.
6.үшінші жолаушы кім болды
және оның ойы қандай болды?
№3тапсырма
(тж)
Тыңдалған әңгіме бойынша төрт
топқа тапсырма беру. Ортаға сұрақтар жазылған қобдиша қойылады. Әр
топтың стикері келіп қобдишадан тапсырма
алады.
1.суретте көрсетілген бұлақтың
орналасқан жерін сипаттап бер
2.
Мәтінге
жоспар құр
3. Рөлдік ойын. Әңгімені рөлге
бөліп оқы
4. Зертте. Әңгіменің тақырыбы
не жайында?
(қб)
смайликтермен
Талқылауға берілген
сұрақ
Біз қандай болуымыз керек?
Пікір алмасу
№4
тапсырма
Саралау
тапсырмалары
Барлық
оқушылар: Мәтіннің ішінен бұлақтың сипатталған жерін тауып
оқы
Оқушылардың басым
бөлігі: «Жақсы болсаң,
жердей бол,бәрін шыдап көтерген.
Таза болсаң, судай бол, бәрін
жуып кетірген» мақалы мәтіндегі айтар ойдың қайсысымен сәйкес
келеді.
Оқушылардың
кейбірі: «Су-тіршілік көзі»
тақырыбына шағын эссе жазу
№ 5
тапсырма
шығармашылық
кестесі
әңгіменің
аты-
авторы-
оқиға болған
жер-
не
суреттеледі-
оқиғаның шиеленіскен
жері-
әңгіме немен
аяқталады-
не
үйретті-
(қб)
смайликтермен
|
«Заттар бойынша бөлінуі»
тәсіл
«сұрақ – жауап»
әдісі
«тыңдалым»
«Сұрақтар қобдишасы»
әдісі
«Сұрақтар қобдишасы»
әдісі
«Сипттау»
әдісі
«Рөльдік ойын»
әдісі
«зерттеу»
әдісі
«диалогтік»
әдіс
«шығармашылық кестесі»
әдісі
|
Оқушылардың
заттары
|
Сабақтың
соңы
кері
байланыс
|
«Таңдау»
әдісі
1.мен сабақты қызықты/қызықсыз
болды деп ойлаймын
2.мен сабақта үйрендім көп
нәрсені/үйренгенім аз болды
3.мен басқаларды
мұқият/зейінсіз тыңдадым
4.мен пікірсайыстарға
жиі/сирек қатыстым
5.мен сабақтағы өз
жетістіктеріме ризамын/риза емеспін
|
«Таңдау»
әдісі
|
|
-
-
Бағалау
кртитерийі
|
Тапсырма
|
дескриптор
|
балл
|
Білу
|
№1
|
Шығарма авторымен танысады
Сұрақтарға жауап береді
|
1
1
|
Түсіну
|
№2
|
Бұлақтың суретін сипаттайды
Рөлге бөліп оқиды
Тақырып не жайында?
Зерттейді
Мәтінге жоспар құрады
|
1
1
1
1
|
қолдану
|
№3
|
Шығармашылық кестесін
толтырады
|
1
|
|
Қосымша
мəліметтер
|
Саралау
Барлық
оқушылар : Мәтіннің ішінен
бұлақтың сипатталған жерін тауып
оқуы,білуі
Оқушылардың басым
бөлігі: «Жақсы болсаң,
жердей бол, бәрін шыдап көтерген.
Таза болсаң,судай бол,бәрін
жуып кетірген» мақалын мәтіндегі айтар оймен
сәйкестендіруі,түсінуі
Оқушылардың
кейбірі: «Су-тіршілік көзі»
тақырыбына шағын эссе
жазуы,қолдануы
Тапсырмалар беру
арқылы
|
Бағалау
Қалыптастырушы бағалау
арқылы
|
Рефлексия
|
Сабақтың мақсаты мен оқу
міндеттері орындалды ма?
|
Сабақ міндеттері мен
мақсаттары орындалды ойлаймын
|
Бүгін оқушылар не үйренді?
|
Бүгінгі сабақта оқушылар
адамгершілік, рухани байлық құндылықтары туралы түсінік
алды.
|
Сабақ қалай және қандай
деңгейде өтті?
|
Жақсы деңгейде өтті
ойдамын
|
Жоспарланған саралау жақсы
іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес болды ма?)
|
Жоспарланған саралау жақсы
іске асты деп ойлаймын
|
Уақытты қалай
пайдаландым?
|
Уақытты тиімді пайдаландым деп
ойлаймын
|
Жоспарыма қандай өзгерістер
енгіздім және неге?
|
Сабақты жоспарлауды. Қысқа
мерзімді жоспар құрмас бұрын орта мерзімді жоспарға сүйене отырып
жаздым.
Оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын арттырдым.
Оқушылардың жеке тұлға ретінде
өзіне деген сенімділігінің күшеюіне ықпал етуді
жоспарладым.
|
Қорытынды
бағалау
|
Ең жақсы өткен екі нəрсені
және екі кемшілікті атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға
қатысты)
|
Балаларды қалыптастырушы
бағалау арқылы бағалау
Әдістерді тиімді
қолдану
|
|
Барлық сынып немесе
жекелеген оқушылар жөнінде
келесі:
Сабағыма қажет болуы мүмкін
қандай ақпарат білдім?
|
|