Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
тəрбиеленушілер:
-кез келген санды бір санға
арттырса, одан кейінгі сан шығатынын
түсінеді
Көпшілік
тəрбиеленушілер:
-кез келген сан үшін алдыңғы
жəне кейінгі санды атайды.
Кейбір
тəрбиеленушілер:
-оның алдындағы жəне одан
кейінгі санды біле отырып, санды
анықтайды.
|
Сабақтың
басы
|
Ынталандыру.
Педагог балаларды өздерінің
отбасы туралы əңгімелеулерін сұрайды. «Отбасы» сөзінің мағынасын
түсіндіреді.
Өзектендіру. Педагог балалардан отбасы
деген не, оның бала өміріндегі маңызы қандай деп сұрайды. Əрбір
адам үшін отбасы – бұл бала кезімізден бері бізбен бірге болған
туған адамдар. Отбасында адамның жеке басы, оның тəрбиесі
қалыптасады. Сондықтан əдетте адамның кім болатыны отбасының қандай
болуына байланысты.
|
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды
|
Бас бармақ арқылы
бағалау
|
Отбасы
суреттері
|
Сабақтың
ортасы
|
Үйренгенді
бекіту Балалар педагогпен бірге 20-ға
дейін санамақ-əнді
орындайды.
Педагог балаларға
əліппе-дəптердегі 1-суретке қарауды
ұсынады. Балалар отбасы мүшелерін,
содан кейін олардың вагондарға орналасу тəртібін
атайды.
Педагог балаларға сызықпен
вагонды оның реттік нөміріне сəйкес келетін цифрмен біріктіруді
ұсынады.
Сергіту
сəті.
Еркiн ұста
денеңдi,
Тарсылдатпай
едендi
Орнымыздан тұрып
ап
Жүгiрейiк бiр
уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi,
үш.
Аяқты алға
созайық
Тiк көтерiп,
қозғайық.
Тым сылбыр да
болмайық
Алға қарай
озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi,
үш.
Бұрын үйренгенді
бекіту
Əліппе-дəптердегі
2-тапсырманы орындау ұсынылады. Балалар қалдырылған
цифрды тауып, оны төмендегі карточкалармен сызып қосып, бояйды. Осы
тапсырманы орындау реттік санау жəне цифрлық бейнені санның сандық
сəйкестігімен беттестіру білімін бекітуге ықпал
жасайды.
Əртүрлі заттардың кезектілігін
көрсету үшін педагог №6-8 электрондық жиынтық полотноны немесе
үлестірмелі материалды қолдана
алады.
Ол балаларға бірінші не,
екінші не бейнеленгенін айтуларын сұрайды. Реттік санауды дұрыс
айтқан балаларды мадақтайды. Бүгінгі сабақта реті бойынша тұрған
заттарды дұрыс атауды үйренетіндерін
айтады.
Əліппе-дəптердегі
3-тапсырмада балалар реттік тəртіппен
цифрларды сызып біріктіреді
|
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды
Балалар сергіту сәтін
орындайды
Балалар Реттік
санайды
|
Бас бармақ арқылы
бағалау
Мадақтау
Қошеметтеу
|
Оқулық, жұмыс
дәптері.
Әліппе
дәптері
Әліппе
дәптері
үлестірмелі
материал
Әліппе
дәптері
|
Сабақтың
соңы
|
Педагог қорытынды жасап,
балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы
бағалауды ұсынады.
Педагог түсіндіреді: егер
қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликті салуға
болады.
Қателіктер аз болса,
ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға
болады.
Қателіктер болмаса жəне
бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті
салуға болады.
|
Рефлексия
жасайды.
|
Бас бармақ арқылы бірін-бірі
бағалайды.
|
әліппе-дәптер түрлі түсті
қаламдар
|