Материалдар / Ашық сабақ "Заманауи көліктер" 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Заманауи көліктер" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне керек болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2021
839
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспарының шаблоны

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Степногорск қаласы «Ахмет Байтұрсынұлы атындағы №2 орта мектебі КММ»

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Абдижанова Лариса Алипбековна

Сынып: 4 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: 2

10

Сабақтың тақырыбы

«Заманауи көлік»




Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сөйлемді толықтыру және кесте толтыру




Сабақтың мақсаты

4 Оқушылардың барлығы: Тыңдалған материал бойынша қарапайым сұрақтарға жауап береді



Оқушылардың көпшілігі: Тыңдалым мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп, сөйлемдерді толықтырады



Оқушылардың кейбірі: Тыңдалым мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сөйлемдерді толықтырады, түйінді тұстарын анықтап кесте толтырады


Бағалау критерийлері

Тыңдалым мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады

Сөйлемдерді толықтырады, кесте толтыра алады

Тілдік мақсаттар


-рақ, -рек, -ырақ, -ірек, -лау, -леу, -дау, -деу, -тау, -теу жұрнақтары, заманауи, сапалы, ұшатын,

Құндылықтарды дарыту




Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым – қатынас, сыйластық, жұппен, топпен жұмыс жасағанда бір – біріне қолдау көрсету, тапсырмалар орындау кезінде уақытқа бағыну. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады.


Пәнаралық байланыс

Информатика


АКТ қолдану дағдылары

Power point таныстырылымы, kahoot қосымшасы (оқушылардың қолдануы), plickers қосымшасы

Алдыңғы білім


Заманауи көліктер мен ескі көліктерді суреттен ажырата алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут









4 минут

Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Күндей жадырап,

Таңдай арайлап,

Жұлдыздай жарқырап

Судай таза, мөлдір көңілмен,

Бүгінгі сабағымызды бастаймыз!

- оқушылардың зейінін шоғырландыруға

«Алдын-ала берілген атаулар»

Мұғалім сабақ басында тақырыпқа сай бейнеролик көрсетеді. Сол арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын табады
















«Болжау» әдісі интер белсенді тақта


Сабақтың ортасы

10 минут



























7 минут

















8 минут



2 минут









5 минут

Балалар, бүгінгі біздің өтетін жаңа тақырыбымыз «Заманауи мәшине». Біз бүгін тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беруді, кестені толықтыруды үйренеміз.

2070 – жыл Болашақтың мәшинесі

Бұл – ұшатын мәшине. Баратын жерімізге бес секундта жетеміз. Ол ыңғайлы, жылдам және заманауи. Бұл мәшинелер тоқпен қуатталады. Өте сапалы. Ең бастысы қауіпсіз.

Мынау қандай көлік?

Ұшақ па әлде мәшине ме?

Бұл мәшине немен қуатталады?

Мәшиненің сапасы қандай?

Бұл мәшине қауіпті ме?



Дескриптор

Балл

Тыңдалым мазмұнын

түсінеді

1

Сұрақтарға жауап береді.

1



Заттың түр – түсін білдіріп, «Қандай?» деген сұраққа жауап беретін сөздерді сын есім дейміз. Мысал: Әдемі, үлкен, жаңа, заманауи, сәнді, мықты, сапалы



Кітаппен жұмыс. ЖЖ

3-тапсырма Көп нүктенің орнына –ырақ, -ірек, -рақ, -рек қосымшаларының тиістісін қойып жазу

  1. Бұл мәшине ыңғайлы... .

  2. Бұрынғы заман көліктеріне қарағанда жылдам... .

  3. Дөңгелектері жақсы... .

  4. Озық технологияларды пайдаланып жасағандықтан қауіпсіз... .

  5. Мәшиненің дөңгелектері үлкен... .



Дескриптор:

Көп нүктенің орнына тиісті жұрнақтарды қойып жазады

Сергіту сәті

Заманауи және ескі мәшинелердің фотосуреттері мен көмекші сөздер берілген кесте екі командаға беріледі. Сөйлемдер құрастырып екі топ қорғайды

Сын есімдерді салыстыру сөйлемдерін құрайды

Ағамның мәшинесі менің мәшинемнен кішірек



Жеке жұмыс. Бекіту сұрақтарына жауап беру

1.

2. Жаңа сөзіне қандай жұрнақ жалғанады?

3. Сын есімді табыңыз

4. Жаңа сөзі қандай сұраққа жауап береді?

5. Үлкен сөзіне қандай жұрнақ жалғанады?

Қалыптастырушы бағалау: Мұғалімнің бағалауы Кім қанша балл алады сонша жұлдызша беремін.










Слайдтан ұшатын мәшинені көрсетіп аудио тыңдатамын.



Kahoot қосымшасы

Планшеттер

Мұғалімнің бағалауы

Қосымшада көрсетілген орындарды оқушыларға медаль ретінде беремін.







57-бет



ҚБ Интербелсенді тақтаға дұрыс жауаптарын шығарып қойған соң оқушылар жұп – жұппен тексереді. Жұлдызшалар арқылы бағалайды.





А2 қағазы







Пликерс қосымшасы

А4 парағы



Сабақтың соңы

2 минут



Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- Мен үшін бүгінгі тақырып түсінікті болды,

- Менің әлі де түсінбеген жерлерім бар

- Мен көп нәрсені түсінбедім

Оқушылар өздерінің сабақта алған біліміне қарай тақтада тұрған жасыл, қызыл, сары түсті машиналарға смайликтер қыстыру арқылы көрсетеді











Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Оқу мақсатына сай тапсырмалар сараланып алынды. Қабілеті жоғары оқушылар тыңдалым материалы бойынша сұрақтарға жауап береді, сөйлемдерді толықтырады, түйінді тұстарын анықтап, кесте толтыруда белсенділік танытады. Постер құрастыруда оқушылардың рольдерін қабілеттеріне қарай бөліп бердім.



«Екеуара» бағалау Оқушы мен оқушының бағалауы «Жұлдызшалар»

Мұғалімнің бағалауы «Медальдар», «Жұлдызшалар»



Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Сынып бөлмесінің іші оқушыларға ыңғайлы етіп дайындалды, жарық, кең. Сергіту сәтін ұйымдастырғанда бір-біріне кедергі келтірмейтіндей қолайлы орын қарастырылды.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаты/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы бағалау





Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

те алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!