Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы 9.2. В Бөліп шығару |
Мектеп: |
||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Зәр шығару жүйесінің гигиенасы. Бүйрек және зәр шығару жүйесінің аурулары : цистит,бүйрекке тастың жиналуы. Себептері және алдын алу шаралары. |
|||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||||||||||||
Сынып: 9а |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
9.1.5.4 Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының алдын алу жолдарын түсіндіру |
||||||||||||||||
Сабақмақсаттары |
Оқушылардың барлығы: Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының алдын алу жолдарын түсінеді. |
||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Бүйрек жәнезәр шығару жүйесінің ауруларының себептерін және алдын алу шараларын анықтайды. |
|||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының ағза үшін қауіпті екеніндігін сипаттайды. |
|||||||||||||||||
Ойлау деңгейі: |
Білу, түсіну, қолдану. |
||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
-1.Бүйрек және зәр шығару жүйесінің ауруларының түрлерін біледі - 2.Бүйрек және зәр шығару жүйесінің ауруларының алдын алу шараларын анықтайды. |
||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар |
|
||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту: |
Әрбір адам денсаулық сақтауға,демалыс орындарына баруға құқылы,сондықтан әрбір оқушыны салауатты өмір сүруге дағдыландыру,дұрыс тамақтану,керексіз дәрі-дәрмекті шектеуге үйрету айналадағыларға қамқорлық көрсету. Сын тұрғысынан ойлауға,жауапкершілікті сезінуге,топ ішінде ынтымақтасып,бірлесе жұмыс жасауға баулу. |
||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Химия-«қышқылдар» |
||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын, олардың қызметі туралыбіледі |
||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Басталуы 7минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушыларды түгендеу, оқушылардың көңілін сабаққа аудару ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» сұрақтары арқылы бүйректің жұмысына әсер ететін негізгі факторларды анықтаймыз.
ҚБ: мұғалімніңсмайликтер арқылы мадақтауы «Түрлі түстерді таңдау» әдісі бойынша суреттер арқылы 3 топқа бөлу. Оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру |
интербелсенді тақта
|
|||||||||||||||
Ортасы 20 минут
5 минут
5 минут |
«Зәр шығару жүйесі аурулары» тақырыбында бейнетаспа көрсетіледі Топтық жұмыс. Оқулықпен жұмыс 1.Мәтінді әр оқушы жеке оқиды 2.Топта талқылау жұмыстары жүргізіледі 3.Постерге дайындайды. «Фишбоун» әдісібойынша балық қаңқасына тақырыптарды талдап постерге түсіріп талқылайды.
І топ. Пиелонефрит-бүйрек жұқпалы ауруы. ІІ топ. Цистит-қуықтың жұқпалы қабынуы. ІІІ топ. Бүйрекке тас байлану аурулары. 1 2 3 4
ҚБ: «Шапалақтау»
1-тапсырма. Жұптық жұмыс: «Бірге ойлаймыз » әдісі Жұптық жұмыс кезінде оқушылар тапсырманы орындап, бірін- бірі тексереді.
ҚБ: Басбармақ арқылы 2-тапсырмаКеспе қағаздар таратылып «биологиялық диктант» жеке жұмысы жасалады:1-Бүйрекке тас байлану------------деп аталады. 2-бүйректің ең қауіпті ауруы----------. 3- ----- қуықтың қабынуы. 4-үнемі суық жерде жұмыс істеу -------ауруына алып келеді. 5-Бүйректегі тас------------элементінің дұрыс алмаспауынан пайда болады. 6----------- қышқылын мөлшерден тыс қолдану зиянды 7-«өрлеме жұқпа»----------зақымдайды 8-Құрамында ----------көп тағамдар бүйрекке зиян келтіреді
|
интербелсенді тақта
Суреттер Оқулық
интербелсенді тақта
|
|||||||||||||||
Аяқталуы 3 минут
|
Рефлексия «Білім баспалдағы» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды Түсіндім – ең жоғарғы сатысынан күннің суретін жабыстыру. Толық түсінбедім – баспалдақтың ортасына бұлт артындағы күннің суретін жабыстыру. Түсінбедім – ең төменгі сатысына бұлттың суретін жабыстыру.
Үйге тапсырма:Зәр шығару жүйесінің гигиенасын сақтау жолдарын ұсыну. Тақырыптың соңындағы тапсырмалар.
|
Cт икерлер
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескереміз)? 1. Топпен жұмыс жасаған кезде белсенді оқу жүреді деп ойлаймын. 2.Критериалды бағалау оқытуды жақсартады деп есептеймін.
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы негізге ала отырып оқушыларға қаншалықты қиындық келтірген тұстарын анықтап, жаңа сабақты жоспарлауда ескеріп, есепке алып отырамын. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктерін/қиындықтары туралы не білдім? Мен келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1: 2:
|
Қосымша №1
Оқу мақсаты: |
9.1.5.4 Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының алдын алу жолдарын түсіндіру |
||||||||||||
Ойлау дағдысының деңгейі: |
Білу, түсіну,қолдану. |
||||||||||||
Бағалау критерийі: |
1. Бүйрек және зәр шығару жүйесінің ауруларының себептерін түсінеді 2. Бүйрек және зәр шығару жүйесінің ауруларының алдын алу шараларын анықтайды. |
||||||||||||
Тапсырмы: |
1-тапсырма. Жұптық жұмыс: «Бірге ойлаймыз » әдісі Жұптық жұмыс кезінде оқушылар тапсырманы орындап, бірін- бірі тексереді.
ҚБ: Басбармақ арқылы Дескриптор -. Бүйрек және зәр шығару жүйесінің ауруларын жазады < Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |